Inspiráció cikkek


Ezzel töltik a sikeres emberek a szabadidejüket

Ezzel töltik a sikeres emberek a szabadidejüket 

A sikeres emberek tudják, hogy az, amit a szabadidejükben csinálnak, komoly hatással van a karrierjük alakulására is. Ha igazán nagyot álmodunk, fontos, hogy a munkán kívüli időnkkel is tudatosan bánjunk.
Inspirálni nem nehéz! És nagyon megéri

Inspirálni nem nehéz! És nagyon megéri 

Szeretné, hogy a munkatársai ne csupán rutinból dolgozzanak? Íme néhány ötlet arra, hogyan inspirálhatja őket az egyre jobb és élményekkel telei munkára.
„Nem azért hoztuk létre a céget, hogy jachtokat vásároljunk”

„Nem azért hoztuk létre a céget, hogy jachtokat vásároljunk” 

Katona Gergely mikroszkópjait a világ legjobb tudósai használják, cégük folyamatosan bővül. Büszke rá, hogy a tudományból keres pénzt, a sikert azonban nem ebben méri. 2014-re ő a Példakép.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére
Mindig az ember a leggyengébb láncszem a kibervédelemben

Mindig az ember a leggyengébb láncszem a kibervédelemben 

Kétféle ember, és kétféle cég van: akit már meghekkeltek, és akit meg fognak.
Privátbankár
Mfor
Piac és Profit

Professzionális online sales és marketing vezetőt keresünk!

Részletek

Privátbankár
Mfor
Piac és Profit

Munkatársakat keresünk!

Online lapcsaládunk bővítéséhez újságírókat, szerkesztőket keresünk.

Részletek

Pénzszerzés

Külföldi piacra lépne a cége? Itt a lehetőség

Külföldi piacra lépne a cége? Itt a lehetőség  

 A Nemzeti Innovációs Ügynökség április 26-án induló XPAND programja a külföldi piacszerzésben segíti az innovatív magyar vállalkozásokat.

Gazdaság

Lassan 300 ezer forint az átlagos bérleti díj Budapesten

Lassan 300 ezer forint az átlagos bérleti díj Budapesten  

A fővárosban 1,8, országos átlagban pedig 0,8 százalékkal nőttek az átlagos lakbérek márciusban.

Infokom

Hol tartanak a cégek a digitalizációban?

Hol tartanak a cégek a digitalizációban? 

A Digiméter negyedik alkalommal mérte fel a hazai kis- és középvállalkozások digitalizációjának szintjét.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo