értékesítési stratégia

értékesítési stratégia, marketing stratégia, online értékesítés, online marketing, tudatos tervezés

Így tervezzünk reális büdzsét egy online kampányhoz

odora

Hogy mennyit kell költeni az online marketingre, arra nehéz általános választ adni. Minden vállalkozás más és más, így például az online marketing költségekben is komoly különbségek lehetnek. Adunk néhány mankót, amivel nagyjából belőhetjük, hogy mennyire lesz szükség és megúszhatjuk, hogy elszaladjon velünk a ló.

Tovább olvasom »
értékesítési stratégia, értékesítési technika, értékesítési tippek, pitch

6 tipp a sikeres értékesítési beszédhez

Timár Gigi

Az értékesítési „pitch” sem a régi már. Abban az értelemben legalábbis semmiképpen, hogy egyáltalán nem arról van szó, hogy odadobunk valamit a reménybeli ügyfélnek, aztán „vagy eszi, vagy nem”. Manapság az értékesítési szövegek sokkal inkább beszélgetések. Meg kell hallgatunk az ügyfelet, valódi kérdéseket kell feltennünk és az igazi problémáira megoldást kínálnunk.

Tovább olvasom »
élmény, értékesítési stratégia, fogyasztói élmény, marketing trendek, trend

Erre költünk még mindig, boldogan

Timár Gigi

Tényleg fontosabbá váltak az élmények, mint a dolgok birtoklása? Nos, valójában úgy tűnik, a kettő összefonódott, és a fogyasztók élményt akarnak akkor is, ha épp csak egy fagylaltot vásárolnak. Nem egyszerű marketingcsavarról van szó. Az élmények tényleg boldogabbá tesznek bennünket.

Tovább olvasom »
crm, értékesítés, értékesítési stratégia, értékesítési tippek, hatékony munkavégzés, hatékonységnövelés

Ez a sikeres eladás alapja

piacesprofit.hu

Egy cégben komoly szerepe van az értékesítőknek, az ő eredményességükön múlik a bevétel nagysága. Ahhoz viszont, hogy ők hatékonyan végezhessék munkájukat és szervezzék munkaidejüket, megfelelő feltételek szükségesek. Mitől lesz eredményes az értékesítés?

Tovább olvasom »
értékesítési stratégia, it a cégben, kkv marketing, online marketing, remarketing, remarketing tippek, vevőmegtartás, webáruház

A süti a legjobb marketingeszköz

Timár Gigi

A sütik (cookie-k) segíthetnek abban, hogy újból és újból megtaláljuk azokat a felhasználókat, akik már érdeklődtek a termékünk, szolgáltatásunk iránt. Mivel a statisztikák szerint 100-ból 67 ember kiválaszt egy terméket egy webáruházban, majd vásárlás nélkül távozik, elég vonzó lehetőség, hogy elérjük azokat, akik a kosárban hagytak valamit.

Tovább olvasom »
értékesítési stratégia, luxus, luxusmárkák, pozícionálás

Kis forgalom, nagy haszon

piacesprofit.hu

Nem feltétlenül nélkülözhetetlen a talpon maradáshoz a tömeges értékesítés. Léteznek olyan igencsak jól működő butikok, melyek tulajdonosai akkor sem kezdenek aggódni az üzlet jövőjéért, ha olykor napi egy-két terméket sikerült értékesíteni – vagy esetleg annyit sem.

Tovább olvasom »

Segítünk kiszámolni

EKÁER kalkulátor

kalkulátor

Céges bankszámla

kalkulátor

Pályázatkereső

kalkulátor