elismerés

céges kommunikáció, díj, elismerés, hatékony kommunikáció, kkv marketing

Nem csak öröm díjat kapni, az üzletet is segíti

Timár Gigi

Díjat kapni mindenki szeret. Különösen akkor édes az elismerés, ha olyasmivel nyerjük el, amire igazán büszkék vagyunk. Az üzleti életben ráadásul a fogyasztók meggyőzésének is fontos eszköze a minősítés. De mire pályázzunk? És mi legyen, ha már a zsebünkben van a trófea?

Tovább olvasom »
elismerés, magyarbrands, sikersztori

Ötödször tették mérlegre a magyar márkákat

piacesprofit.hu

2014-ben ötödször tették mérlegre a magyar márkákat a Superbrands bírálói. Objektív cégadatok és a független szakemberekből álló MagyarBrands Bizottság szubjektív döntése, valamint a GfK Hungária Piackutató Intézet által végzett országos fogyasztói kutatás alapján került felállításra a MagyarBrands hazai márkák toplistája.

Tovább olvasom »
elismerés, innováció, sikersztori

Zöldház vitte haza a tízmilliót

piacesprofit.hu

Zöld technológiai újítással, szokatlan street food megoldással és gyógyszerészeti kutatás-fejlesztéssel foglalkozó kisvállalkozások kaptak elismerést a UPC Business Nagydíj díjkiosztó gáláján. A hazai kkv szektor számára kiírt versenyre várakozáson felüli számban érkeztek izgalmas és innovatív pályázatok, ezekből választotta ki a legjobbakat a szakmai zsűri.

Tovább olvasom »
díj, elismerés, etika, felelős vállalat, fenntarthatósági csúcs, üed2014, üzleti etikai díj

Jubileumi elismerés: 15. alkalommal kaptak díjat az üzleti etika zászlóvivői

piacesprofit.hu

A független, üzleti szereplők által nem befolyásolható Üzleti Etikai Díj 2000 óta, immár 15. éve kiemelkedő szerepet tölt be az üzleti életben etikusan működő cégek elismerésében. Az idei megmérettetésen az eddigi ötvenöt díjazott mellett újabb 8 magyarországi bejegyzésű cég kapta meg az elismerést. A november 19-én este a Piac & Profit által rendezett ünnepélyes díjátadó gálára ez évben is a Magyar Fenntarthatósági Csúcs konferencia zárását követően került sor, nem véletlenül: ez is kiemeli az üzleti etika és a fenntartható fejlődés szoros kapcsolatát.

Tovább olvasom »
cégsiker, elismerés, superbrands

Superbrands lett a HAJDU

piacesprofit.hu

A HAJDU márkanév 2011 után, 2014-ben is elnyerte a neves szakértők által adományozott, Business Superbrands kitüntető címet. E rangos védjegy hazai, kiemelkedő presztízsét jelenti ennek a díjnak a megítélése, mely elsősorban a B2B, az üzleti szektorban tevékenykedő cégek legkiválóbbjait emeli ki.

Tovább olvasom »
elismerés, magyarbrands, PP konferencia

MagyarBrands díjas a Piac & Profit!

piacesprofit.hu

2013-ban első alkalommal a Superbrands díj mellett MagyarBrands díjat is kapott Piac & Profit, amelyet május 8-án vett át Demcsák Lajos kiadói igazgató. Az igazi magyar márkákat díjazó MagyarBrands Bizottság döntése alapján a Piac & Profitot minőségi, üzleti és fogyasztói szempontból is a TOP márkák között tartják számon.

Tovább olvasom »

Segítünk kiszámolni

EKÁER kalkulátor

kalkulátor

Céges bankszámla

kalkulátor

Pályázatkereső

kalkulátor