2017. május 24. (szerda) - Sümeg

Az érkezés:

Demcsák Mária alapító főszerkesztő – Piac & Profit

Beesteledett..

 

Előadások – villanások

Kattins a képre a galéria megnyitásához!

Az első nap filme:

2017. május 25. (csütörtök) - Sümeg

Kattints a képre – galéria nyílik!

Az második nap filmje:

 

Előadók – rövid vilanások

2017. május 26. (péntek) - Sümeg

Kattintásra galéria nyílik

Előadások – villanások

Az utolsó nap filmje!

Videointerjúk - vélemények

Lőrincz András Protocall

 

Domján Dóra – TopDesk

 

Horváth Gergely – Calgo

 

Molnár Gábor, L-Tender

Borbély László – SPA Tudásbázis

 

Szedlacsek Ferenc, Energetikai Kiadó Nonprofit Kft.

 

Forgács Tamás, TCT Csoport

Gajodi Viktor, Geomant

 

Szolnoki Rita, Sixt Hungary

 

Toldi Zsuzsanna, Aquilone Training

 

Trib Gergő, TotalSight

XIII. Országos Ügyfélszolgálati Konferencia

A magyar ügyfélszolgálati iparág képviselőinek országos találkozója

 

Konferencia és kiállítás

Helyszín: Sümeg, Hotel Kapitány (Tóth Tivadar u. 19.)

Időpont: 2017. május 24–26. (szerda 14 órától péntek 14 óráig)

x

Rendező: Piac & Profit
Társszervezők: Energetikai Kiadó Nonprofit Kft., DIMSZ Direkt és Interaktív Marketing Szövetség, ELMŰ-ÉMÁSZ, Protocall 2009 Web- és Telemarketing Kft.

Háromnapos, kétnapos és napi részvételi lehetőségek! Négycsillagos szállás. Transzfer biztosított.

button_erdekel

button_a-konferencia-celja zöldpontnelkul

Tizenharmadik alkalommal gyűlnek össze az ország ügyfélkapcsolati, ügyfélszolgálati és contact center iparágának a képviselői, hogy megismerjék az iparág trendjeit, az új innovációkat s nem utolsósorban eszmét, gyakorlatot cseréljenek egymással. Az országos tanácskozáson az állami és a versenyszféra képviselői a közös és eltérő gyakorlatokból új tudást meríthetnek, s az üzleti kapcsolódást is szélesebb bázisra helyezhetik.
Az előző években rendkívül sikeres, telt házas rendezvény idén még szélesebbre tárja kapuit a verseny­szektor képviselői előtt, s bemutatkozási, üzletépítési lehetőséget ad az ügyfélszolgálati szektort kiszol­gálóknak is.

 

button_a-konferencian-ott-lesznek

  • A kormányzat felelős vezetői, döntéshozói,
  • a közszolgáltató és  üzleti szektor vezetői, szakemberei,
  • ügyfélszolgáltatást végző cégek vezetői, szakemberei,
  • az iparágat támogató technológiákat szolgáltató cégek képviselői,
  • SSC-vezetők,
  • a vendéglátás, turizmus, gasztronómia képviselői,
  • értékesítési és marketingszakemberek,
  • szervezetfejlesztők, trénerek,
  • HR-vezetők.

 

Részvételi díjak

Szállás a konferencia helyszínén, a Hotel Kapitányban, illetve a tapolcai 4 csillagos Hotel Pelionban****. Az ebédek, vacsorák, szórakoztató programok a konferencia helyszínén. Transzfer a szállodák között biztosított!

button_3-napos-csomag

 

2017. május 24-26.

3 nap 2 éjszaka – egyágyas elhelyezés

125 000 Ft + áfa/fő 

 

 

2017. május 24-26.

3 nap 2 éjszaka – kétágyas elhelyezés

110 000 Ft + áfa/fő

 

Az ár tartalmazza mindhárom nap szakmai programjain való részvételt, a két éjszakai szállás és teljes ellátás költségét, a programok közben kávészünetekben frissítők, kávé fogyasztását, illetve a csütörtöki lovasjáték bemutatót és hozzá tartozó középkori lakomát italfogyasztással.

button_2-napos-csomag-a

 

2017. május 24-25. (szerda-csütörtök)

2 nap 1 éjszaka – egyágyas elhelyezés

80 000 Ft + áfa/fő

 

 

 2017. május 24-25. (szerda-csütörtök)

2 nap 1 éjszaka – kétágyas elhelyezés

65 000 Ft + áfa/fő

 

Az ár tartalmazza mindkét nap szakmai programjain való részvételt, a szállás (szerda éjszaka) költségét reggelivel, a szerdai büfévacsora költségét, csütörtöki büféebéd, illetve a programok közti kávészünetekben frissítők, kávé fogyasztását.

