internetes vásárlás

adatlopás, adatvédelem, black friday, fekete péntek, hamis áru, internetes vásárlás, vírusvédelem

Megszaporodtak a csaló webáruházak

piacesprofit.hu

A fekete péntek – és a közelgő karácsonyi ünnepek – alkalmával megszaporodnak a hamis internetes áruházak – figyelmeztet G DATA. Ezek jó esetben csak silány minőségű terméket szállítanak, rossz esetben viszont bankkártyaadatainkat is ellopják, e-mail címünket pedig levélszeméttel árasztják el.

Tovább olvasom »
black friday, cyber monday, e-kereskedelem, ecommerce, fekete péntek, internetes vásárlás, vásárlási szokások

50 éve volt az első Black Friday őrület

piacesprofit.hu

Immár 5. éve hódít a Black Friday hazánkban is, elsősorban az e-kereskedelemben. Az Ecommerce Hungary várakozásai szerint ezen a napon legalább 1. 000.000 darab kedvezményes árú termékkel várják a kereskedők a már a karácsonyra készülő vásárlókat. A hazai e-kereskedelem meghatározó szereplőit tömörítő egyesület a körültekintő tájékozódás fontosságára is felhívja a figyelmet.

Tovább olvasom »
black friday, e-kereskedelem, internetes vásárlás, pénzköltés, vásárlási szokások

Minden harmadik ember vásárolhat a Black Friday-en

piacesprofit.hu

Közeledik az online webáruházak nagy napja, a Black Friday. 10-ből 9 ember ismeri az akciót és túlnyomó többségük online vásárol ezen a napon – derül ki a CIB Bank reprezentatív kutatásából. A pénzintézet várakozásai szerint idén minden harmadik ember vásárolni fog az év egyik legnagyobb leárazásának keretében és a webáruházak forgalma akár háromszorosára is nőhet ezen a napon.

Tovább olvasom »
black friday, e-kereskedelem, fekete péntek, internetes vásárlás, logisztika, munkaerőhiány, szállítmányozás, webshop

30 milliárdos forgalmat várnak az idei fekete péntekre

piacesprofit.hu

Újra itt a fekete péntek, és nagyobb, mint eddig bármikor. Idén rekordszámú kereskedő csatlakozik az Amerikából átvett kezdeményezéshez. A webáruházak 62 százaléka jelezte, hogy nála is lesz Black Friday. A GKI Digital és az Árukereső.hu közös, Online Kiskereskedelmi Index kutatássorozatának idei negyedik felméréséből kiderül, hogy az e-kereskedők csak a fekete péntek napjára mintegy 1,1 millió rendelést és 25-30 milliárd forintos forgalmat várnak.

Tovább olvasom »
ajándék, csere, internetes vásárlás, karácsony, szabályok, visszaküldés

Mit tegyünk, ha nem tetszik az ajándék?

piacesprofit.hu

Látszólag még messze van a karácsony, de az ajándékozási szezon már hetek óta dübörög. Sokakban felmerül, mit tehet az ajándékkal, ha nem tetszik, vagy már van belőle otthon három darab. A terméket mikor köteles cserélni az eladó és mikor van lehetőségünk elsőre elállni a szerződéstől, az adásvételtől. Ezeknek a szabályait részletezi a DAS Jogszerviz.

Tovább olvasom »
beiskolázási támogatás, internetes vásárlás, iskolakezdés, kiskereskedelem, tanév, tanévkezdés, tanszer

Veszünk és eladunk – sok pénz mozog iskolakezdéskor

piacesprofit.hu

Augusztusban hagyományosan az iskolakezdés pörgeti a kiskereskedelem motorját. Ahogy pedig a Vatera legfrissebb felméréséből kiderül, a szülők közel fele (45 százalék) nyár végére hagyja a tanszerek beszerzését. A válaszadók 55 százaléka egy, 34 százaléka pedig két iskoláskorú gyermeknek vásárol iskolaszereket. Többségük 15.000–25.000 forintnyi összeget szán az iskolakezdésre, míg 72 százalékuk kizárólag új árucikkeket vásárol gyermekének. Ez egybecseng a KSH adataival, amelyek szerint az őszi tanévkezdés egy magyar családnak átlagosan 19.600 forintjába kerül gyermekenként.

Tovább olvasom »
android, chrome, fogyasztói szokások, google, google analytics, internet, internetes szokások, internetes vásárlás, operációs rendszer, webshop, windows

Az asztali gépen a Windows a nyerő, telefonon már erősebb az Apple

piacesprofit.hu

Az információ a legnagyobb hatalom az ecommerce üzletben, az adatok a legértékesebb tényezők, ismeretük a kulcs az egyes üzletek számára a felhasználóbarát és nagyszerű vásárlási élményt nyújtó oldalak fejlesztéséhez. Az internet globális elterjedésének köszönhetően a weblapok nemzetközileg elérhetőek, könnyedén hozzáférhetünk szinte bármilyen szolgáltatáshoz, viszont lehet a felhasználói szokások alapján egyértelmű különbséget tenni az egyes országok között? Ezt a kérdést járta körbe egy átfogó kutatásban a Visual Meta, mely 13 országban működtet e-kereskedelmi oldalakat ShopAlike, valamint Ladenzeile néven, és most saját adataik felhasználásával mutatják be az egyes európai országok közti különbségeket az operációs rendszerek, eszközök és keresők használata alapján.

Tovább olvasom »
internetes kereskedelem, internetes vásárlás, nyári szezon, online vásárlás, slágertermékek, webshop

Online is pörögnek a nyári slágertermékek

piacesprofit.hu

A kitartó nyári hőség hatására az online boltokban is többszörösére nőtt egyes szezonális termékek forgalma. A vásárlókat főként a strandruházat, a kerti bútorok és a medencék vonzzák, de jól pörögnek a grillezés és a sátorozás kellékei is – derül ki a Vatera adatelemzéséből. A klímák és a hűtők iránt valamivel visszafogottabb a kereslet, ezekből a nagyobb beruházást jelentő termékekből pedig inkább a használtat viszik, amelyek a jobb ár-érték arányt kínálnak. Az online piactér adatai alapján úgy tűnik, hogy a legjobban Budapest és Szeged készült fel a nyárra: a legtöbb vásárló ezekről a településekről érkezett idén júliusban.

Tovább olvasom »
e-kereskedelem, enet, internetes vásárlás, online fizetés, online kereskedelem, webshop

E-kereskedelem: nyakunkon a karácsony

piacesprofit.hu

Ismét sikeres évet zárt a hazai online kiskereskedelem. 2016-ban 427 milliárd forintos forgalmat bonyolítottak le a magyar webshopok, ami a teljes hazai kiskereskedelmi forgalom több mint 5%-a. Az online szektor dinamikus bővülése nem meglepő, hiszen egyre többen és egyre nagyobb kosárértékben vásárolnak online – derült ki az eNET Internetkutató Kft. webáruházak körében végzett friss kutatásából, amelynek eredményét a XIV. Elektronikus Kereskedelem Konferencián Visegrádon ismertették.

Tovább olvasom »
fizetési szokások, fogyasztói szokások, generációs probléma, internetes vásárlás, vatera, webshop

Ön tud bizalmat építeni? A sikere múlik rajta!

piacesprofit.hu

A különböző generációk teljesen másképpen állnak az internetes vásárláshoz. De az általánosságban elmondható, hogy a vásárlásainkat szívesebben fizetjük utánvéttel, és vonakodunk csomagautomatákba rendelni a kiválasztott terméket, tehát szeretjük először megtapogatni azt, amiért pénzt adunk ki. Ebből is látszik, a virtuális adásvételek során a bizalom döntő szempont. Ugyanakkor a bizalom fejleszthető, csak ismerni kell hozzá meg kell tanulni jól megszólítani az embereket. Az eNET és a Vatera közös kutatást adtak ki, melyben a magyar netezők online vásárlásokhoz kapcsolódó attitűdjét és az internetes adásvételekkel szembeni bizalom mértékét, illetve ennek okait vizsgálták.

Tovább olvasom »
e-kereskedelem, google, internetes szokások, internetes vásárlás, online értékesítés, online kereskedelem

Leginkább vásárolunk a kibertérben

piacesprofit.hu

Az elmúlt 15 évben töb, mint 760 százalékkal nőtt az internetfelhasználók száma világszerte. Míg 2000-ben 361 millióan voltak jelen az online térben, addig a legfrissebb adatok szerint ma már több mint hárommilliárd ember elérhető online – derül ki a Google egyik friss felméréséből.

Tovább olvasom »
amazon, e-kereskedelem, eladási praktikák, értékesítés, internetes vásárlás, online értékesítés, webshop

A magyarok nem sokat tesznek hozzá a másodpercenként 600 eladáshoz

Szeicz András

Az Amazon is klasszikus garázscégként indult 1995-ben, de mára a világ legnagyobb online kereskedelmi oldalává vált, mely tavaly elérte a 600 eladás/másodperces eredményt, Jeff Bezos tulajdonos pedig második leggazdagabb amerikai lett. Ennek ellenére hazánkban még mindig nem túl népszerű oldal, különösen, ha eladásról van szó. Pedig ha tudjuk, mit akarunk, akkor könnyű boldogulni.

Tovább olvasom »

Segítünk kiszámolni

EKÁER kalkulátor

kalkulátor

Céges bankszámla

kalkulátor

Pályázatkereső

kalkulátor