e-kereskedelem

digitalizáció, e-kereskedelem, európai unió, fejlődés, kkv, munkaerő, munkahely

A kkv-szektortól erősödnek Európa új tigrisei

piacesprofit.hu

Európa új tigrisei az erős kkv-ágazatnak és az e-kereskedelemnek köszönhetik javuló versenyképességüket. Közép- és Kelet-Európa jelenleg az egyik leggyorsabban fejlődő régió, ahol számos ország éves GDP növekedése meghaladja az EU átlagát – hívja fel a figyelmet az eredményekre a PayPal és a Deloitte tanulmánya. 

Tovább olvasom »
e-kereskedelem, ebay, internet, online piactér, webkereskedelem, webshop

Nagyot szakítanak az eBay-en a magyar vállalkozók

Zubor Zalán

Jól keresnek az eBay-en a magyar vállalkozók, idén még többen szállhatnak be az e-kereskedelembe. A legnagyobb kereskedők bevétele közel 250 millió volt tavaly, a mindennapi használati cikkek mellett volt, aki gyűjtőknek szánt termékek eladásával lett sikeres. Tavaly több mint 2700 új eBay-felhasználó regisztrált Magyarországról, volt, aki egy év alatt 73 milliós bevételt könyvelhetett el.

Tovább olvasom »
adatkezelés, adatvédelmi rendelet, e-kereskedelem, gdpr, hírlevél, newsletter

Hírlevél-feliratkozás – kötelező-e a kétlépéses hozzájárulás a GDPR alapján?

piacesprofit.hu

A kétlépéses hírlevél-feliratkozás indokául és előnyeként általában azt emelik ki az e-mail-marketing-szakemberek, hogy egyértelmű azonosítással segít elkerülni a spam-feliratkozókat, minimalizálja az adattisztítási munkát, növeli a feliratkozók elhivatottságát, és maximalizálja a konverziót. Hátránya viszont az, hogy kevesebb feliratkozót hoz. Tényleg szükséges-e azonban a GDPR alapján a dupla megerősítéses hírlevél-feliratkozás? Erről kérdeztük dr. Horváth Katalint, a Sár és Társai Ügyvédi Iroda e-kereskedelemmel foglalkozó partner ügyvédjét.

Tovább olvasom »
black friday, cyber monday, e-kereskedelem, ecommerce, fekete péntek, internetes vásárlás, vásárlási szokások

50 éve volt az első Black Friday őrület

piacesprofit.hu

Immár 5. éve hódít a Black Friday hazánkban is, elsősorban az e-kereskedelemben. Az Ecommerce Hungary várakozásai szerint ezen a napon legalább 1. 000.000 darab kedvezményes árú termékkel várják a kereskedők a már a karácsonyra készülő vásárlókat. A hazai e-kereskedelem meghatározó szereplőit tömörítő egyesület a körültekintő tájékozódás fontosságára is felhívja a figyelmet.

Tovább olvasom »
black friday, e-kereskedelem, internetes vásárlás, pénzköltés, vásárlási szokások

Minden harmadik ember vásárolhat a Black Friday-en

piacesprofit.hu

Közeledik az online webáruházak nagy napja, a Black Friday. 10-ből 9 ember ismeri az akciót és túlnyomó többségük online vásárol ezen a napon – derül ki a CIB Bank reprezentatív kutatásából. A pénzintézet várakozásai szerint idén minden harmadik ember vásárolni fog az év egyik legnagyobb leárazásának keretében és a webáruházak forgalma akár háromszorosára is nőhet ezen a napon.

Tovább olvasom »
black friday, e-kereskedelem, fekete péntek, internetes vásárlás, logisztika, munkaerőhiány, szállítmányozás, webshop

30 milliárdos forgalmat várnak az idei fekete péntekre

piacesprofit.hu

Újra itt a fekete péntek, és nagyobb, mint eddig bármikor. Idén rekordszámú kereskedő csatlakozik az Amerikából átvett kezdeményezéshez. A webáruházak 62 százaléka jelezte, hogy nála is lesz Black Friday. A GKI Digital és az Árukereső.hu közös, Online Kiskereskedelmi Index kutatássorozatának idei negyedik felméréséből kiderül, hogy az e-kereskedők csak a fekete péntek napjára mintegy 1,1 millió rendelést és 25-30 milliárd forintos forgalmat várnak.

Tovább olvasom »
bírság, büntetés, e-kereskedelem, jogi kiskokos, jogsértés, online értékesítés, online kereskedelem, webáruházak, webshop

Akár 2 milliárd forint bírságot is kaphatnak a jogsértő webáruházak

piacesprofit.hu

Az Európai Bizottság által július 25-én kiadott Consumer Conditions Scoreboard 2017, azaz a Fogyasztói Körülmények 2017-es Eredménytáblája szerint az e-kereskedelem nagyfokú térnyerése nem csupán növekvő fogyasztói tudatosságot, hanem kiemelt szabályozói figyelmet is maga után von. Mindez kiterjed az Európai Unió és a tagállamok fogyasztóvédelmi hatóságaira is, akik egyre komolyabb bírságokkal és további kezdeményezésekkel, például a jogsértő áruházak nevének közzétételével igyekeznek betartatni a szabályokat. Nagyvállalatoknál egyes kiemelt, minősített esetekben a bírság akár elérheti a 2 milliárd forintot is Magyarországon.

Tovább olvasom »

Segítünk kiszámolni

EKÁER kalkulátor

kalkulátor

Céges bankszámla

kalkulátor

Pályázatkereső

kalkulátor