 

button_2-napos-csomag-b

 

2017. május 25-26. (csütörtök-péntek)

2 nap 1 éjszaka – egyágyas elhelyezés

90 000 Ft + áfa/fő

 

 

2017. május 25-26. (csütörtök-péntek)

2 nap 1 éjszaka – kétágyas elhelyezés

75 000 Ft + áfa/fő

 

Az ár tartalmazza mindkét nap szakmai programjain való részvételt, a (csütörtök éjszaka) szállás költségét reggelivel, csütörtöki büféebédet és este a lovasjáték bemutatón való részvételt a hozzá tartozó középkori lakomával és italfogyasztással, a pénteki büféebédet, illetve a programok közti kávészünetekben frissítők, kávé fogyasztását.

button_napijegyek

 

 2017. május 24.               14.00 – 18.00 óráig                   30 000 Ft + áfa/fő
 2017. május.25.                09.00 – 17.30 óráig                  50 000 Ft + áfa/fő
 2017. május 26.                09.00 – 13.00 óráig                  30 000 Ft + áfa/fő

Az ár tartalmazza az adott napi szakmai programokon való részvételt, az ebédet, illetve a programok közti kávészünet(ek)ben frissítő és kávé fogyasztását.

 

button_regisztracio (1)

Kiemelt témák

  • Piaci kilátások, szabályozás, ellenőrzés, EU-adatvédelem
  • Centrumban az ügyfél! Az ügyfélszolgálat trendjei. Új gyakorlatok
  • Kulcs a munkaerő megszerzéséhez és megtartásához – Kihívások előtt!
  • Technológiai trendek – A szakmát támogató innovációk
  • Az SSC-k sikerének titka, gyors fejlődésük feltételei
  • Az elégedett ügyfél többet vásárol!
  • Képezzünk jó ügyfélszolgálatosokat! A munkatárs, a csapat és a vezető
  • Networking-program az üzleti kapcsolatok építésére

Szórakoztató programok

hotelképekgif

Kabaré, humor Varga Ferenc Józseffel és Aradi Tiborral

Történelmi Lovasjátékok bemutató és középkori lakoma

Élő zene

Mindennap tombolasorsolás

IDŐPONT ÉS HELYSZÍN

2017. május 24-26.

Sümeg, Hotel Kapitány ****

Wellness és Konferenciaközpont

Program

Május 24

button_szerda

14.00–14.10 Megnyitó

Szedlacsek Ferenc konferenciaalapító, Demcsák Mária rendező, a konferencia háziasszonya

14.10–14.30 

Pomázi Gyula iparstratégiáért és gazdaságszabályozásért felelős helyettes államtitkár, Nemzetgazdasági Minisztérium előadója: A kormány piaci környezetet erősítő tervei.

14.30­–14.50

Dr. Kolozsi Sándor főosztályvezető Magyar Energetikai és Közmű-szabályozási Hivatal, Fogyasztóvédelmi Főosztály (MEKH): A közszolgáltatás felelőssége, a szabályozás aktuális kérdései.

A munkatárs, a csapat és a vezető

14.50­–15.10

Kovács Eszter pszichológus, tréner, Profil Training Kft.: Az egyén, a szervezet és a csapat. A kompetenciák és a motiváció szerepe a sikerben. A folyamatos tanulás, visszacsatolás szerepe. 

15.10–­15.30

Gombos Mónika AVS tréner, neurocoach tanácsadó:  A neurotechnológia gyakorlati megvalósításai a hatékony stresszkezelésben.

Technológiai trendek

Nyitóelőadás

15.30–15.50

Papp Roland vezető munkatárs, Nagyvállalati és kormányzati igazgtóság, Invitech Solutions: Ügyfélszolgálat tegnap, ma és holnap – a contact center evolúciója a technológia és az ügyféligények tükrében.

15.50­–16.10 Kávészünet tombolasorsolással

A szakmát támogató innovációk bemutatkozása 

Villámprezentációk, Best Practice-ek

16.10­–16.20

Tóth Szabolcs Managing Director, VCC Live: Követeléskezelés azonnal, bankkártyával és telefonnal.

