e-kereskedelem

black friday, céges karácsony, e-kereskedelem, fekete péntek, online kereskedelem

A magyarok is ráharaptak a Black Fridayre

piacesprofit.hu

Egyre nő a magyar online kiskereskedelemben a Black Friday jelentősége. Bár csak néhány éve gyűrűzött be hazánkba az amerikai szokás, népszerűségét jól mutatják a Google-keresések növekvő számai, valamint a gomba módjára szaporodó, különleges hazai Black Friday akciók.

Tovább olvasom »
e-kereskedelem, mobilfizetés, online kereskedelem, online vásárlás

Mindent felülír a mobil

piacesprofit.hu

Magyarországon is átalakul a kereskedelem annak következtében, hogy a fogyasztók egyre több célra használják mobilkészülékeiket. Többek között ezt tárja fel a Nielsen globális felmérése a mobil eszközök térhódításáról, amivel világszerte megváltoztatják a kereskedelmet, vásárlástól a fizetés lebonyolításáig.

Tovább olvasom »
e-kereskedelem, mobileszközök, okoseszközök, online kereskedelem, online vásárlás

Ideje odafigyelni a mobilra

piacesprofit.hu

Fordulat az e-kereskedelemben: a Criteo kutatási eredményei szerint hamarosan több vásárlás történik mobilon, mint asztali gépen. Az e-kereskedelmi vállalatok számára itt az idő, hogy még inkább a mobil üzletágra fókuszáljanak.

Tovább olvasom »
akció, e-kereskedelem, felhasználói élmény, házhozszállítás, internetes kerskedelem, internetes vásárlás, jövő, logisztika, ügyfélélmény, vásárlói hűség

Ettől döglik a légy a neten

Timár Gigi

A jövőben talán már meg sem kell rendelnie a vevőnek a termékeket ahhoz, hogy leszállítsunk – az okoseszközök intézik majd a dolgot. Egyelőre viszont a jó sztorik mellett a jó akciók és a gyors szállítás az, ami hoz a konyhára. Az internetes vásárlás napja apropóján lássuk a legforróbb online kereskedelmi trendeket!

Tovább olvasom »
e-kereskedelem, hírlevél, jogi kisokos, spam, spam kisokos

Az igazság a spamről

piacesprofit.hu

Június 23. a spam, azaz a kéretlen levelek ellen fellépő világnap. Mindannyian naponta kapunk zavaró hirdetéseket és ajánlatokat e-mail fiókunkba, mégis néha nehéz eldönteni, hogy ezek jogszerűek-e és egyáltalán van-e különbség a spam és kéretlen levél között? A válaszok megtalálásban dr. Horváth Katalin, a Sár és Társai Ügyvédi Iroda e-kereskedelemmel foglalkozó partner ügyvédje volt segítségünkre.

Tovább olvasom »
e-kereskedelem, online vásárlás, webshopok

Nagyon fut az online szekér

piacesprofit.hu

A magyar online kiskereskedelmi forgalom az elmúlt években dinamikus növekedést produkált, nem volt ez másképp a tavalyi évben sem. 2015-ben a magyar online kiskereskedelem nettó forgalma először szárnyalta túl az eddig lélektaninak számító 300 milliárd forintos határt, elérve a 319 milliárd forintot. Ezzel az e-kiskereskedelmi forgalom aránya a teljes kiskereskedelem 4,1%-a, így elmondható, hogy minden 25. forint online került elköltésre tavaly – derült ki az eNET Internetkutató Kft. webáruházak körében végzett friss kutatásából.

Tovább olvasom »
e-kereskedelem, online kereskedelem, webshop

Tíz webshop harap a legnagyobbat az online tortából

piacesprofit.hu

Egyre jobban koncentrálódik az e-kereskedelmi piac Magyarországon, jelenleg a tíz legnagyobb szereplő a teljes online kiskereskedelmi forgalom harmadát adja. Ez nem azt jelenti, hogy nincs növekedési lehetőség: a teljes online piac 16 százalékkal bővül és most már a mindennapi élelmiszerek rendelése is növekedésnek indult.

Tovább olvasom »

Segítünk kiszámolni

EKÁER kalkulátor

kalkulátor

Céges bankszámla

kalkulátor

Pályázatkereső

kalkulátor