felelős vállalat

céges kommunikáció, felelős vállalat

Nem csak a részvényár, a társadalmi értékteremtés is fontos

piacesprofit.hu

A részvényesi érték mellett ma már egyre nagyobb szerepet kap a társadalmi és környezeti értékteremtés a vállalatok életében. Ennek érdekében a Capital Communications stratégiai kommunikációs ügynökség impact branding néven új kommunikációs szolgáltatást indított. Az ügynökség a befektetők által egyre szélesebb körben alkalmazott impact investing célját és kritériumait ültette át a branding és a vállalati kommunikáció területére.

Tovább olvasom »
felelős vállalat, fenntarthatósági csúcs, lászló ervin, üzleti etikai díj 2017

Luxemburg-békedíjat kapott László Ervin

piacesprofit.hu

Luxemburg-békedíjat kapott László Ervin professzor, a magyar származású, nemzetközi hírű gondolkodó, a Budapest Klub megalapításáért és a szervezettel véghezvitt humanitárius tevékenységéért. László Ervint ugyanezen tevékenységért már két alkalommal jelölték Nobel-békedíjra is.

Tovább olvasom »
apple, éghajlatváltozás, emissziócsökkentés, felelős vállalat, klímapolitika, klímaváltozás

Emissziócsökkentésétől lesz szexi egy márka: az Apple toronymagasan vezet

KlimaBlogger

A felvilágosult, ökotudatos fogyasztók értékelik, ha egy márka demonstrálja, mennyire környezetbarát. Eddig a cégek csak egyes projekteknél jelezték, hogy azzal mennyi karbonkibocsátásnak veszik elejét. Ezek a számok egyre fontosabb marketingeszközökké válnak. A Fortune 500-as mezőnyben nyilvánvaló: minél nagyobb egy vállalat, annál inkább példát mutat a zöldülésben.

Tovább olvasom »
csr, donald trump, felelős vállalat, felelős vállalatok, társadalmi felelősségvállalás

Eljött az aktivista vállalatok kora?

Timár Gigi

A vállalatok egyre többször a társadalmat megosztó, politikai témákban is felemelik a szavukat – legalábbis Amerikában. Trumpot például hirdetésekben igyekeztek meggyőzni a klímaegyezményben maradásról, most pedig, a negatív döntés után sorra állnak ki az elnökkel szemben. Itthon egyelőre az a cég, amelyik így tesz, vagy tenne, inkább csendben mond véleményt. De megéri a véleménynyilvánítás a kockázatot?

Tovább olvasom »
csr, felelős vállalat, felelős vállalatok, motiváció, önkéntesség, társadalmi felelősségvállalás, vállalatok társadalmi felelősségvállalása

A vállalatnak is megéri az önkéntes munka

piacesprofit.hu

Óvodák kerítését festő felsővezetők, hajléktalanoknak ételt osztó menedzserek, kórházak gyermekosztályait felújító informatikusok, hátrányos helyzetű fiatalokat mentoráló kollégák. Ma már Magyarországon is találkozhatunk a vállalati önkéntesség számos formájával, de az arra rászoruló intézményeknek nyújtott fizikai segítség mellett egyre elterjedtebb a pro bono, más néven tudás alapú önkéntesség is. Ezért indult most összefogás.

Tovább olvasom »
felelős vállalat, fenntartható fejlődés, fenntartható működés, fenntartható üzlet, zöld iroda, zöld irodák

Ne csak a szomszéd legyen zöldebb!

odora

A zöldülés jót tesz a környezetünknek, de az üzletünknek is, hiszen ha utánaszámolunk, a tartósabb eszközök használatának és az újra hasznosításnak köszönhetően pénzt takaríthatunk meg. Apró lépésekkel is sokat tehetünk, nem is gondolnánk, hogy milyen aprókkal és milyen sokat.

Tovább olvasom »

Segítünk kiszámolni

EKÁER kalkulátor

kalkulátor

Céges bankszámla

kalkulátor

Pályázatkereső

kalkulátor