felmérés

felmérés, fiatalok, fizetések, társadalom

Dupla fizuért hagynák el a mamahotelt a fiatalok

piacesprofit.hu

A fiatalok több mint fele még a szülők vagy a család tulajdonában lévő ingatlanban lakik, 23 százalékuk pedig lakást bérel. A 19-29 évesek legnagyobb része arra számít, hogy 26-30 évesen lesz majd saját lakása. Hosszabb távon pedig a kertes házak a legvonzóbbak, míg a lakóparkok nem örvendenek túl nagy népszerűségnek, a fiatalok mindössze 8 százaléka élne itt szívesen a következő 10 évben – derült ki a K&H adataiból.

Tovább olvasom »
adatvédelem, felmérés, gazdaság, reklám, reklámköltés, reklámtörvény, uniós jog

Így pörgeti a reklám a GDP-t

piacesprofit.hu

A reklám hasznos, mert hozzájárul a gazdaság bővüléséhez, támogatja az innovációt, munkahelyeket teremt – hogy csak néhány dolgot említsünk. Ez derül ki egy friss kutatásból, amelynek eredményei szerint 1 eurónyi reklámpénz hét euróval pörgeti meg az európai GDP-t.

Tovább olvasom »
felmérés, időskori foglalkoztatás, nyugdíj

Csak akkor segítenénk a szülőnkön, ha megérdemli

piacesprofit.hu

Megosztja az embereket a kötelező szülőtartásról szóló jogszabály – derül ki a 4Life Direct nemzetközi biztosításközvetítő megbízásából készült országos reprezentatív kutatásból. A megkérdezettek mindössze 9 százaléka véli úgy, hogy a szülők eltartása mindenképpen a gyermek feladata, a válaszadók közel fele pedig csak akkor érzi ezt jogosnak, ha a szülő megfelelően nevelte gyermekét.

Tovább olvasom »
céges kockázatok, felmérés, kkv-k, kockázatkezelés, visszaélés

Túlságosan bíznak dolgozóikban a magyar cégvezetők

piacesprofit.hu

A hazai kis- és középvállalkozások vezetőinek több mint 75 százaléka véli úgy, hogy a munkatársakba vetett bizalom elegendő lehet a visszaélések megelőzésére, ugyanakkor átlagosan éves bevételük 5-7 százalékát visszaélések miatt vesztik el, ami árnyalja a vállalatvezetők pozitív elképzeléseit.

Tovább olvasom »
felmérés, hirdetési piac, reklám, reklámköltés, reklámpiac

Magyarország, a social media nagyhatalom

piacesprofit.hu

Régiós összevetésben is kiemelkedő eredményeket mutat fel a magyar reklámpiac. Egyre többet költenek el a vállalatok a digitális platformokon, lassan minden második magyar ember elérhető a közösségi médiában, és a tévés reklámbüdzsék sem csökkenek – derült ki a régió legnagyobb független ügynökséghálózata, a weCAN által készített CANnual Report 2016 kiadványból.

Tovább olvasom »
felmérés, iskolakezdés

Egy fél fizetés megy el a beiskolázásra

piacesprofit.hu

Az idei iskolakezdésnél a családok fele tankönyvekre legfeljebb 5000 forintot fordít, mindez komoly csökkenés, és elsősorban az ingyenes tankönyveknek köszönhető. A legmagasabb kiadást a megkérdezettek szerint 2016 őszén az iskolaszerek és iskolai öltözet megvásárlása jelentette – derült ki a Provident Pénzügyi Zrt kutatásából.

Tovább olvasom »
felmérés, foci-eb, olimpia

A többség csak a szépet látja az olimpiában

piacesprofit.hu

A magyar lakosság 58 százaléka örülne, 62 százalékát pedig büszkeséggel töltené el, ha Budapest rendezné a 2024-es olimpiát és paralimpiát. Nagyjából kétharmadnyi válaszadó (65%) szerint legalább ugyanolyan vagy magasabb színvonalon lennénk képesek a játékok megrendezésére, mint Rio de Janeiro – az Ipsos friss felmérése szerint.

Tovább olvasom »
családok otthonteremtési kedvezménye, csok, építőipar, felmérés

Mindenki többet várt a CSOK-tól

piacesprofit.hu

Míg áprilisban az építkezés és felújítás előtt álló lakosság 43 százaléka tervezete, hogy igénybe veszi a CSOK-ot, addig a valóban építkezők 21 százaléka vette is igénybe. Sokan hamisan tápláltak reményeket. A szakemberek és a kereskedők is jobbra számítottak, de azért nem panaszkodnak.

Tovább olvasom »
alkalmazás, amerika, app, felhasználó, felmérés, figyelem, internet, mobilkommunikáció, okostelefon, online, pszichológia, tartalomszolgáltatás, világháló, viselkedés

Kevesebbet bírunk, mint egy aranyhal

piacesprofit.hu

A 2001-ben mért 15 másodpercről mára 8,25-re csökkent az erőlködés nélküli koncentrálóképesség átlaga, mert megállás nélkül új tartalmak felé fordulunk és figyelmünk hamar ellankad. A fiatalok inkább megválnának az ízlelés képességétől, minthogy megfosszák őket a telójuktól.

Tovább olvasom »

Segítünk kiszámolni

EKÁER kalkulátor

kalkulátor

Céges bankszámla

kalkulátor

Pályázatkereső

kalkulátor