étterem

barista, étterem, kávé, minőség, vendég

Vacsorázni sem megyünk oda, ahol rossz a kávé

piacesprofit.hu

Az étterembe járó vendégek négyötödénél már egyértelmű elvárás a jó minőségű kávé, ami a vendégek étteremválasztását is befolyásolhatja. Gyovai Györgyi, a Nespresso hazai ügyvezetője szerint épp ezért fontos, hogy vendéglátóként milyen kávét és élményt adunk a vendégeknek, miközben a munkavállalók megtartására is törekszünk.

Tovább olvasom »
balaton, belföldi turizmus, bisnode, étterem, iparág, körkép, szállodaipar, vendéglátás

Csökkenő cégszám mellett növekvő árbevétel a vendéglátásban

piacesprofit.hu

A szálláshely-szolgáltatás, vendéglátás iparágának ciklikussága kétségtelen, hiszen a nyári időszakban megduzzadnak a piac bevételei az ország adottságainak és az általa vonzott turistáknak köszönhetően. Nem volt ez másképp az elmúlt három év folyamán sem, derül ki a Bisnode elemzéséből, melyben a szezonalitást kiszűrve vizsgálta meg, hogy mi is mondható el az ágazat mutatóiról éves vonatkozásban.

Tovább olvasom »
2017-es trendek, étterem, gasztronómia, vendéglátás

Nemzeti fogások és medvekarom az utcán

piacesprofit.hu

Soha nem volt ekkora a hazai street food választék. A food truck-ok nemcsak megszaporodtak, hanem néhány kocsi igazi ínyencségeket is kínál az utca népének. Nem csoda, hogy mesterszakácsokat ejt rabul a műfaj, hiszen az újhullámos street food minőségi, ízletes, gyors, és olyannyira változatos, hogy már kategorizálni is lehet. A legfőbb irányzatokról Vad-Horváth Zoltán, a hazai Street Food Egyesület vezetője számolt be.

Tovább olvasom »
étterem, üzleti ötlet, vállalkozás indítás, vendéglátás

Megérné most éttermet nyitni

piacesprofit.hu

A magyarok 14 százaléka szeretne a szomszédjába valamilyen vendéglátóipari egységet – derül ki a K&H: üzletet ide! legfrissebb adataiból. A programban részt vevők szerint 700 étteremre és 500 új cukrászdára lenne szükség országszerte.

Tovább olvasom »
étterem, ügyfélélmény, vendéglátás

Tiszta mosdó = több vendég

piacesprofit.hu

Egy európai felmérés szerint a mosdók tisztasága a második leggyakoribb elégedetlenségi tényező a lassú kiszolgálás után. nemcsak azt várja el a vendég, hogy legyen szappan, hanem azt is, hogy jó minőségű legyen.

Tovább olvasom »
ágazat, étterem, vendéglátás

Forgalom van, csak nyereség nincs

piacesprofit.hu

A nyár közeledtével érdemes megvizsgálni, milyen helyzetben vág neki a főszezonnak vendéglátóipar. A Bisnode csoport elemzése érdekes következtetésre jut: a vendéglátást főtevékenységként végző cégek összesítve évről évre tetemes mínuszt termelnek, de a tíz legnagyobb árbevételű cég mindegyike nyereséget ért el 2011-ben.

Tovább olvasom »

Segítünk kiszámolni

EKÁER kalkulátor

kalkulátor

Céges bankszámla

kalkulátor

Pályázatkereső

kalkulátor