XIII. Országos Ügyfélszolgálati Konferencia

A magyar ügyfélszolgálati iparág képviselőinek országos találkozója

 

Konferencia és kiállítás

Helyszín: Sümeg, Hotel Kapitány (Tóth Tivadar u. 19.)

Időpont: 2017. május 24–26. (szerda 14 órától péntek 14 óráig)

x

Rendező: Piac & Profit
Társszervezők: Energetikai Kiadó Nonprofit Kft., DIMSZ Direkt és Interaktív Marketing Szövetség, Protocall 2009 Web- és Telemarketing Kft.

Foglalja le a helyét most, kedvezménnyel!!!

button_erdekel

button_a-konferencia-celja zöldpontnelkul

Tizenharmadik alkalommal gyűlnek össze az ország ügyfélkapcsolati, ügyfélszolgálati és contact center iparágának a képviselői, hogy megismerjék az iparág trendjeit, az új innovációkat s nem utolsósorban eszmét, gyakorlatot cseréljenek egymással. Az országos tanácskozáson az állami és a versenyszféra képviselői a közös és eltérő gyakorlatokból új tudást meríthetnek, s az üzleti kapcsolódást is szélesebb bázisra helyezhetik.
Az előző években rendkívül sikeres, telt házas rendezvény idén még szélesebbre tárja kapuit a verseny­szektor képviselői előtt, s bemutatkozási, üzletépítési lehetőséget ad az ügyfélszolgálati szektort kiszol­gálóknak is.

 

button_a-konferencian-ott-lesznek

  • A kormányzat felelős vezetői, döntéshozói,
  • a közszolgáltató és  üzleti szektor vezetői, szakemberei,
  • ügyfélszolgáltatást végző cégek vezetői, szakemberei,
  • az iparágat támogató technológiákat szolgáltató cégek képviselői,
  • SSC-vezetők,
  • a vendéglátás, turizmus, gasztronómia képviselői,
  • értékesítési és marketingszakemberek,
  • szervezetfejlesztők, trénerek,
  • HR-vezetők.

 

Kiemelt témák

  • Piaci kilátások, szabályozás, ellenőrzés, EU-adatvédelem
  • Centrumban az ügyfél! Az ügyfélszolgálat trendjei. Új gyakorlatok
  • Kulcs a munkaerő megszerzéséhez és megtartásához – Kihívások előtt!
  • Technológiai trendek – A szakmát támogató innovációk
  • Az SSC-k sikerének titka, gyors fejlődésük feltételei
  • Az elégedett ügyfél többet vásárol!
  • Képezzünk jó ügyfélszolgálatosokat! A munkatárs, a csapat és a vezető
  • Networking-program az üzleti kapcsolatok építésére

Meghívott előadóink közül:

Bagdy Emőke klinikai szakpszichológus

Friedler Gábor elnök, DIMSZ

Hajzer Károly helyettes államtitkár, BM

Keszthelyi Nikoletta helyettes államtitkár, NFM

Scherer Zsolt szóvivő, MEKH

Szalóki Szilvia közszolgáltatásokért felelős elnökhelyettes,  MEKH

Varga Mihály gazdasági miniszter, NGM

Zsidai Roy gasztroguru

és még sokan mások….

Szórakoztató programok

hotelképekgif

Esténként szórakoztató programok

Egész nap wellness

Borkóstoló

Történelmi Lovasjátékok bemutató és középkori lakoma

Színes kiállítás

Mindennap tombolasorsolás

IDŐPONT ÉS HELYSZÍN

2017. május 24-26.

Sümeg, Hotel Kapitány ****

Wellness és Konferenciaközpont

Részvételi díjak

Április 17-ig Early Bird kedvezmény 10 %!!! Minden árból!!!

button_3-napos-csomag

 

2017. május 24-26.

3 nap 2 éjszaka – egyágyas elhelyezés

125 000 Ft + áfa/fő helyett

112 000 Ft+áfa/fő
 

 

2017. május 24-26.

3 nap 2 éjszaka – kétágyas elhelyezés

110 000 Ft + áfa/fő helyett

99 000 Ft + áfa/fő

 

Az ár tartalmazza mindhárom nap szakmai programjain való részvételt, a két éjszakai szállás és teljes ellátás költségét, a programok közben kávészünetekben frissítők, kávé fogyasztását, illetve a csütörtöki lovasjáték bemutatót és hozzá tartozó középkori lakomát italfogyasztással.

button_2-napos-csomag-a

 

2017. május 24-25. (szerda-csütörtök)

2 nap 1 éjszaka – egyágyas elhelyezés

80 000 Ft + áfa/fő helyett

72 000 Ft + áfa/fő

 

 

 2017. május 24-25. (szerda-csütörtök)

2 nap 1 éjszaka – kétágyas elhelyezés

65 000 Ft + áfa/fő helyett

58 500 Ft + áfa/fő

 

Az ár tartalmazza mindkét nap szakmai programjain való részvételt, a szállás (szerda éjszaka) költségét reggelivel, a szerdai büfévacsora költségét, csütörtöki büféebéd, illetve a programok közti kávészünetekben frissítők, kávé fogyasztását.

