játékpiac

gyerek, gyereknap, hamis áru, játék, játékpiac

Rosszul is elsülhet a gyereknap, ha rossz helyről vásárolunk

piacesprofit.hu

Életveszélyes sérüléseket és több száz milliárd forintnyi anyagi kárt okoznak a hamisított és ellenőrizetlen forrásból származó játékok. A problémát csak súlyosbítja, hogy a játékszektort érintő hamisítások miatt az elmúlt években összesen több mint 13 ezren vesztették el az állásukat – derül ki az Szellemi Tulajdon Európai Hivatalának (EUIPO) korábbi jelentéséből.

Tovább olvasom »
játékpiac, karácsonyi szezon, online kereskedelem

31 milliárd ment el játékra

piacesprofit.hu

A karácsonyi szezonban átlagosan 7550 forint értékben kerül gyermekeknek szánt ajándék a kosárba, a top termékek a társas- és kreatív játékok, valamint a babák. Ebben az időszakban az éves eladások 60 százaléka realizálódik a REGIO JÁTÉK eladási statisztikái szerint – a teljes piaci forgalom így elérheti a 31 milliárd forintot is. A legnagyobb roham a Black Friday és Mikulás között, valamint a szentestét megelőző héten volt.

Tovább olvasom »
fogyasztóvédelem, játékpiac, karácsonyi szezon

Ha veszélyes a játék, nem számít a pénz

piacesprofit.hu

Tízből kilenc szülő tisztában van a gyermekeknek szánt játékokon feltüntetett jelölések jelentésével, ám csak minden második esetben kerül az előírásoknak megfelelő, biztonságos termék a kosárba. Vásárláskor egyébként leginkább az áru összetételét, az ajánlott életkort és a forgalmazót nézzük meg, elektromos játékok esetében pedig minden második szülő helyben ellenőrzi a csatlakozókat is – derült ki a Regio Játék friss felméréséből.

Tovább olvasom »
foci-eb, játékpiac, kereskedelem, kiskereskedelem

Nem sörös? Akkor is örülhet a foci EB-nek

piacesprofit.hu

Nemcsak a sörmárkák, az elektronikai cikkek és a sportmárkák, hanem a játékok forgalmára is jelentős hatással van a futball Európa-bajnokság. A focilázhoz köthető játékvásárlás a Formatex szerint akár egy átlagos nyári havi forgalom dupláját is jelentheti. Felmérésük szerint a foci és a magyar válogatott népszerű, jó presztízsű márkának számít most a magyarok körében.

Tovább olvasom »
angyal befektető, játék, játékpiac, kkv export, kockázati tőke, kockázati tőke bevonás, külpiaci terjeszkedés, sikersztori, üzleti angyal

Siker egy „játéknak látszó” tárgyból

piacesprofit.hu

Kisgyerekes családoknak készít játékos eszközöket a mindennapokban előforduló, problémás élethelyzetekre a magyar Plukkido tervezőcsapat. Olyan hétköznapi dolgokra kell gondolnunk, mint amilyen például a hiszti, az állandó ellenkezés, a reggeli indulás, a testvérek közötti civakodás vagy a testvérféltékenység. Szereztek tapasztalatot bürokráciában, kockázati tőkésekkel és sok más területen, jövőre pedig már külföldi piacra lépnek – egyelőre önerőből. Inspiráló sikersztori, hasznos tanulságokkal.

Tovább olvasom »
fogyasztói szokások, húsvét, játékpiac

Kiskarácsony lett a húsvétból

piacesprofit.hu

Míg vidéken ötből egy gyermek kap pénzt a locsolásért, a fővárosiak mindössze 8 százaléka jutalmazza anyagiakkal a húsvéti szokást. A nyuszi a magyar gyermekek többségének kisebb játékot és édességet hoz – derült ki a REGIO JÁTÉK friss húsvéti felméréséből. A hölgyek többsége ötnél kevesebb locsolóra számít, közülük leginkább a fiatal korosztály örülne, ha többen locsolnák meg az ünnepen.

Tovább olvasom »
céghír, játékpiac, sikersztori

Határtalan cukiság

kfarkas

Hogyan nő ki egy vállalkozás horgolt állatfigurákból, hogyan válik egy mese a brandépítés eszközévé és miért utazik Zebulon a zebra a szivárványon az osztrák boltokba? Ezekre a kérdésekre kerestük a választ Magyarország legcukibb figuráit gyártó vállalkozása, a két éve működő Freshka Design alapítóival, Donner Andreával és Mike Tündével.

Tovább olvasom »

Segítünk kiszámolni

EKÁER kalkulátor

kalkulátor

Céges bankszámla

kalkulátor

Pályázatkereső

kalkulátor