értékesítés

cégbemutató, értékesítés, társalgás, üzleti klub, üzleti partner, üzleti találkozó

A sok beszéd taszítja az üzleti partnereket

piacesprofit.hu

Nem szükséges bemutatni cégünket egy üzleti találkozó alkalmával ahhoz, hogy vállalkozásunk fellendítésére megfelelő üzleti partnereket találjunk. A tapasztalatok azt mutatják ugyanis, hogy a termék-, vagy szolgáltatásközpontú bemutatkozások taszítják az üzleti élet képviselőit. Mészáros György, a több mint 500 üzleti találkozót megszervező és lebonyolító Magyar Vállalatvezetők Üzleti Közösségének (MVÜK) alapítója szerint, ha valaki eladni akar egy kapcsolatépítés céljából létrejött találkán, szinte biztosan üres kézzel távozhat.

Tovább olvasom »
adatgyűjtés, crm, értékesítés, minicrm, sap, ügyfélkép

Több csatorna, több adat

Szeicz András

A különböző csatornák keveredését és integrálódását a vásárlói és ügyféligények változása hozza el. Valaki szeret otthon, online informálódni és döntést előkészíteni, majd fizikailag megfogni az árut egy boltban mielőtt vásárol. Mások éppen fordítva: szeretnek élő emberrel konzultálni, személyes törődést kapni, de a végső vásárlási döntést inkább később, egy online csatornán, esetleg ár-összehasonlítás után hozzák meg. De bármelyik csatornán érkezik is az érdeklődő, mindig szerezhetünk olyan adatokat, melyek a későbbiekben segítik az értékesítést.

Tovább olvasom »
digitális átállás, értékesítés, marketing, omnichannel, többcsatornás értékesítés, ügyfélélmény

Vásárlásgeneráló ügyfélélmény

Szeicz András

Míg régen azon volt a hangsúly, hogy minél nagyobb tömegeket érjünk el, ma már a személyességre kell összpontosítania annak, aki sikerekre vágyik. Ami ennél is fontosabb, hogy ezt a személyre szabott kommunikációt minden csatornán és minden eszközön gördülékenyen kell tudni lefolytatni, átjárást biztosítva a csatornák között.

Tovább olvasom »
értékesítés, outsourcing, outsourcing tippek

Outsourcing újrafogalmazva

Sebők Orsolya

Az outsourcing vagy kiszervezés nem új keletű üzleti modell, de a létjogosultsága a mai napig nem csökkent. Sőt! Egyre több vállalat dönt úgy, hogy az üzleti folyamatait támogató alaptevékenységeket házon belül létrehozott tudásközpontra vagy külső, a feladat – olcsóbb – ellátására specializálódott cégre bízza. A magyar munkaerő főként az ára miatt vonzó, de a cél, hogy a jövőben inkább a szakértelme legyen az.

Tovább olvasom »
akvizíció, cégfejlesztés, céginformáció, cégvásárlás, ebitda, egyesülés, értékesítés, fizetési fegyelem, fúzió, gdp, kiberbiztonság, konferencia, növekedés, organikus növekedés, piac & profit

Organikusan vagy akvizícióval növekedjünk?

Kriston László

A kkv-k adják Magyarország GDP-jének 70-75 százalékát, és a hazai munkaerő közel felét alkalmazzák. Sokuknak nincsenek világos fogalmaik arról, hogyan szeretnének vagy tudnának növekedni. A Piac & Profit A növekedés csapdái 2017 című konferencián ehhez kínáltak fogódzókat és szempontokat a szakemberek.

Tovább olvasom »
értékesítés, kultúra, mozi, online, színház, vásárlás

A fiatalok szinte csak online vásárolnak

piacesprofit.hu

Az online vásárlók aránya átlagon felüli a fiatalok körében, így azok a kulturális szolgáltatók, akik a vásárlói igényekkel lépést kívánnak tartani, az internetet immár nem hagyhatják figyelmen kívül és fontos, hogy a termékeiket és szolgáltatásaikat az online térben könnyen elérhető módon kínálják.

Tovább olvasom »
csomagkézbesítés, csomagküldés, e-kereskedelem, értékesítés, omnichannel, omnichannel értékesítés, roland berger

Stratégiai előnyt jelentenek a csomagátvételi pontok

piacesprofit.hu

Robbanás előtt áll az átvevőhelyi csomagkézbesítés piaca Kelet-Közép-Európában – derül ki a Roland Berger legfrissebb tanulmányából. A stratégiai tanácsadó szerint Magyarországon a következő évtizedben akár háromszorosára is nőhet ez a logisztikai szegmens, köszönhetően az e-kereskedelem dinamikus fejlődésének és az innovatív megoldások terjedésének.

Tovább olvasom »
értékesítés, kommunikáció, marketing, turizmus, vizes vb

A vizes VB és a sajtburesz tanulságai

Timár Gigi

A jeles eseményekben komoly üzleti lehetőség van, valódi hívó szót jelentenek a fogyasztóknak akkor is, ha a terméknek vagy szolgáltatásnak semmi köze a sporthoz. Tehát marketingkampányunk sikerét is megalapozhatja, ha kapcsolódik a nyári vizes vébéhez.

Tovább olvasom »
eladási praktikák, élménymarketing, értékesítés, kwik e mart, marketing, marketingkampány, tapasztalati marketing

A tapasztalat segít, hogy megszeressenek

Szeicz András

A Simpsons rajongók jó eséllyel látták a rajzfilmsorozatból készült egész estés művet. Egy kis felhajtás mindig kell, de a stúdió többet akart néhány, a Broadway-Seventh Ave Local metróvonal állomásain elhelyezett, jól sikerült plakátnál. Élménymarketing lett a javából.

Tovább olvasom »

Segítünk kiszámolni

EKÁER kalkulátor

kalkulátor

Céges bankszámla

kalkulátor

Pályázatkereső

kalkulátor