 

button_2-napos-csomag-b

 

2017. május 25-26. (csütörtök-péntek)

2 nap 1 éjszaka – egyágyas elhelyezés

90 000 Ft + áfa/fő helyett

81 000 Ft + áfa/fő

 

 

2017. május 25-26. (csütörtök-péntek)

2 nap 1 éjszaka – kétágyas elhelyezés

75 000 Ft + áfa/fő helyett

67 500 Ft + áfa/fő

 

Az ár tartalmazza mindkét nap szakmai programjain való részvételt, a (csütörtök éjszaka) szállás költségét reggelivel, csütörtöki büféebédet és este a lovasjáték bemutatón való részvételt a hozzá tartozó középkori lakomával és italfogyasztással, a pénteki büféebédet, illetve a programok közti kávészünetekben frissítők, kávé fogyasztását.

button_napijegyek

 

 2017. május 24.               14.00 – 18.00 óráig                   30 000 Ft + áfa/fő  helyett 27 000 + áfa/fő
 2017. május.25.                09.00 – 17.30 óráig                  50 000 Ft + áfa/fő  helyett 45 000 + áfa/fő
 2017. május 26.                09.00 – 13.00 óráig                  30 000 Ft + áfa/fő  helyett 27 000 + áfa/fő

Az ár tartalmazza az adott napi szakmai programokon való részvételt, az ebédet, illetve a programok közti kávészünet(ek)ben frissítő és kávé fogyasztását.

 

Foglalja le a helyét most, még a legalacsonyabb áron!

Jelentkezzen Early Bird kedvezménnyel április 17-ig!

 

button_regisztracio (1)

Támogatói státuszok

x

gyemant

GYÉMÁNT TÁMOGATÓ

(egyedi megállapodás)

x

Logója fő helyen, kiemelt helyet kap.

Két szereplési lehetőséggel élhet (plenáris előadás is!).

Kétoldalas interjú a Piac & Profit magazinban és a Piac &Profit online-on.

Videointerjú a cég vezetőjével.

Helyszínen kiemelt megjelenés (2 roll-up, 10 m2 kiállítás, szórólap, egyéb).

Két oldal színes megjelenés a konferencia műsorfüzetében.

A konferencia résztvevőinek listáját, elérhetőségét megkapja.

30% kedvezményes regisztráció minden támogatótól jövő résztvevőnek.

arany

ARANY TÁMOGATÓ
(egyedi megállapodás)

Logója kiemelt helyet kap.

Két szereplési lehetőséggel élhet.

Egyoldalas interjú a Piac & Profit magazinban és a Piac &Profit online-on.

Videointerjú a cég vezetőjével.

Helyszínen megjelenés (2 roll-up, 8 m2 kiállítás, szórólap, egyéb).

Egy oldal színes megjelenés a konferencia műsorfüzetében.

A konferencia résztvevőinek listáját, elérhetőségét megkapja.

30% kedvezményes regisztráció a támogatótól jövő 10 résztvevőnek.

 

ezust

EZÜST TÁMOGATÓ
(egyedi megállapodás)

Logója előnyös helyet kap.

Két szereplési lehetőséggel élhet.

Szakmai cikk a Piac & Profit online-on.

Videointerjú a cég vezetőjével.

Helyszínen megjelenés (1 roll-up, 6 m2 kiállítás, szórólap, egyéb).

Egy oldal színes megjelenés a konferencia műsorfüzetében.

A konferencia résztvevőinek listáját, elérhetőségét megkapja.

30% kedvezményes regisztráció a támogatótól jövő résztvevőnek 5 főig.

bronz

BRONZ TÁMOGATÓ
(egyedi megállapodás)

Logója jól látható helyet kap.

Egy szereplési lehetőséggel élhet.

Videointerjú a cég vezetőjével.

Helyszínen megjelenés (1 roll-up, szórólap, egyéb).

A konferencia résztvevőinek listáját, elérhetőségét megkapja.

30% kedvezményes regisztráció a támogatótól jövő 3 fő résztvevőnek.

 

Egyéb megjelenési lehetőségek:

Kiállítási terület bérlése ● Best Practice, illetve termék- és szolgáltatásbemutató előadás ● Szórólap konferenciacsomagban ● Műsorfüzetben megjelenés stb. 

A megjelenések részleteivel kapcsolatban keresse kollegáinkat.

Kiemelt témák előadók

cimek

Varga Mihály gazdasági miniszter, Nemzetgazdasági Minisztérium: A kormány piaci környezetet erősítő tervei. felkérés alatt)

Hajzer Károly helyettes államtitkár, Belügyminisztérium: Az e-közigazgatás, az e-kormányzati ügyfélszolgálati rendszerek fejlesztése. (felkérés alatt)

Keszthelyi Nikoletta helyettes államtitkár, Nemzeti Fejlesztési Minisztérium Infokommunikációért és Fogyasztóvédelemért Felelős Helyettes Államtitkárság: A fogyasztó kezelésének törvényes útjai. (felkérés alatt)

Szalóki Szilvia közszolgáltatásokért felelős elnökhelyettes, Magyar Energetikai és Közmű-szabályozási Hivatal: A közszolgáltatás felelőssége, a szabályozás aktuális kérdései. (felkérés alatt)

 

cimek2

Zsidai Roy gasztroszakértő, elnök, Zsidai csoport: Ügyfélélmény gasztronómiával. A Michelin-csillag kötelez? (felkérés alatt)

Podhorányi László ügyfélélmény-szakértő, Businesscoach: Jó és rossz ügyfélélmény-nyújtás. Motivációs és fluktuációs okok. (felkérés alatt)

Scherer Zsolt sajtófőnök, szóvivő, Magyar Energetikai és Közmű-szabályozási Hivatal, (MEKH): Közszolgáltatás – ügyfélcentrikusság – kommunikáció. (felkérés alatt)

Lőrincz András üzletfejlesztési igazgató, Protocall 2009 Web- és Telemarketing Kft.: Mi a jövő? Contact-center, call-center?

Kerekasztal-beszélgetés: Merre tart az ügyfélszolgálat?

Beszélgetőpartnerek max. 5 fő (felkérés alatt)

 

Új gyakorlatok bemutatkozása. Ügyfélszolgálatot segítő módszerek, praktikák

Cégek Best Practice- és szolgáltatásbemutató előadásai (egyeztetés alatt)

cimek3

Bagdy Emőke pszichoterapeuta, klinikai szakpszichológus: A munkaerő is ember! Motivációs tényezők a 21. században. Az értékrendek és azok szerepe az eredményességben, a közösségekben. (felkérés alatt)

Szűts Ildikó elnök, Országos Humánmenedzsment Egyesület: Helyzet a munkaerőpiacon. Új HR-megoldások, kihívások. (felkérés alatt)

Bohács Bernadett HR ügyvezető igazgató, Ericsson Magyarország: Az Y generáció – pénz, karrier, vagy/és még valami más? (felkérés alatt)

Új gyakorlatok bemutatkozása. Konkrét módszerek a munkaerő toborzására, megtartására. Segítség a munkaerő-kompetenciák megállapítására. Mérések, értékelési módszerek.

 

Cégek Best Practice- és szolgáltatásbemutató előadásai (egyeztetés alatt)

cimek4

Lőrincz Gergely ügyvezető igazgató, Robot-X Hungary Kft.: Robottechnológia. Szép új világ! (felkérés alatt)

Szakértői előadás: Infokommunikációs technológiák, módszerek az ügyfélkommunikációban. (felkérés alatt)

Infokommunkációs technológiák, módszerek bemutatkozása (egyeztetés alatt) Villámprezentációk (10-15 perc)

Szakértői előadás: A gaminification legújabb módszerei. (felkérés alatt)

Villámprezentációk (10-15 perc): Játékos módszerek bemutatkozása (egyeztetés alatt)

Szakértői előadás: Appok az ügyfélszolgáltatás érdekében. Toldjuk meg appal! (felkérés alatt)

Villámprezentációk (10-15 perc): Appok bemutatkozása (egyeztetés alatt)

 

cimek5

Vitaindító előadás:

Villányi Péter alelnök, HOA Magyar Szolgáltatóipari és Outsourcing Sövetség: A hazai üzleti szolgáltató szektor mozgásiránya. A szolgáltatási, ügyfél-támogatási kultúra trendjei. (felkérés alatt)

Fórum az SSC jövőjéről max. 5 fórumrésztvevővel (felkérés alatt)

 

cimek6

Szakértői előadás: Az ügyfél-elégedettség elérésének 21. századi módszerei. (felkérés alatt)

Szakértői előadás: Az új és régi ügyfél kezelése a social media bevonásával. (felkérés alatt)

Szakértői előadás: A hűség és a márka A hírnév, a kommunikáció és a marketing szerepe az eredményességben. (felkérés alatt)

cimek7

Kovács Eszter pszichológus, tréner, Profil Training Kft.: Az egyén, a szervezet és a csapat. A kompetenciák és a motiváció szerepe a sikerben. A folyamatos tanulás, visszacsatolás szerepe. (felkérés alatt)

Villámprezentációk (10-15 perc): Nyerő képzési módszerek, szemléletek, technológiák bemutatkozása (egyeztetés alatt)

cimek8

Csak a konferenciára regisztráltak számára. Névjegycsere, plenáris bemutatkozás. A Networkingre külön kell bejelentkezni a szervezőknél!

 

A program változtatási jogát fenntartjuk!

rendező tarsszervezok