felmérés

felmérés, hamis termék, hamisítás, védjegy

Azért veszik, mert olcsó, nem azért mert jó

piacesprofit.hu

Elsősorban az eredeti terméket gyártó cégeket tartják a hamisítás legnagyobb károsultjainak a magyar fiatalok, és kevésbé törődnek a gazdasági és társadalmi hatásokkal – derült ki a HENT és a TÁRKI közös kutatásából. A felmérés szerint továbbra is az alacsonyabb ár miatt esik a választás a hamisított termékekre, a büntetések pedig kevés visszatartó erővel bírnak.

Tovább olvasom »
a dolgok internete, dolgok internete, felmérés, iot, m2m, okos otthon

Tech guruk lettek a csajok?

piacesprofit.hu

Tízből kilenc magyar még soha nem hallott a Dolgok Internetéről (IoT), pedig európai viszonylatban is kiemelkedően nyitottak vagyunk a technológiai újításokra – derült ki a Samsung felhasználói szokásokat vizsgáló friss kutatásából. Aki viszont ismeri, az szereti is: a tájékozott válaszadók egyötöde az IoT-képes eszközökért többet fizetne. Ez az állítás különösen igaz a harminc körüli nőkre, akik jóval nagyobb érdeklődést mutatnak az okos megoldások iránt, mint a férfiak

Tovább olvasom »
felmérés, fogyasztás, fogyasztói bizalom, generáció, kamasz, korosztály, márkahűség, tini, usa, y generáció, z-generáció

Hogyan és mit vásárol a Z-generáció?

Kriston László

Pár év, és micsoda különbség! A Z-generáció képviselői most tizenévesek és korántsem a fogyasztói társadalom agyatlan robotjai. Nagyon megnézik, mire adják ki a pénzüket, értéktudatosan vásárolnak. Nem halmoznak fel, de amit divatosnak és menőnek vélnek, azt megszerzik. Csak éppen alaposabb utánajárással és mérlegeléssel, mint a bátyjaik és nővéreik. Ha kell, még a szüleikre is rászólnak.

Tovább olvasom »
bor, felmérés, közösségi média, közösségi oldalak, turizmus, turizmusmarketing, y generáció

Itthon tarthatók a fiatalok – legalább nyaralni

piacesprofit.hu

Márkastratégia, más utazók jó értékelései és élmények kellenek ahhoz, hogy az Y generációs fiatalok elinduljanak egy-egy magyar úti célt felfedezni – derült ki a Budapesti Metropolitan Egyetem oktatója,
Dr. Sziva Ivett turizmus-szakértő legfrissebb kutatásából. Számos magyar régió felismerte már ezt, de van még hová fejlődni.

Tovább olvasom »
felmérés, innováció, virtuális valóság, z-generáció

Kell a fiataloknak a virtuális valóság

PP

Milliárdos iparággá nőtt a virtuális valóság nemzetközi szinten, a fiatalok számára pedig egyre inkább a hétköznapok része lesz, köszönhetően az egyre többek számára elérhető, olcsó eszközöknek.

Tovább olvasom »
életszínvonal, felmérés, nyaralás, spórolás

A szórakozáson spórolunk, ha kell

piacesprofit.hu

Elégedettebbek a magyarok az életszínvonalukkal a tavalyinál, de még mindig gyászos, ahogy a helyzetünket látjuk. Ha spórolni kell, a szórakozással kezdjük, de nyaralást azért tervez a többség – derült ki a Provident nemzetközi kutatásából.

Tovább olvasom »
áder jános, felmérés, gazdasági előrejelzés, innováció, it-biztonság, kiberbiztonság, vásárlói hűség

A következő 3 év kritikusabb lehet, mint az előző 50

piacesprofit.hu

Az előttünk álló éveket mérsékelt gazdasági növekedés jellemezheti, a kihívások ellenére azonban optimisták a vezérigazgatók – derül ki a KPMG 2016-os vezérigazgatói (Global CEO Outlook) felméréséből. Bár a megkérdezettek jelentős többsége (72 százaléka) úgy gondolja, hogy a következő 3 év kritikusabb lehet az adott iparág számára, mint az előző 50, bíznak abban, hogy vállalatuk képes lesz tovább növekedni. A tavalyi 12 százalék után idén a vezérigazgatók 40 százaléka mondta, hogy jelentősen átalakítaná cégének működési modelljét a következő három évben.

Tovább olvasom »
brand, felmérés, fogyasztói szokások, márka

Ha magyar, akkor jöhet

piacesprofit.hu

Három magyar fogyasztó közül ketten (65%) mondják azt, hogy a márkák származási helye vásárlási döntéseiket jobban befolyásolja, mint kilenc másik szempont, amelyek közé tartozik például az ár, íz, funkció vagy csomagolás is.

Tovább olvasom »
felmérés, vállalkozási hajlandóság, vállalkozó készségek

A vállalkozás férfimeló?

piacesprofit.hu

Jellemzően a diplomás, alkalmazottként dolgozó férfiak fognának bele saját vállalkozásba, a fiatalok körében magasabb a vállalkozási hajlandóság, és már nem kockázatkerülésből nem indítanak saját vállalkozást.

Tovább olvasom »
átalakulás, bevétel, felmérés

Változás nélkül nincs növekedés

piacesprofit.hu

A magyar pénzügyi vezetők saját cégük pénzügyi kilátásait illetően a legpesszimistábbnak számítanak a régióban, ennek ellenére a bevételek és a működési nyereségráta tekintetében a közép-európai országokhoz hasonló növekedést várnak 2016-ban. Ehhez kiemelkedő prioritásként kezelik üzleti modelljük újragondolását vagy átstrukturálását.

Tovább olvasom »
boldogság, egészség, ensz, esélyegyenlőség, felmérés, gdp, indikátor, jelentés, kutatás, társadalom

A magyaroknál marad a mélabú

klímablog

Megjelent az ENSZ éves Világboldogság Jelentése, melyben rendre a sereghajtók között szerepel hagyományosan depresszív, mélabús népünk. Ismét a dánok a legboldogabbak, akárcsak két év, bár tavaly Svájc ütötte ki őket az első helyről. A japánoknál a fukusimai katasztrófa után is nőtt a boldogság.

Tovább olvasom »

Segítünk kiszámolni

EKÁER kalkulátor

kalkulátor

Céges bankszámla

kalkulátor

Pályázatkereső

kalkulátor