apple

amazon, apple, brand, google, legértékesebb márka, márka

Brandek harca: a méret a lényeg

piacesprofit.hu

A WPP csoporthoz tartozó Kantar Millward Brown közzé tette a 2017-es BrandZTM listát, amely a világ 100 legértékesebb márkáját rangsorolja. A top 5-be idén csak technológiai óriások, a Google, az Apple, a Microsoft, az Amazon és a Facebook kerültek be.

Tovább olvasom »
apple, energiafogyasztás, facebook, felelős vállalat, felhő, fosszilis energiahordozó, google, instagram, itunes, megújuló energia, youtube, zöld energia

Nem az Apple a legzöldebb

KlimaBlogger

A világsajtó beharangozta, hogy az Apple lett a legzöldebb cég a Greenpeace szerint. De egy futó ránézés a szervezet környezetbarát vállalatokat rangsoroló listájára is elég arra, hogy lássuk: 9 vállalatnak sikerült legalább négy szempontból is A osztályzatot kapnia. De amelyik 100%-ban megújulókból működik és 5 jeles osztályzattal büszkélkedhet, az nem az Apple, hanem a Switch. Alaposan leszerepelt az összesítésben viszont a Netflix.

Tovább olvasom »
airbnb, apple, bevándorlás, csr, donald trump, elon musk, facebook, google, lyft, mark zuckerberg, menekült, microsoft, muszlim, netflix, szilícium-völgy, társadalmi felelősségvállalás, tesla, tim cook, uber, vállalatok társadalmi felelősségvállalása, veszteség

Sorra szólalnak fel a megavállalatok vezetői Trump ellen

piacesprofit.hu

Tízezer menekültet szerződtetne a Starbucks, a Microsoft és az Amazon másokkal együtt bíróságra megy, a Google alapítója az utcán van a tüntetőkkel, sok más cég pedig felajánlásokkal és nyilatkozatokkal tiltakozik Donald Trump bevándorlóellenes rendelete ellen. A cégvezetők a befogadás fontosságát és a kultúrák sokszínűségének erejét védik. És a szép elvek mellett valószínűleg a hasznukat is.

Tovább olvasom »
adócsalás, álhírek, amerikai elnökválasztás, apple, baki, baldwin, botrány, cégvezető, facebook, festmény, fizetés, hiba, klímaváltozás, megújuló energia, mezőgazdaság, offshore, színész, trump

2016 röhejes ügyei

piacesprofit.hu

Nevessen vagy csóválja a fejét ön is, van min! 2016-ban is bővében volt a világ a döbbenetes sztoriknak. Hogy verték át Alec Baldwint? Hogy kaphatott nagyobb fizetést egy cég vezetője, mint a teljes éves bevétel? Ilyen is volt.

Tovább olvasom »
apple, cégérték, csr, márka, márkaépítés, márkaérték

Ezért fizet sokkal többet a vevő

Timár Gigi

A piaci versenyben évtizedek óta a megkülönböztetés egyik legfőbb eszköze a márka. A márka segít a víz fölött maradni a gyilkos versenyben, és minél erősebb, annál inkább súlyos pénzeket hoz a cégnek. Hogy mennyit? Az Apple márkanév például többet ér, mint a teljes magyar GDP.

Tovább olvasom »
amazon, apple, cégfejlesztés, digitális gazdaság, dolgok internete, e-kereskedelem, együttműködés, jövő, m2m, p2p, technológia, verseny, verseny 2.0

Több lóra tesznek a nagyok a túléléshez

Kriston László

A technológiai fejlődés villámgyors. Úgy száguld, hogy a nagyvállalatok sem tudják eldönteni, melyik megoldásba fektessenek, így többfelé próbálkoznak, hátha valamelyik befut. Nem ágazatokban kell gondolkodni, mert azok nem jellemzik kellőképpen a termelési folyamatokat. A termékfunkció számít és az, hogy találkozik-e a vevő igényeivel .Szakkifejezés is van már erre. Platformagnosztikus cégeknek hívják az ilyeneket. Nekik van esélyük a fennmaradásra.

Tovább olvasom »
adóbírság, apple, európai bizottság, európai unió, támogatás, verseny, versenyjog

A valaha volt legnagyobb bírságot kapta az Apple

PP/MTI

Az uniós szabályok értelmében tiltott állami támogatásnak minősülnek az adókedvezmények, amelyeket Írország nyújtott az Apple-nek 2003 és 2014 között, az amerikai informatikai óriáscégnek ezért mintegy 13 milliárd eurót (körülbelül 4 ezer milliárd forintot) kell visszafizetnie az ír államnak – döntött kedden az Európai Bizottság (EB).

Tovább olvasom »
apple, buffett, clinton, diktátor, facebook, karrier, Oracle Excellence Awards, pályakezdő, steve jobs, trump

Mindenki alul kezdte: a mogulok első állásai

piacesprofit.hu

Van, aki amolyan csodagyerek volt, és húszas évei elején már vezető pozíciót vívott ki magának a szakterületén. Mások viszont a szokásos gyakornoki állásokban tengődtek. Egyeseknek egyenes út vezetett a világsikerhez és a piaci dominanciához, másoknak nehezebben ment a felemelkedés.

Tovább olvasom »
apple, cégérték, google

Még mindig az Apple éri a legtöbbet

piacesprofit.hu

A 100 legnagyobb vállalat piaci tőkeértéke a válságot követően világszerte először mutat jelentős csökkenést, miután 2015. március 31-hez képest 4%-kal esett vissza a nemrég közzétett PwC Global Top 100 rangsor alapján. A csökkenésért elsősorban a kínai vállalatok a felelősek, amelyekre az év folyamán igen nagy hatással voltak a helyi piaci körülmények, illetve Európa, amelynek idén nem sikerült gazdasági növekedést produkálnia.

Tovább olvasom »

Segítünk kiszámolni

EKÁER kalkulátor

kalkulátor

Céges bankszámla

kalkulátor

Pályázatkereső

kalkulátor