16.20­–16.35

Molnár Gábor ügyvezető igazgató, L Tender Consulting Kft.: Adatvédelelem és információbiztonság az ügyfélszolgálati munkában.

16.35–16.45

Szekeres Viktor ügyvezető igazgató, Gloster Telekom Kft.: A 21. századi call- és contact center. Miért jó az omnichanel  ügyfélszolgálati megoldás?

16.45–16.55

Pozsár Balázs CEO, Calgo: Contact centerek magas rendelkezésre állásának építőelemei.

16.55–17.05

Toldi Zsuzsanna ügyvezető igazgató, Aquilone Training Szervezetfejlesztési Kft.: Az új generációs szervezeti gamification szerepe a viselkedés változtatásában. Esettanulmányok és tapasztalatok az elmúlt öt évből. Kitekintés a jövőre.

17.05–17.20

Nagy Ádám Gusztáv PwC Magyarország menedzser: Ügyfélélmény és hatékonyság növelése digitális megoldásokkal.

17.20­–17.30

Szabó János ügyvezető igazgató, Chatler.ai Kft.: Út a chat automatizáláshoz.

18.00–19.30­ Vacsora

Esti műsor

19.30–23.00 DJ és élőzene a lobbiban

20.00­­–21.00 Kabaré

Varga Ferenc József Karinthy-gyűrűs és Aradi Tibor Bonbon-díjas humorista műsora

 

 

Május 25.

button_csutortok

Moderátor: Sebők Orsolya főszerkesztő, Piac & Profit

10.00­–10.25

Nyitóelőadás

Hajzer Károly helyettes államtitkár, Belügyminisztérium: Az e-közigazgatás, az e-kormányzati ügyfélszolgálati rendszerek fejlesztése.

Kulcs a munkaerő megszerzéséhez és megtartásához

10.25–10.45

Borbély László ügyvezető igazgató, szervezetfejlesztő, executive  coach, SPA Tudásbázis Kft.: Biorobot vagy csapattag? A szervezeti kultúra szerepe a munkaerő megtartásában.

10.45–11.05

Mérő László, az ELTE professzora, a Darwin’s Marketing Evolution alapító tulajdonosa: A munkaerő megtalálásának memetikai alapjai. Miért éppen az terjed el a munkavállalók fejében, Irányíthatjuk-e?

11.05–11.20

Bohács Bernadette HR ügyvezető igazgató, Ericsson Magyarország: Az Y generáció – pénz, karrier, vagy/és még valami más?

11.20–­11.35

Vadász Attila ügyvezető igazgató, TcT Group: A munkavállalók teljesítményértékelésének globális kihívásai. Sikeres hazai és nemzetközi példák.

11.35–11.55 Kávészünet tombolasorsolással

Centrumban az ügyfél! Az ügyfélszolgálat trendjei 1.

11.55–12.15

Lőrincz András üzletfejlesztési igazgató, Protocall 2009 Web- és Telemarketing Kft.: Mi a jövő? Contact-center, call-center?

12.15–12.35

Rosta Péter ügyfélkapcsolati vezető, ELMŰ-ÉMÁSZ Ügyfélszolgálati Kft.: Mertünk jobbak lenni! Innováció az ELMŰ-ÉMÁSZ ügyfélkapcsolati területén.

12.35–12.45

Philippovich Ákos ügyvezető igazgató: Geomant-Algotech Zrt.: Az ügyfélszolgálat technológiai trendjei.

13.00­–14.00 Ebéd

button_csutortok

 Centrumban az ügyfél! Az ügyfélszolgálat trendjei 2.

Moderátor: Demcsák Zsuzsa műsorvezető

14.00–14.20

Reisz Róbert lakossági bankfiókvezető,kereskedelmi áruházigazgató, SelfSell.hu: Einstein az ügyfélszolgálaton.

14.20–14.40

Podhorányi László ügyfélélmény-szakértő, Business Coach Kft.: Páratlan páros? A coaching ereje az ügyfélélmény fejlesztésében.

Új gyakorlatok bemutatkozása

14.40–14.55

Horváth Gergely COO, Calgo: Nemzetközi trendek a contact centerek világában.

14.55–15.10

Domján Dóra Sales Team Lead, TOPdesk Magyarország Kft.–  Shift left – tegyük elérhetővé a tudást!

