játék

böngészés, felnőtt tartalom, fiatalok, internet, játék, messenger, számítógépes játékok, szoftver, szűrőprogramok

Ezekre keresnek rá a jövő fogyasztói a neten

PP

A gyerekek világszerte kevesebbet kommunikálnak, játszanak és kisebb a hozzáférésük a felnőtt tartalmakhoz a számítógépeken, mint egy évvel ezelőtt, de több oldalt nyitnak meg, amelyek a kábítószerekről, az alkoholról és a cigarettáról szólnak – áll a Kaspersky Lab jelentésében.

Tovább olvasom »
gyerek, gyereknap, hamis áru, játék, játékpiac

Rosszul is elsülhet a gyereknap, ha rossz helyről vásárolunk

piacesprofit.hu

Életveszélyes sérüléseket és több száz milliárd forintnyi anyagi kárt okoznak a hamisított és ellenőrizetlen forrásból származó játékok. A problémát csak súlyosbítja, hogy a játékszektort érintő hamisítások miatt az elmúlt években összesen több mint 13 ezren vesztették el az állásukat – derül ki az Szellemi Tulajdon Európai Hivatalának (EUIPO) korábbi jelentéséből.

Tovább olvasom »
applikáció, brand, celeb, hirdetés, híresség, internet, játék, márka, reklám, termékelhelyezés, youtube

A termékelhelyezés is otthagyta a tévét

piacesprofit.hu

Ahhoz, hogy a márkák meg tudják dolgozni az Y-generációt, az egyik legjobb mód, ahogy prezentálhatják a termékeiket a YouTube celebek körüli termékelhelyezés. Jól jár a márka és a pénzhez jut a self made celeb is, amit tartalmai profibb kivitelezésére és saját megélhetésére fordíthat. A dolog remekül működik, a legnagyobb YouTube sztárok dollármilliomosok.

Tovább olvasom »
foci-eb, játék, kiskereskedelem, nyári szezon

Hatmilliárd is elröppenhet nyári játékokra

piacesprofit.hu

Vásárlásonként átlagosan 6400 forint értékben kerül nyári játék a kosárba: a slágertermékek toplistáját a felfújható strandjátékok, homokozóeszközök és az Eb-sikereknek is köszönhetően a labdák vezetik a Regio Játék kutatása alapján. A gyermekeiket nyáron hasznosan lekötni szándékozó családok körében az okoseszközökkel szemben továbbra is a hagyományos játék a favorit.

Tovább olvasom »
angyal befektető, játék, játékpiac, kkv export, kockázati tőke, kockázati tőke bevonás, külpiaci terjeszkedés, sikersztori, üzleti angyal

Siker egy „játéknak látszó” tárgyból

piacesprofit.hu

Kisgyerekes családoknak készít játékos eszközöket a mindennapokban előforduló, problémás élethelyzetekre a magyar Plukkido tervezőcsapat. Olyan hétköznapi dolgokra kell gondolnunk, mint amilyen például a hiszti, az állandó ellenkezés, a reggeli indulás, a testvérek közötti civakodás vagy a testvérféltékenység. Szereztek tapasztalatot bürokráciában, kockázati tőkésekkel és sok más területen, jövőre pedig már külföldi piacra lépnek – egyelőre önerőből. Inspiráló sikersztori, hasznos tanulságokkal.

Tovább olvasom »
gamification, játék, motiváció

A szórakoz(tat)ás lélektana (videókkal)

piacesprofit.hu

A gamification már több, mint négy éve, hogy bekerült a köztudatba, ami a technológiai világban rengeteg idő: talán nem meglepetés, hogy a hangsúlyok is eltolódtak a kezdeti próbálkozásokhoz képest, és mára újra a szolgáltatásokban jelenlévő szórakoztató (fun) elemeket keresik a fejlesztők. De miért fontos számunkra egyáltalán a szórakozás?

Tovább olvasom »
hírlevél, játék, klímablog

Játsszon velünk!

piacesprofit.hu

2006 óta működő Klímablogunk idei átalakulásunk kapcsán saját, önálló hírlevelet kap. A téma iránt érdeklődők itt válogatást kaphatnak a zöld, fenntarthatósághoz kapcsolódó hírekből. Hogy kedvet csináljunk a hírlevélre való feliratkozáshoz, egy témába vágó játékot is befogadtunk.

Tovább olvasom »
gyerek, játék, növekedés

Van olyan szegmens, ami a válságban is megy

piacesprofit.hu

Az általános gazdasági regresszió látszólag homogén masszájában igen kevés szó esik azokról a piaci szereplőkről, akik a válság ellenére is prosperálnak, sőt – jelentős növekedést tudhatnak maguk mögött. Az egyik ilyen a hazai játékpiaci szereplők sikersztorija – érdemes közelebbről is megszemlélni a miérteket.

Tovább olvasom »

Segítünk kiszámolni

EKÁER kalkulátor

kalkulátor

Céges bankszámla

kalkulátor

Pályázatkereső

kalkulátor