email

adatvédelem, email, informatika, kibertámadás, vírus

Egy “out of office” automatikus üzenet is veszélyes lehet

piacesprofit.hu

Gondolta volna, hogy még egy out of office automatikus üzenet is veszélyes lehet? Kiberbűnözők egészen apró információmorzsákból is képesek muníciót kinyerni egy social engineering támadáshoz. A NetIQ szakértői három olyan területre hívják fel a figyelmet, ahol akaratlanul is árulkodó nyomokat hagyhatunk magunk után, kinyitva a kaput az adattolvajoknak.

Tovább olvasom »
email, hatékony cégvezetés, információs társadalom, it a cégben, közösségi oldalak, munkaszervezés, üzleti kommunikáció

Korai még temetni a munkahelyi e-mailt

piacesprofit.hu

Az elektronikus levelezés alig néhány évvel ezelőtt is még a kommunikáció legkényelmesebb, leggyakrabban használt eszköze volt. Ám az okostelefonok és az azokon futó alkalmazások elterjedése itt is változásokat hozott. Azonban garantálható, hogy az e-mailezés nem fog egyhamar kikopni mindennapi életünkből.  

Tovább olvasom »
email, email-marketing, üzleti etikett, üzleti levelezés

Banális e-mail bakik

piacesprofit.hu

Apró figyelmetlenségek többet árthatnak a cégünkről – és rólunk, – kialakult képnek, mint gondolnánk. Különösen a céges emailek kapcsán merülnek fel ezek a problémák. Szakértőnk bemutat néhány banális bakit, amit egy kis odafigyeléssel elkerülhetünk.

Tovább olvasom »
email, hatékonyságnövelés, időgazdálkodás, kommunikáció, koncentráció, munkabírás, munkavégzés

A fél nap elmegy az e-mailekkel? Így nem fog

KlimaBlogger

Rászoktunk, hogy szinte percenként csekkoljuk az e-maileket, pedig a legtöbb munkakörben ez nem elengedhetetlenül fontos. A többséget csak kizökkenti a munkából a folyamatos feladat váltás. Mi a megoldás? Az “email hacking”. Ha a hekkelés a marketingben segít, miért ne működne az időgazdálkodásban?

Tovább olvasom »
email, email-marketing, hírlevél, kkv marketing, marketing tippek

Így látható, hatékony-e a marketing

piacesprofit.hu

Az e-mail marketing egyik nagy előnye, hogy nagyon jól mérhető, így a kampányok optimalizálásával lehetőségünk van folyamatosan növelni a hatékonyságát. Persze az eredményesség tudatos növelése csak azoknak áll módjában, akik sokrétű méréseket végeznek, és így az ujjukat folyamatosan a kampány pulzusán tartják. Az adatok értékelése során könnyen beazonosítható, hogy milyen tartalom, dizájn vagy időzítés felel meg a céljainknak, valamint kiszűrhetjük azokat az elemeket, amelyek teljesítményével nem vagyunk megelégedve. A mérésekből nyert információk alapján kézben tarthatjuk a kampányt, és szükség esetén optimalizálhatjuk. A cikksorozat mai részében azt vizsgáljuk meg a MailEngine szakértőinek segítségével, hogy milyen mérési lehetőségeink vannak, és ezekkel mit kezdhetünk.

Tovább olvasom »
email, it a cégben, spam

Létezik kiút az email-káoszból?

piacesprofit.hu

Egyre több időt töltünk azzal, hogy a hasznos információt kutatjuk és rendszerezzük az elektronikus postafiókunkban, törölgetjük az ezernyi spamet és közben esetleg fontos leveleket nem veszünk észre. Tényleg ez a jövő, vagy létezik kiút a káoszból a hasznosabb tevékenységek felé?

Tovább olvasom »

Segítünk kiszámolni

EKÁER kalkulátor

kalkulátor

Céges bankszámla

kalkulátor

Pályázatkereső

kalkulátor