algoritmus

algoritmus, chatbot, facebook, felhasználó, hírlevél, honlap, influencer, internet, közösségi média, kreativitás, lévai richárd, mark zuckerberg, márka, marketing, online, online marketing, social listening, social media, spam, y generáció, youtube

Nem árt résen lenni: új kihívások közösségi oldalak világában

Kriston László

Változik a közösségi média. Mark Zuckerberg megelégelte, hogy a Facebookot politikai tévhírek terjesztőjének látja a világ, ezért a platform új algoritmusa kevésbé kedvez majd a hírfolyamban a hirdetéseknek és újságcikkeknek. Vagyis kevesebb lesz a reklámfelület. Hogyan rúghatnak így labdába a cégek? Erre is keresték a választ a Piac & Profit Social Media – Változás! című konferenciájának előadói.

Tovább olvasom »
ai, algoritmus, automatizáció, gépi tanulás, hangfelismerés, innováció, mély tanulás, mesterséges intelligencia, önvezető autó, robot, robotika, robotizáció, szoftver, technológia, virtuális assisztens

Gyökeresen alakítja át életünket a mesterséges intelligencia

Kriston László

Túl homályos fogalomnak tűnik a mesterséges intelligencia (AI)? Elmagyarázzuk, hogyan fejlődött az elmúlt években, és mit várhatunk tőle, hogyan hatja majd át egyre inkább mindennapi életünket. A virtuális asszisztensek, az önvezető autók, a CRM-ben, vagyis az ügyfélkezelésben használt csetbotok, a kórházi robotápolók mind az AI alkalmazásának új távlatait jelzik.

Tovább olvasom »
adat, adatbányászat, adatgyűjtés, algoritmus, bér, facebook, fizetés, google, jóléti állam, jövedelem, mesterséges intelligencia, munkanélküliség, önkéntesség, robotizáció, technológia, univerzális alapjövedelem

Univerzális alapjövedelem helyett adatadó?

Kriston László

A Big Data korában, adatvezérelt gazdaságban élünk, ahol a cégek ingyen szednek be egy csomó adatot a polgároktól. Ha a kormányok gondoskodnának róla, hogy ezt csak pénzért tehessék, abból el lehetne tartani a társadalmat. Megoldódna a robotok és a mesterséges intelligencia okozta munkanélküliség problémája.

Tovább olvasom »
algoritmus, hamisítás, mesterséges intelligencia, startup

Hamis vagy valódi? A mesterséges intelligencia eldönti

piacesprofit.hu

Egy New York-i székhelyű startup találmánya képes arra, hogy a luxustermékhez érintve pár perc alatt kielemezze, valódi-e vagy hamisítvány. Az eszköz mesterséges intelligencia segítségével, hatalmas adatbázisból dolgozik. Az algoritmus több száz anyagot, mintát, stílusjegyet ismer fel, többek közt a vásznat, bőrt fémet, fát.

Tovább olvasom »
algoritmus, internet, korosztály, marketing, mesterséges intelligencia, online marketing, y generáció, z-generáció

Robotok adnak el, és lassan vásárolnak is

Kriston László

A csetbotok és a mesterséges intelligencia is “személyiségek” kreálására irányul. A jövő reklámarcai virtuális personák lesznek. Sőt minden cégnek az algoritmusok és botok felé is kell marketingelnie, mert végeredménynek “ők” fogják nyomni a termékeinket a neten. Bizarr? Félelmetes? Az.

Tovább olvasom »

Segítünk kiszámolni

EKÁER kalkulátor

kalkulátor

Céges bankszámla

kalkulátor

Pályázatkereső

kalkulátor