Kereső cikkek


Olyan is van, hogy a kattintással pénzt kereshetünk

Olyan is van, hogy a kattintással pénzt kereshetünk 

Új böngészőt indított a Java megalkotója: a Brave fizet használóinak, azok keresései alapján. Ehhez persze hirdetéseket is kell nézni, majd zsebre lehet tenni akár havi 5 dollárt – igaz, csak keveset érő kriptovalutában.
Húsz éve dagad a Google

Húsz éve dagad a Google 

A Google pontosan két évtizede működik céges formában, de már akkorára nőtt, hogy egyre többen értekeznek a társaság feldarabolásáról – írja a Bitport.
Cenzúrázott keresővel térhet vissza Kínába a Google

Cenzúrázott keresővel térhet vissza Kínába a Google 

A Google azt tervezi, újraindítja a szolgáltatását Kínában, írja az Intercept. A kereső kínai nyelvű változatában le lesznek tiltva a Kommunista Pártnak nem tetsző oldalak és olyan keresőkifejezések, mint a „emberi jogok”, „demokrácia” vagy „békés tiltakozás”.
Európai céginformációs oldal indult

Európai céginformációs oldal indult 

Elérhetővé vált a valamennyi EU tagállam cégnyilvántartásának adataihoz hozzáférést engedő keresőfelület az e-Justice oldalán.
Így csökkenthetjük Adwords-kampányunk költségeit

Így csökkenthetjük Adwords-kampányunk költségeit 

Többszázezer forintot is elkölthetünk Adwords-kampányra, ha nem értünk hozzá. A cél, hogy minél kisebb ráfordítással, a lehető leghatékonyabb kampányt készíteni, vagyis a legtöbb releváns kattintást elérni. Íme 5 spórolós tipp.
A Google élete sem fenékig tejfel

A Google élete sem fenékig tejfel 

Decemberben 2,1%-kal csökkent a Google részesedése a legfontosabb, amerikai keresőpiacon, miközben a Yahoo, és a Bing jelentősen erősödött. A Statcounter független elemző cég 2008 óta követi a keresőpiacok részesedését és közleményében megjegyzi, hogy a Google méréseik kezdete óta nem szerepelt ilyen gyengén a tengerentúlon.
Tippek a hatékony Google hirdetéshez

Tippek a hatékony Google hirdetéshez 

Nehéz elhinni, de egy jó minőségű hirdetést a Google akár 80 forintos kattintással tesz az első helyre, míg egy rossz minőségűt 500 forintért csak a harmadikra. Hogyan készítsünk jó minőségű hirdetést avagy mikor lesz Adwords hirdetésünk a legolcsóbban az első helyen? Verdes János szakértő szerint a Google néhány egyszerű számítással határozza meg a hirdetés relevanciáját.
A linképítés nem minden avagy mi a keresőoptimalizás lényege?

A linképítés nem minden avagy mi a keresőoptimalizás lényege? 

A keresőoptimalizálás lépéseit néha félreértik. A végén derül ki, hogy egy csomó idő elment feleslegesen. Egyszerűen megspórolhatjuk a feleslegesen futott köröket. Megúszhatjuk, hogy különböző mértékű büntetés miatt hátrasorolja vagy el is tüntesse oldalainkat a Google.
Ha ez bejön, elfelejthetjük a SEO-t

Ha ez bejön, elfelejthetjük a SEO-t 

A világ negyedik legnagyobb keresője, az orosz Yandex, a hétvégén bejelentette, hogy teljesen új alapokra helyezi az internetes keresést. A Google egyelőre küzd azzal a problémával, amin az oroszok elegánsan átlépnek.
Egyre fontosabb az online jelenlét minősége

Egyre fontosabb az online jelenlét minősége 

Az emberek több mint fele rendszeresen rákeres saját magára a Google-n, és nyolcvan százalékuk ellenőrzi online jelenlétét, derül ki egy friss felmérésből. Ma már külön szolgáltatás az online reputáció javítása.

Behálózott üzlet 

Annak ellenére, hogy a csapból is az „információs társadalom" folyik, hogy számos kutatás szerint a vásárlók egyre nagyobb arányban használják tájékozódásra a netet, a hazai kis- és középvállalkozások jelentős része alig-alig aknázza ki az itt rejlő lehetőségeket. 

Tarolt a Google 

A Google Inc. 7,29 milliárd dolláros bevételt ért el a 2010. szeptember 30-án zárult negyedévben, ami 23%-os növekedést jelent az előző év azonos időszakához képest.

Vigyázzon, mit keres! Könnyen megfertőződhet! 

A Norton nyilvánosságra hozta legfrissebb felmérését, mely során a keresőoptimalizálás (SEO) vírusveszélyeit vizsgálta. A felmérésből kiderül, hogy minden harmadik keresőszó károkozót tartalmazó fertőzött weboldalra mutat, óriási kockázatnak kitéve ezzel a személyes adatainkat.

A Google felhasználók többet keresnek 

A keresőpiaci óriás felhasználói sokkal lojálisabbak, és több keresést is hajtanak végre az oldalon, mint a Yahoo! és a Microsoft együttesen, derült ki a comScore adataiból.

Összefog a kis cégek érdekében a Google és az Invitel 

Az Invitel üzleti ügyfeleit most akár 20 ezer forint értékű Google AdWords® kuponnal jutalmazza, hogy kockázatmentesen ismerhessék meg a keresőmarketing kampányok lehetőségeit. A hazai piacon egyedülálló közös akció kedvezményezettjei a magyarországi internetezők 96 százalékát érhetik el ajánlataikkal.

A Google-é az első és a második hely is a keresők versenyében 

A ComScore amerikai piackutató legfrissebb felmérésében a YouTube videókereső funkcióját is a normál keresőkkel együtt vizsgálta és arra jutott, hogy a Google tulajdonában lévő videómegosztó portál a második legnépszerűbb internetes kereső.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére
Mindig az ember a leggyengébb láncszem a kibervédelemben

Mindig az ember a leggyengébb láncszem a kibervédelemben 

Kétféle ember, és kétféle cég van: akit már meghekkeltek, és akit meg fognak.
Privátbankár
Mfor
Piac és Profit

Professzionális online sales és marketing vezetőt keresünk!

Részletek

Privátbankár
Mfor
Piac és Profit

Munkatársakat keresünk!

Online lapcsaládunk bővítéséhez újságírókat, szerkesztőket keresünk.

Részletek

Pénzszerzés

Külföldi piacra lépne a cége? Itt a lehetőség

Külföldi piacra lépne a cége? Itt a lehetőség  

 A Nemzeti Innovációs Ügynökség április 26-án induló XPAND programja a külföldi piacszerzésben segíti az innovatív magyar vállalkozásokat.

Gazdaság

Lassan 300 ezer forint az átlagos bérleti díj Budapesten

Lassan 300 ezer forint az átlagos bérleti díj Budapesten  

A fővárosban 1,8, országos átlagban pedig 0,8 százalékkal nőttek az átlagos lakbérek márciusban.

Infokom

Hol tartanak a cégek a digitalizációban?

Hol tartanak a cégek a digitalizációban? 

A Digiméter negyedik alkalommal mérte fel a hazai kis- és középvállalkozások digitalizációjának szintjét.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo