internet

internet, internethasználat, lakossági internet, lefedettség, nincsnet

Indul az első nincsnet-felmérés

piacesprofit.hu

Közösségi alapú országos felmérés indul Magyarország internetes fehér foltjainak meghatározására a felhasználók visszajelzései alapján. A cél azoknak a területeknek a megtalálása, ahol nem érhető el megfelelő színvonalon sem a vezetékes, sem a mobilnet-szolgáltatás.

Tovább olvasom »
átverés, google, hamis áru, hamis weboldal, internet, keresőoptimalizálás, kiberbűnözés, movie maker, seo

A kiberbűnözők keresőoptimalizálásban is hatékonyak

piacesprofit.hu

A kiberbűnözők meglepően sikeresek a módosított, trójai Windows Movie Maker terjesztésében, amelynek célja, hogy pénzt csaljanak ki a figyelmetlen felhasználóktól. Az átverés terjedését a hamis oldalak keresőoptimalizálásával segítik a bűnözők, de a Microsoft 2017 januárjában visszavont ingyenes videószerkesztő szoftvere iránti folyamatos kereslet is könnyebbé teszi a kártevők terjesztését. Az ESET szakemberei összegyűjtötték az átveréssel kapcsolatos legfontosabb tudnivalókat, és hogy miként lehetünk biztonságban a kártevővel szemben.

Tovább olvasom »
digitális bennszülöttek, internet, normarendszer, okos eszközök, számítógép, világháló, y generáció, z-generáció

Így neveljük a jövő munkaerejét

piacesprofit.hu

Gyermekeink olyan világban nőnek fel, ahol a közösségi média, a mobiltechnológia és az online közösségek alapvető fontosságúak a kommunikáció, a tanulás és a fejlesztés útján. Szinte természetes, hogy felelős szülőkként félelmet érzünk az internet nyújtotta nyitottság és kontroll-nélküliség miatt, de tenni ellene csak úgy tudunk, ha elfogadjuk ezt, és mindenki szempontjából kihozzuk belőle a legjobbat.

Tovább olvasom »
crm, facebook, internet, közösségi média, online, piac & profit, rajongó, social media, ügyfél, ügyfélélmény

6 titka, hogyan változtassuk az ügyfelet rajongóvá a neten

Kriston László

Az interenetes követők és lájkolók nem ugyanazok. Megkezdődött a szegmentálódás: a legértékesebb felhasználó a márka hardcore rajongója. A cégeknek el kell dönteniük, hogy a sociál médián imázst szeretnének-e építeni vagy konverziót. A Piac & Profit Ügyfélélmény a 21. században című konferenciáján hangzottak el a következő tanácsok.

Tovább olvasom »
algoritmus, internet, korosztály, marketing, mesterséges intelligencia, online marketing, y generáció, z-generáció

Robotok adnak el, és lassan vásárolnak is

Kriston László

A csetbotok és a mesterséges intelligencia is “személyiségek” kreálására irányul. A jövő reklámarcai virtuális personák lesznek. Sőt minden cégnek az algoritmusok és botok felé is kell marketingelnie, mert végeredménynek “ők” fogják nyomni a termékeinket a neten. Bizarr? Félelmetes? Az.

Tovább olvasom »

Segítünk kiszámolni

EKÁER kalkulátor

kalkulátor

Céges bankszámla

kalkulátor

Pályázatkereső

kalkulátor