Befektetőkeresés cikkek


Felpörögtek a cégeladások

Felpörögtek a cégeladások 

A közép-kelet-európai akvizíciós piacon a 2016-os évhez képest 2,8 százalékkal, 1132-re csökkent az ügyletek száma. A piac becsült mérete ennek ellenére 6,6 százalékkal növekedni tudott, így elérte az 50,9 milliárd dolláros értéket 2017-ben. Az EY által összeállított M&A Barométer szerint hat országban, köztük Magyarországon is növekedett az ügyletek száma.
Így lehet egy A4-es oldallal meggyőzni a befektetőt

Így lehet egy A4-es oldallal meggyőzni a befektetőt 

A tőkebefektetőket nem több száz oldalas üzleti tervekkel lehet elcsábítani, legelőször egy rövid, legfeljebb egyoldalas összefoglalót készítsünk, hogy felkeltsük a figyelmüket. A Széchenyi Tőkealap segítségével megmutatjuk, mi az, aminek mindenképpen szerepelnie kell ebben!
A munkaerőhiány is hajtja a felvásárlásokat

A munkaerőhiány is hajtja a felvásárlásokat 

A Jeremie-programok kifutásával nemhogy csökkenni fog a kockázati tőkebefektetések és a felvásárlások piaca, hanem éppen fellendülésre számítanak a szakemberek. A befektetők közül kiemelkednek a német vállalatok, amelyek hatalmas tőkét halmoztak fel – és szüntelenül keresik a megfelelő célpontokat, amelyekbe befektethetik a pénzüket – hangzott el a HVCA rendezvényén.
Párizsban mutogatja a magyar cégeket a tőzsde

Párizsban mutogatja a magyar cégeket a tőzsde 

Hat magyar vállalat is részt vesz Párizsban azon a kétnapos befektetői konferencián, melyen összesen 50 európai tőzsdén jegyzett cég képviselői találkoznak 120 érdeklődő intézményi befektetővel.
Az uber autóban vár a befektető

Az uber autóban vár a befektető 

7 perce van a vállalkozó kedvű hazai startupoknak, hogy meggyőzzenek egy befektetőt egy uber autó hátsó ülésén.
Sok kell a kevés sikerhez

Sok kell a kevés sikerhez 

Nem egyedi jelenség a világban startup túlburjánzás – mondja Turcsán Tamás a The Connect East Incubator alapítója. Ezt inkább pozitív dolognak kell értékelni, hiszen ez a vállalkozói attitűd erősödését hozza magával. A bukások pedig a tapasztalatokat erősítik, amelyeket később bárhol hasznosíthatnak a startupperek.
Oszkó: nem hírnév, befektetés kell a fejlődéshez

Oszkó: nem hírnév, befektetés kell a fejlődéshez 

Az elmúlt évek mesterséges táplálása miatt túlburjánzott itthon a startup világ - mondja Oszkó Péter az OXO Labs akcelerátor vezetője. Most az a kérdés, a Jeremie után az ökoszisztéma fejlődésére és tisztulására lesz-e finanszírozási képesség. A startup celebség önmagában még nem siker - a pénz az - véli a szakember.
Így jöhetünk egyenesbe 2016-ban

Így jöhetünk egyenesbe 2016-ban 

Habár az elmúlt években igazi tőkeforradalom volt Magyarországon és a vállalati hitelekhez is olcsón lehetett hozzájutni, akár befektető bevonásában, akár hitel felvételében gondolkodunk, fontos, hogy pénzügyeink egyenesben legyenek az idén. Ehhez adunk most öt tanácsot.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére
Mindig az ember a leggyengébb láncszem a kibervédelemben

Mindig az ember a leggyengébb láncszem a kibervédelemben 

Kétféle ember, és kétféle cég van: akit már meghekkeltek, és akit meg fognak.
Privátbankár
Mfor
Piac és Profit

Professzionális online sales és marketing vezetőt keresünk!

Részletek

Privátbankár
Mfor
Piac és Profit

Munkatársakat keresünk!

Online lapcsaládunk bővítéséhez újságírókat, szerkesztőket keresünk.

Részletek

Pénzszerzés

Külföldi piacra lépne a cége? Itt a lehetőség

Külföldi piacra lépne a cége? Itt a lehetőség  

 A Nemzeti Innovációs Ügynökség április 26-án induló XPAND programja a külföldi piacszerzésben segíti az innovatív magyar vállalkozásokat.

Gazdaság

Meglepő, de a hazai Európa egyik legpezsgőbb lakáspiaca

Meglepő, de a hazai Európa egyik legpezsgőbb lakáspiaca 

2023-ban 107 ezer lakás cserélt gazdát Magyarországon. Ez 26,1 százalékos visszaesést jelent az előző évi eredményhez képest.

Infokom

Hogyan írja át a mesterséges intelligencia az orvostudományt?

Hogyan írja át a mesterséges intelligencia az orvostudományt? 

A robotika már nem a jövő, hanem a jelen: Magyarországon is forradalmasítja az orvostudományt.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo