gasztronómia

gasztronómia, marketing, vendéglátás

Gasztroforradalom: a szalvéta színe sem mindegy

piacesprofit.hu

Mi kell egy sikeres éttermi dekorációhoz? Több összetevő, de az biztos, hogy a szín-választás meghatározó. Legalábbis így látja Linda Lundgren ételstylist, aki a Torkkal közösen összeállított gasztroszín kisokosával szeretne segíteni a vendéglátásban dolgozóknak, hogy még közelebb kerüljenek a tökéletes íz élményhez.

Tovább olvasom »
barista, gasztronómia, kávéfőzés, kotyogós

Még mindig a kotyogós a legjobb?

piacesprofit.hu

A kotyogóst mindenki ismeri, szinte minden háztartásban megtalálható és sokan használják nap, mint nap. Azt viszont már valószínűleg kevesen tudják, hogyan kell az eszközzel igazán jó kávét főzni. Pedig a titok nyitja egyszerű.

Tovább olvasom »
gasztrokultúra, gasztronómia, startup

A gasztronómiát is felforgatják a magyarok

piacesprofit.hu

Pizza házhozszállítás tizenöt percen belül, naprakész borturisztikai információk egy gombnyomásra, asztalfoglalás a neten az ország legmenőbb éttermeibe – néhány azok közül a megoldások közül, melyekkel magyar startupok hoznak új színt a hazai vendéglátós palettára. A gasztro-forradalom kilépett a konyhából: gombamód szaporodnak ugyanis az étkezéshez kapcsolódó, mindennapi életünket megkönnyítő innovációk is.

Tovább olvasom »
gasztronómia, sikersztori, turizmus, vendéglátás

Elmosódó határok a gasztroforradalomban

piacesprofit.hu

Budapest belvárosában továbbra is tombol a gasztroforradalom, újabbnál újabb éttermek nyílnak. Bár a kínálat főként street food ételekből áll, mégis az árak és alapanyagok tekintetében gyakran a hamburgerek és egyéb finomságok már a fine dining kategóriába sorolhatók, hiszen a séfek gondosan kidolgozott stratégia alapján állítják össze az egyes menüket. Miért kattannak rá a street foodra annyira az emberek, melyik az első számú kedvenc étel és miben más a magyar fogyasztó az amerikaihoz képest? Többek között ezekre a kérdésekre adtak választ a Zing Burger és Tuning Burger alapítói.

Tovább olvasom »
bormarketing, gasztrokultúra, gasztronómia, hegyközösségek, márkaépítés

Lendületet adnának a magyar bor- és gasztrokultúrának

piacesprofit.hu

2017 júniusától új alapokra került a bor- és gasztromarketing irányítása a Magyar Turisztikai Ügynökségnél (MTÜ) annak érdekében, hogy a szakmával szorosabb együttműködés jöhessen létre olyan kulcsprojektek kapcsán, mint amilyen a turisztikai országmárka kialakítása is. Az MTÜ a nyáron intenzív munkába kezd: mind a hat borrégióba ellátogat a Hegyközségek Nemzeti Tanácsával közösen az ügynökség szakmai rendezvénysorozata, létrejön az új egységes borarculat, információs portál indul a magyar borról, de idén második alkalommal megrendezésre kerül a Budapesti Borbár Túra is.

Tovább olvasom »
2017-es trendek, étterem, gasztronómia, vendéglátás

Nemzeti fogások és medvekarom az utcán

piacesprofit.hu

Soha nem volt ekkora a hazai street food választék. A food truck-ok nemcsak megszaporodtak, hanem néhány kocsi igazi ínyencségeket is kínál az utca népének. Nem csoda, hogy mesterszakácsokat ejt rabul a műfaj, hiszen az újhullámos street food minőségi, ízletes, gyors, és olyannyira változatos, hogy már kategorizálni is lehet. A legfőbb irányzatokról Vad-Horváth Zoltán, a hazai Street Food Egyesület vezetője számolt be.

Tovább olvasom »
amerika, divat, gasztronómia, gyorsétterem, ingatlan, innováció, usa, vállalkozás, vállalkozó

A későn érők is sokra vihetik

piacesprofit.hu

Nem mindenki volt már fiatalon csodagyerek, aki megtalálta a módját, hogy hobbijával pénzt csináljon. Sokan sokféle dologgal próbálkoztak és nem jött be számításuk, mire túl a negyvenen egy valamivel végre telibe találtak. Mindannyian világsikerű vállalkozók és alkotók lettek a szakterületükön. Olyan márkák mögött álltak későn kezdők, mint a McDonald’s, a Gap, a Universal Studios, a KFC vagy a Wal-Mart.

Tovább olvasom »
gasztronómia, vendéglátás

Paprika, gulyás, tokaji…

piacesprofit.hu

Nincs párja a magyar konyhának! Kiváló séfek dolgoznak itthon és szerte a világon, de olyan zöldségeket, baromfit, bárányt, pisztrángot, mangalicát sehol nem találni, mint itt. A talaj káprázatos zamata a bortól a salátáig mindenben érződik, és ezért ízletesebbek ételeink, mint bárhol máshol. A vendégek szeretnek biztosra menni, főként, ha az üzletfeleiket kívánják kulináris élvezetekkel kényeztetni. A kitűnő környezet, a hibátlan kiszolgálás és a remek ételek mind-mind az üzleti stratégia részei lehetnek.

Tovább olvasom »

Segítünk kiszámolni

EKÁER kalkulátor

kalkulátor

Céges bankszámla

kalkulátor

Pályázatkereső

kalkulátor