e-kereskedelem

adatkezelés, adatvédelmi rendelet, e-kereskedelem, gdpr, hírlevél, newsletter

Hírlevél-feliratkozás – kötelező-e a kétlépéses hozzájárulás a GDPR alapján?

piacesprofit.hu

A kétlépéses hírlevél-feliratkozás indokául és előnyeként általában azt emelik ki az e-mail-marketing-szakemberek, hogy egyértelmű azonosítással segít elkerülni a spam-feliratkozókat, minimalizálja az adattisztítási munkát, növeli a feliratkozók elhivatottságát, és maximalizálja a konverziót. Hátránya viszont az, hogy kevesebb feliratkozót hoz. Tényleg szükséges-e azonban a GDPR alapján a dupla megerősítéses hírlevél-feliratkozás? Erről kérdeztük dr. Horváth Katalint, a Sár és Társai Ügyvédi Iroda e-kereskedelemmel foglalkozó partner ügyvédjét.

Tovább olvasom »
black friday, cyber monday, e-kereskedelem, ecommerce, fekete péntek, internetes vásárlás, vásárlási szokások

50 éve volt az első Black Friday őrület

piacesprofit.hu

Immár 5. éve hódít a Black Friday hazánkban is, elsősorban az e-kereskedelemben. Az Ecommerce Hungary várakozásai szerint ezen a napon legalább 1. 000.000 darab kedvezményes árú termékkel várják a kereskedők a már a karácsonyra készülő vásárlókat. A hazai e-kereskedelem meghatározó szereplőit tömörítő egyesület a körültekintő tájékozódás fontosságára is felhívja a figyelmet.

Tovább olvasom »
black friday, e-kereskedelem, internetes vásárlás, pénzköltés, vásárlási szokások

Minden harmadik ember vásárolhat a Black Friday-en

piacesprofit.hu

Közeledik az online webáruházak nagy napja, a Black Friday. 10-ből 9 ember ismeri az akciót és túlnyomó többségük online vásárol ezen a napon – derül ki a CIB Bank reprezentatív kutatásából. A pénzintézet várakozásai szerint idén minden harmadik ember vásárolni fog az év egyik legnagyobb leárazásának keretében és a webáruházak forgalma akár háromszorosára is nőhet ezen a napon.

Tovább olvasom »
black friday, e-kereskedelem, fekete péntek, internetes vásárlás, logisztika, munkaerőhiány, szállítmányozás, webshop

30 milliárdos forgalmat várnak az idei fekete péntekre

piacesprofit.hu

Újra itt a fekete péntek, és nagyobb, mint eddig bármikor. Idén rekordszámú kereskedő csatlakozik az Amerikából átvett kezdeményezéshez. A webáruházak 62 százaléka jelezte, hogy nála is lesz Black Friday. A GKI Digital és az Árukereső.hu közös, Online Kiskereskedelmi Index kutatássorozatának idei negyedik felméréséből kiderül, hogy az e-kereskedők csak a fekete péntek napjára mintegy 1,1 millió rendelést és 25-30 milliárd forintos forgalmat várnak.

Tovább olvasom »
bírság, büntetés, e-kereskedelem, jogi kiskokos, jogsértés, online értékesítés, online kereskedelem, webáruházak, webshop

Akár 2 milliárd forint bírságot is kaphatnak a jogsértő webáruházak

piacesprofit.hu

Az Európai Bizottság által július 25-én kiadott Consumer Conditions Scoreboard 2017, azaz a Fogyasztói Körülmények 2017-es Eredménytáblája szerint az e-kereskedelem nagyfokú térnyerése nem csupán növekvő fogyasztói tudatosságot, hanem kiemelt szabályozói figyelmet is maga után von. Mindez kiterjed az Európai Unió és a tagállamok fogyasztóvédelmi hatóságaira is, akik egyre komolyabb bírságokkal és további kezdeményezésekkel, például a jogsértő áruházak nevének közzétételével igyekeznek betartatni a szabályokat. Nagyvállalatoknál egyes kiemelt, minősített esetekben a bírság akár elérheti a 2 milliárd forintot is Magyarországon.

Tovább olvasom »
csomagkézbesítés, csomagküldés, e-kereskedelem, értékesítés, omnichannel, omnichannel értékesítés, roland berger

Stratégiai előnyt jelentenek a csomagátvételi pontok

piacesprofit.hu

Robbanás előtt áll az átvevőhelyi csomagkézbesítés piaca Kelet-Közép-Európában – derül ki a Roland Berger legfrissebb tanulmányából. A stratégiai tanácsadó szerint Magyarországon a következő évtizedben akár háromszorosára is nőhet ez a logisztikai szegmens, köszönhetően az e-kereskedelem dinamikus fejlődésének és az innovatív megoldások terjedésének.

Tovább olvasom »
brand, e-kereskedelem, facebook, internet, közösségi média, márka

Ne vegyük viccnek az online véleményeket

piac-profit.hu

A fogyasztók az interneten nagyszájúak: imádnak kritizálni, dühöngeni, de ha szükséget érzik a dicséretnek, az őszinte. Ez adja egy cég digitális portfólióját. Az online áruházakban, a közösségi médián, a Yelpen, a blogokon – mindenhol fulladozunk a véleményekben, a visszajelzésekben. És mindenki oda is figyel rájuk.

Tovább olvasom »
augmented reality, canvas hirdetés, cégmarketing, csetapp, e-kereskedelem, élő közvetítés, facebook, gps, hirdetés, kiterjesztett valóság, konverzió, közösségi média, lead, lead hirdetés, lévai balázs, lokalitás, lokalizált hirdetés, marketing, messenger, online, piac & profit, piacesprofit.hu, reklám, vásárlás

Cégmarketing: van még keresnivalójuk a kis- és középvállalkozásoknak a Facebookon

piac-profit.hu

A közösségi médiás marketing magyar guruja szerint a Facebook egyre inkább azon van, hogy a felhasználó mindent nála csináljon, ide értve a Messengeren történő vásárlást is. Ezzel nagy fejfájást okoz más oldalaknak, de lehetőségek sorát kínálja a kkv-knak. Ezekről is beszélt Lévai Richárd a Piac & Profit Cégmarketing – 2017 konferenciáján.

Tovább olvasom »
e-kereskedelem, enet, internetes vásárlás, online fizetés, online kereskedelem, webshop

E-kereskedelem: nyakunkon a karácsony

piacesprofit.hu

Ismét sikeres évet zárt a hazai online kiskereskedelem. 2016-ban 427 milliárd forintos forgalmat bonyolítottak le a magyar webshopok, ami a teljes hazai kiskereskedelmi forgalom több mint 5%-a. Az online szektor dinamikus bővülése nem meglepő, hiszen egyre többen és egyre nagyobb kosárértékben vásárolnak online – derült ki az eNET Internetkutató Kft. webáruházak körében végzett friss kutatásából, amelynek eredményét a XIV. Elektronikus Kereskedelem Konferencián Visegrádon ismertették.

Tovább olvasom »

Segítünk kiszámolni

EKÁER kalkulátor

kalkulátor

Céges bankszámla

kalkulátor

Pályázatkereső

kalkulátor