direkt marketing

adatvédelem, direkt marketing, feliratkozás, gdpr, hírlevél, reklám

Hírlevelek – egy vagy két lépésben?

piacesprofit.hu

A kétlépéses hírlevél feliratkozás előnyeként azt emelik ki az e-mail marketing szakemberek, hogy egyértelmű azonosítással segít elkerülni a spam feliratkozókat, minimalizálja az adattisztítási munkát, növeli a feliratkozók elhivatottságát és maximalizálja a konverziót. Hátránya viszont az, hogy kevesebb feliratkozót hoz. Szükséges-e a GDPR alapján a dupla megerősítéses hírlevél feliratkozás? Erről kérdeztük dr. Horváth Katalint, a Sár és Társai Ügyvédi Iroda e-kereskedelemmel foglalkozó partner ügyvédjét.

Tovább olvasom »
adóemelés, adózás, direkt marketing, környezetvédelmi termékdíj, online reklám, reklám

A Facebook és a Google nyer a durva adóemeléssel

piacesprofit.hu

A reklámhordozó papírra kivetett termékdíj 85 forintról 114 forintra emelkedik – derült ki egy friss törvénytervezetből. A kormány szerint csak adótechnikai kérdésről van szó. Azonban a tervezet egyértelműen fogalmaz – mondta a Piac & Profitnak Urbán Zsolt, a Magyar Reklámszövetség elnöke.

Tovább olvasom »
direkt marketing, email-marketing, marketing, reklám, szórólap

Marketingben a szórólap és az e-mail a nyerő?

piacesprofit.hu

A fogyasztók többsége hasznosnak találja a reklámcélú megkereséseket, leginkább a szórólapos és e-mailes ajánlatokat kedvelik – derült ki a Direkt és Interaktív Marketing Szövetség kutatásából. A szórólap hatására a megkeresettek több mint kétharmada, míg elektronikus reklámüzenet nyomán a címzettek több mint fele vásárolt már legalább egy alkalommal.

Tovább olvasom »
direkt bank, direkt marketing, marketing, online marketing, spam

A falra mászunk a kéretlen emailektől

piacesprofit.hu

A fogyasztók 84 százaléka kész lépéseket tenni az irreleváns és nem személyre szabott kommunikáció ellen. Ám 80 százalékuk hajlandó akár személyes adatokat is megosztani annak érdekében, hogy célzott és őket érintő információkhoz jussanak.

Tovább olvasom »
direkt marketing, kommunikációs csatornák, marketing, online marketing, ügyfélelégedettség, ügyfélkezelés

Van hova fejlődni ügyfélkezelésben

piacesprofit.hu

Az utazási irodák alig több mint fele reagál az emailes megkeresésekre, van olyan légitársaság, amelyet csak emelt díjas vonalon lehet elérni, sok étteremben azt sem tudják mi az a gluténérzékenység, a múzeumok negyede nem akadálymentesített. Több szálloda fogad viszont kisállatot is és azonnal felkapják a telefont.

Tovább olvasom »
céges blog, céges weboldal, direkt marketing, facebook, marketing, online marketing

Nem félnek az újtól a kisvállalkozások

piacesprofit.hu

Opportunista a kisvállalatok marketingje: mindent kipróbálnak, majd használják, ami működik. A Facebook működik, ezért azt használják a legtöbben – már többen, mint a Goggle Adwords-öt. Közben fejben készítenek marketing tervet és van, aki szégyenszemre spammel is.

Tovább olvasom »
céges weboldal, direkt marketing, értékesítés, fogyasztói szokások, közösségi oldalak, marketing, online értékesítés, vírusmarketing

Meglepő, mi dönt a netes vásárlásnál

kfarkas

Alapvetően átírja a fogyasztói szokásokat az internet: az ügyfelek ugyanis nemcsak tájékozódásra használják a már kiválasztott termékről, de ötleteket is innen merítenek a további vásárláshoz. De gondolta volna, hogy a a közösségi oldalakra erőltetett céges tartalmaknál jobban pörgeti a vásárlást egy katalógus?

Tovább olvasom »

Segítünk kiszámolni

EKÁER kalkulátor

kalkulátor

Céges bankszámla

kalkulátor

Pályázatkereső

kalkulátor