15.10–15.25

Fellegi Máté ügyfélszolgálati igazgató: Magyar Posta Zrt. : Az e-kereskedelem hatásai. 

15.25–15.40

Tiba Gábor ügyfélszolgálati vezető, Wizzair: Panaszkezelés a 21. században.

15.40–15.55

Simon Zoltán  IT-vezető, DÉMÁSZ Zrt.: Miért az SAP ügyfélszolgálati megoldását választotta a Démász a jövő kiszolgálására?

15.55–16.25

Interaktív kerekasztal-beszélgetés: Merre tart az ügyfélszolgálat?

Beszélgetőpartnerek: Szekeres Viktor ügyvezető igazgató, Gloster Telekom Kft., Philippovich Ákos ügyvezető igazgató,Geomant-Algotech Zrt., Karikás Péter ügyvezető partner, Grow Csoport

A közönség bevonásával!

16.30–17.30

Networking-program az üzleti kapcsolatok építésére 

Csak a programra külön regisztráltak számára!

Esti műsor

17.50 Gyülekezés a lobbiban. Lovasjátékokra átvonulás!

18.00–19.30 Történelmi Lovasjátékok bemutató

19.30–22.00 Középkori lakoma cigányzenével

24 óráig nyitva tartó Bár

Május 26.

button_pentek

Moderátor: Tímár Gigi főszerkesztő, Piac & Profit online

10.00–10.20

Nyitóelőadás

Scherer Zsolt igazgatóhelyettes, sajtófőnök, Magyar Energetikai és Közmű-szabályozási Hivatal, (MEKH): Közszolgáltatás – ügyfélcentrikusság – kommunikáció.

10.20–10.40

Hámori Virginia head of sales, Calgo: Nyakunkon a GDPR (az EU Adatvédelmi rendelete). Az ügyfélkapcsolati szektorra vonatkozó passzusok dióhéjban.

10.40–11.00

Ránki K. Richárd ügyvezető igazgató, HOA Magyar Szolgáltatóipari és Outsourcing Szövetség: HOA SSC Benchmark Survey 2016 – Az SSC-szektor helyzete Magyarországon.

Centrumban az ügyfél! Az ügyfélszolgálat trendjei 3.

11.00­–11.15

Tóth Szabolcs Managing Director, VCC Live, dr. Gáber Al Absi Seif Head of Business Development and Sales Deputy CEO, OTP Mobil: Teljes körű fizetési és contact center megoldások ötvözése.

11.15­–11.35

Karikás Péter ügyvezető partner, Grow csoport: A reziliencia szerepe az ügyfélszolgálati munkatársak megtartásában.

11.35­–11.50

Trib Gergő tulajdonos, videóproducer, Totalsight Kft.: Csodák  a látványcentrikus ügyfélszolgálattal.

11.50–12.10 Kávészünet tombolasorsolással

12.10­–12.30

Demcsák Zsuzsa műsorvezető: Kommunikáció! Az ügyfélkezelés kulcsa.

12.30–­12.45

Szolnoki Rita Sales Supervisor, Sixt Hungary: A név kötelez. Magas szinten maradni.

12.45–12.55

Németh-Buhin Ákos ügyvezető igazgató, Vendit Online Kft.: Humán értékesítők a chatbotokkal szemben.

13.10–14.10 Ebéd

 

A program változtatási jogát fenntartjuk!

Networking Program - csütörtökön, május 25-én
Piac & Profit Klub – az Üzleti Kapcsolatok klubja Networking programja

A döntéshozó résztvevők szervezett találkozója

Zártkörű, maximált létszámú networking-program kötött és kötetlen koreográfiával.

  • Műsorvezető irányította plenáris bemutatkozások előre megismert forgatókönyv szerint. A bemutatkozások után kötetlen beszélgetésekre is jut idő.
  • A networking programra korlátozott számban fogadunk jelentkezőket. Maximált létszám 40 fő.
  • Minden résztvevő mindenkivel megismerkedhet, mindenkinek bemutatkozhat.
  • Egy cégtől csak egy döntéshozó személy vehet részt.
  • A networking programon a kollégáink az előzetesen nekik átadott névjegyeket a résztvevőknek kiosztják.

Szervezi a Piac & Profit Klub, mely immár ötödik éve a bizalmon alapuló üzleti kapcsolatok klubja.

button_regisztracio (1)

A konferencián résztvevő cégek közül

A

Aegon Magyarország Biztosító Zrt.,  Allianz Hungária Zrt.,  Antenna Hungária Zrt.,  AQUA Szolgáltató Kft.
Aquilone Training Szervezetfejlesztési Kft.

