Facebook kampány cikkek


Az évszázad átverése folyik a Facebookon a Lidl nevében

Az évszázad átverése folyik a Facebookon a Lidl nevében 

100 ezer forintos dyson porszívót 1089 forintért, vagy 1140 forintért hirdetnek kamu oldalak a Facebookon Lidl logóval. Az üzletláncnál elmondták, hiába jelentették a csalást a hatóságoknak, nem történt semmi. Valójában nem is ezer, hanem több mint 10 ezer forintot húznak le egy-egy bankkártyáról.
Vége a Facebookos variálásnak

Vége a Facebookos variálásnak 

Megszüntette a Facebook az egyik, sok adminisztrátor által kedvelt, és gyakran használt funkciót, a linkek előnézetének szerkeszthetőségét. A Power Editorban már hetekkel ezelőtt, a posztolásoknál szépen lassan, de mára teljesen eltüntette ezt a lehetőséget. Hogy ebben a helyzetben mi a teendő, azzal kapcsolatban közösségi marketing szakértőnk, Práger Kitti ad tanácsokat.
8 tipp, amivel a cégünk biztonságát növelhetjük a Facebookon

8 tipp, amivel a cégünk biztonságát növelhetjük a Facebookon 

Ha hozzáférésünk van a cégünk, az ügyfeleink Facebook hirdetési fiókjaihoz, akkor veszélyeztethetjük a pénzüket. Nem azzal, hogy rosszul költjük el, hiszen lehet, hogy nem is hirdetünk ténylegesen. Egyszerűen csak azzal, hogy hozzáférésünk van - írja a kozossegikalandozasok.hu.
A Messenger a következő, amit nem hagyhatunk ki?

A Messenger a következő, amit nem hagyhatunk ki? 

A digitális marketinggel az a baj, hogy mire valamit elkezdenek megszokni és megszeretni a cégek, addigra a közönség már másra ugrik. Épp ez a helyzet most a Facebookkal, amit azért kár lenne temetni: aki jól használja, annak bőven megéri.
Emoji kommunikáció: nincs szükség szavakra

Emoji kommunikáció: nincs szükség szavakra 

Képközpontú kultúrában élünk. A logók mellett már a klikkelhető ikonok is nagy szerepet játszanak abban a vizuális adatözönben, ami ránk zúdul. Az emojikat, vagyis hangulatjeleket nem csak a felhasználók, a cégek is imádják.
5 tipp a sikeres karácsonyi Facebook-kampányhoz

5 tipp a sikeres karácsonyi Facebook-kampányhoz 

A cégek nem véletlenül készülnek hatalmas kampányokkal és akciókkal az ünnepi időszakra: a felmérések szerint ilyenkor a fogyasztói költések jelentősen nőnek: 16%-kal magasabb az átlagos vásárlások értéke, és fejenként mintegy 30 000 forintot költünk ajándékokra.
Így lesz könnyebb menedzselni a céges Facebookot

Így lesz könnyebb menedzselni a céges Facebookot 

Szinte már unalomig ismételgetjük, hogy a Facebook nagyszerű eszköz egy kisvállalkozás üzletmenetének támogatására. Mondani azonban könnyebb, mint megcsinálni. Pláne, hogy ha valóban ki akarjuk használni a Facebook előnyeit, számos feladatunk lesz vele kapcsolatban. Ezek elvégzésében viszont applikációk is segítenek.
Öt hirdetési módszer, amit jobb, ha elkerülünk a Facebook-on

Öt hirdetési módszer, amit jobb, ha elkerülünk a Facebook-on  

A Facebook hirdetésekkel nagyon hatékonyan lehet adatbázist építeni, a weboldal forgalmát növelni, eseményt reklámozni, rajongót gyűjteni, de vannak megoldások, amik többet ártanak, mint használnak, ezért jobb őket elkerülni.
Jó a facebook, csak nehogy nagyot bukjunk rajta

Jó a facebook, csak nehogy nagyot bukjunk rajta 

A Facebook-ot körüllengő kkv-optimizmus elhamarkodott döntésekhez vezethet: egy-egy kampány során rengeteg technikai, jogi és adatvédelmi buktató is lehet, ami csúnya következményekkel járhat.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére
Privátbankár
Mfor
Piac és Profit

Professzionális online sales és marketing vezetőt keresünk!

Részletek

Privátbankár
Mfor
Piac és Profit

Munkatársakat keresünk!

Online lapcsaládunk bővítéséhez újságírókat, szerkesztőket keresünk.

Részletek

Adózás

Apa és fia állította ki a fiktív számlákat, de hamar megbuktak a NAV-nál

Apa és fia állította ki a fiktív számlákat, de hamar megbuktak a NAV-nál  

Egy számlázási láncolat ellenőrzésekor vizsgálták azt a két társaságot, amelyek nevében csomagolási szolgáltatásokról és baromfi-feldolgozásról állítottak ki fiktív számlákat.

Klímablog

Húsvéti üdvözlőlapot küldött az ügyfeleinek? Fizethet utána

Húsvéti üdvözlőlapot küldött az ügyfeleinek? Fizethet utána  

Napjaink egyik legnagyobb kihívása a környezet megóvása, és szennyezésének minél erőteljesebb visszaszorítása.

Gazdaság

Jönnek a közös lengyel-ukrán fegyvergyárak

Jönnek a közös lengyel-ukrán fegyvergyárak 

Ukrajnai háború - Denisz Smihal: Lengyelország és Ukrajna közös fegyvergyárak létesítését tervezi.

Infokom

Szokatlan helyről érkezhet a környezetvédelem csodafegyvere?

Szokatlan helyről érkezhet a környezetvédelem csodafegyvere? 

Sokan aggódnak az MI környezetre gyakorolt káros hatásai miatt, de vajon tényleg csak veszélyt jelent?


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo