e-kereskedelem

b2b, e-kereskedelem, fintech, innováció

Átlátható módon szabályozná a fintechet a minisztérium

PP/MTI

A digitalizáció a 21. század nagy kihívása, az innovatív, digitális pénzügyi megoldások hamarosan a mindennapok részét képezik, ezért a szabályozásban is fel kell készülni arra, hogy a fintech fejlesztések minél átláthatóbbak legyenek – fejtette ki Balogh László, az NGM helyettes államtitkára.

Tovább olvasom »
e-kereskedelem, internetes szokások, online vásárlás, webshopok

A vásárlók is külföldre mennek

piacesprofit.hu

2016-ban tíz internetezőből már kilenc vásárolt online. A 2014-2016 közötti időszakot figyelembe véve látszik, hogy körükben évről évre nő a külföldi oldalakon vásárlók aránya annak ellenére, hogy az interneten vásárlók többsége – tízből hatan – szinte mindig, illetve inkább a hazai webáruházakat részesíti előnyben – derül ki a GfK Digital Connected Consumer (DCC) felméréséből.

Tovább olvasom »
e-kereskedelem, gvh, online értékesítés, online kereskedelem, verseny, versenyhivatal, versenyjog

A GVH is meglátta a lehetőséget az online kereskedelemben

piacesprofit.hu

Várhatóan a Gazdasági Versenyhivatal (GVH) fókuszába kerül az online kereskedelem a következő években – hangzott el a Hegymegi-Barakonyi és Társa Baker & McKenzie Ügyvédi Iroda és a Vállalati Jogtanácsosok Európai Egyesülete (ACCE) közösen tartott konferenciáján. A polgári bíróságokon indított kártérítési perek növelhetik a versenykorlátozások elleni küzdelem hatékonyságát.

Tovább olvasom »
e-kereskedelem, google, internetes szokások, internetes vásárlás, online értékesítés, online kereskedelem

Leginkább vásárolunk a kibertérben

piacesprofit.hu

Az elmúlt 15 évben töb, mint 760 százalékkal nőtt az internetfelhasználók száma világszerte. Míg 2000-ben 361 millióan voltak jelen az online térben, addig a legfrissebb adatok szerint ma már több mint hárommilliárd ember elérhető online – derül ki a Google egyik friss felméréséből.

Tovább olvasom »
amazon, e-kereskedelem, eladási praktikák, értékesítés, internetes vásárlás, online értékesítés, webshop

A magyarok nem sokat tesznek hozzá a másodpercenként 600 eladáshoz

Szeicz András

Az Amazon is klasszikus garázscégként indult 1995-ben, de mára a világ legnagyobb online kereskedelmi oldalává vált, mely tavaly elérte a 600 eladás/másodperces eredményt, Jeff Bezos tulajdonos pedig második leggazdagabb amerikai lett. Ennek ellenére hazánkban még mindig nem túl népszerű oldal, különösen, ha eladásról van szó. Pedig ha tudjuk, mit akarunk, akkor könnyű boldogulni.

Tovább olvasom »
csomaglogisztika, csomagszolgálat, e-kereskedelem, felmérés, futárszolgálat, logisztika, online értékesítés, online kereskedelem

Megbízható szállítóra vágynak az vásárlók és eladók is

piacesprofit.hu

Az online kereskedelemben a megbízhatóság a legfontosabb szempont a szállítási mód kiválasztásakor, a gyorsaság mégsem számít annyira – derül ki a Vatera legfrissebb felméréséből, melyben a Vaterafutár szolgáltatás felhasználóit kérdezte meg arról, hogy eladóként, illetve vásárlóként milyen szempontok alapján választanak szállítási módot online adásvételeikhez. A csomagfeladások közel felét apróhirdetési oldalak, webshopok és Facebook adásvételi csoportok feladásai adják. Így a kutatás eredményei általában a magyar e-kereskedelemre vonatkozóan is mérvadóak lehetnek.

Tovább olvasom »
adminisztrációs terhek, áfa, e-kereskedelem, európai unió, külföldi adózás, online értékesítés, online kereskedelem

Olcsóbb és könnyebb lesz a weben eladni

piacesprofit.hu

Több lépcsőben csökkentené az EU a közösségen belüli elektronikus kereskedelemmel, illetve távértékesítéssel foglakozó cégek adminisztrációs terheit és költségeit – derül ki a Mazars legfrissebb összefoglalójából. A kérdés, hogy engedi-e a magyar jogalkotó.

Tovább olvasom »

Segítünk kiszámolni

EKÁER kalkulátor

kalkulátor

Céges bankszámla

kalkulátor

Pályázatkereső

kalkulátor