B

BÁCSVÍZ Zrt., Budapest Bank Zrt., Budapesti Elektromos Művek Nyrt.,  Business Coach Kft.

C

CEWE Magyarország Kft., Chatler.ai Informatikai és Szolgáltató Kft., CIB Csoport 

D

DÉMÁSZ Zrt., DÉMÁSZ Zrt., SAP Hungary Kft., Díjbeszedő Holding Zrt., Direct és Interaktív Marketing Szövetség,  DSR Partner Kft. Dunavox Kft.

E

E.ON Ügyfélszolgálati Kft., Égáz-Dégáz Földgázelosztó Zrt., ELMŰ Hálózati Kft., ELMŰ-ÉMÁSZ Energiakereskedő Kft.
Első Hazai Adatkezelő Kft., Energetikai Kiadó Nonprofit Kft., Ericsson Magyarország,  Értéktrend Oktatástervezési és Szervezési Kft.

F

FHB Jelzálogbank Nyrt., FKF Nonprofit Zrt. FŐGÁZ Zrt., Főtáv Zrt. Fővárosi Vízművek Zrt., Fundamenta-Lakáskassza Zrt.

G

Geomant-Algotech Zrt., GIRO Zrt., Gloster Telekom Kft.

H

HBO Holding Zrt., Helix Vezetési és Informatikai Tanácsadó Kft,  Heves Megyei Vízmű Zrt.,
HOA Magyar Szolgáltatóipari és Outsourcing Szövetség.

I

iData Kft., ingatlan.com Zrt., INPHONE Kft., Intrum Justitia Követeléskezelő Zrt., Invitech Solutions

J

JobCTRL Kft.

K

K&H Biztosító Zrt., KIK-FOR Ingatlankezelő és Forgalmazó Kft., KöBE Közép-európai Kölcsönös Biztosító Egyesület

L

L Tender-Consulting Kft.

M

Magyar Energetikai Közmű-szabályozási Hivatal.,  MÁV Szolgáltató Központ Zrt., MEE VET., Mobile Contact Center., MOL Nyrt. Nemzeti Útdíjfizetési Szolgáltató Zrt.

N

NISZ Zrt.

O

ONLINET Group Zrt., Országos Dohánybolt-ellátó Kft., OTP Bank Nyrt., OTP Mobil Szolgáltató Kft.

P

Price Waterhouse Coopers Könyvvizsgáló Kft., Protocall 2009. Kft., Provident Pénzügyi Zrt., PwC Magyarország

S, SZ

Sapa Profiles Kft., Secret Control GPS Kft., Sixt Magyarország, SPA Tudásbázis Kft., Szerencsejáték Zrt.

T

Tax-System Tanácsadó és Szolgáltató Kft., TCT Hungary Kft., Telenor Magyarország Zrt., TOPdesk Magyarország Kft., Totalsight Kft. Triad Compter Services,  T-Szol Tatabányai Szolgáltató Zrt.

U

UHU Systems Kft.

V

VCC Live Hungary Kft., Vendit Online Kft. Víz- és Csatornaművek Koncessziós Zrt., Voxologic Kft.

Wallis Autókölcsönző Kft., Wizzair
………. és még sokan.

A konferencián a cégek megjelenési lehetőségei:

Szponzori státuszokról és azokkal járó jogosítványokról (gyémánt, arany, ezüst), valamint az egyéb megjelenési lehetőségekről (kiállítási terület bérlése, Best Practice, illetve villámprezentációk, szórólap a konferenciacsomagban, műsorfüzetben megjelenés) érdeklődjön kollégáinknál!

Kapcsolat

A rendező Piac & Profit, elérhetősége: +36 (1) 814-8600, [email protected]

Általános információ

 

Becsei Katalin, konferenciaszervező

Telefon: +36 1 239 – 9597

Mobil: +36 20 433 7279,

e-mail: [email protected]

 

 

Támogatók, kiállítók, előadók jelentkezése

 

Demcsák Zsuzsa kereskedelmi igazgató

telefon: +36 1 239-8381

e-mail:hird@piacesprofit.hu

Programról érdeklődés

 

Demcsák Mária ügyvezető igazgató,

telefon: +36 1 814-8600

e-mail: [email protected]

 

újlogósor_0505_netre