felelős vállalat

csr, felelős vállalat, fenntarthatóság

Márta Irén: jót tenni jó

kfarkas

Márta Irén, a Magyarországi Üzleti Tanács a Fenntartható Fejlődésért (a BCSDH) szervezet igazgatója nyerte el ebben az évben a Fenntarthatóság Szakmai Követe elismerést. Ebből az alkalomból a fenntarthatóság hazai helyzetéről beszélgettünk a szakemberrel.

Tovább olvasom »
felelős vállalat, nonprofit, pályázat

60 ezer euró társadalmi vállalkozásoknak

piacesprofit.hu

Harmadik alkalommal hirdeti meg az UniCredit Bank és az UniCredit Alapítvány társadalmi célú pályázatát nonprofit szervezetek számára.  A 60.000 euró összdíjazású „Lépj Velünk!” társadalmi innovációs program idén a társadalmi vállalkozásokra fókuszál.

Tovább olvasom »
céges kommunikáció, felelős vállalat

Nem csak a részvényár, a társadalmi értékteremtés is fontos

piacesprofit.hu

A részvényesi érték mellett ma már egyre nagyobb szerepet kap a társadalmi és környezeti értékteremtés a vállalatok életében. Ennek érdekében a Capital Communications stratégiai kommunikációs ügynökség impact branding néven új kommunikációs szolgáltatást indított. Az ügynökség a befektetők által egyre szélesebb körben alkalmazott impact investing célját és kritériumait ültette át a branding és a vállalati kommunikáció területére.

Tovább olvasom »
felelős vállalat, fenntarthatósági csúcs, lászló ervin, üzleti etikai díj 2017

Luxemburg-békedíjat kapott László Ervin

piacesprofit.hu

Luxemburg-békedíjat kapott László Ervin professzor, a magyar származású, nemzetközi hírű gondolkodó, a Budapest Klub megalapításáért és a szervezettel véghezvitt humanitárius tevékenységéért. László Ervint ugyanezen tevékenységért már két alkalommal jelölték Nobel-békedíjra is.

Tovább olvasom »
apple, éghajlatváltozás, emissziócsökkentés, felelős vállalat, klímapolitika, klímaváltozás

Emissziócsökkentésétől lesz szexi egy márka: az Apple toronymagasan vezet

KlimaBlogger

A felvilágosult, ökotudatos fogyasztók értékelik, ha egy márka demonstrálja, mennyire környezetbarát. Eddig a cégek csak egyes projekteknél jelezték, hogy azzal mennyi karbonkibocsátásnak veszik elejét. Ezek a számok egyre fontosabb marketingeszközökké válnak. A Fortune 500-as mezőnyben nyilvánvaló: minél nagyobb egy vállalat, annál inkább példát mutat a zöldülésben.

Tovább olvasom »
csr, donald trump, felelős vállalat, felelős vállalatok, társadalmi felelősségvállalás

Eljött az aktivista vállalatok kora?

Timár Gigi

A vállalatok egyre többször a társadalmat megosztó, politikai témákban is felemelik a szavukat – legalábbis Amerikában. Trumpot például hirdetésekben igyekeztek meggyőzni a klímaegyezményben maradásról, most pedig, a negatív döntés után sorra állnak ki az elnökkel szemben. Itthon egyelőre az a cég, amelyik így tesz, vagy tenne, inkább csendben mond véleményt. De megéri a véleménynyilvánítás a kockázatot?

Tovább olvasom »

Segítünk kiszámolni

EKÁER kalkulátor

kalkulátor

Céges bankszámla

kalkulátor

Pályázatkereső

kalkulátor