Kreatívipar cikkek


Közel a határidő, ha mentorálásra vágyik

Közel a határidő, ha mentorálásra vágyik 

A Design Terminál, kreatívipar fejlesztéséért felelős ügynökség harmadik alkalommal hirdette meg vállalkozásfejlesztő mentorprogramját. A jelentkezési határidő november 11-éig tart. A program részleteiről Csala Krisztát kérdeztük, a Design Terminál konzultációs és mentorprogram vezetőjét.
Mitől kell félni a kreatíviparban?

Mitől kell félni a kreatíviparban? 

Ma már több hazai kreatívipari befektetés is van a piacon, így már kaphatunk egy bizonyos képet arról, hogy milyen kihívásokkal találkozhatnak azon vállalkozások, amelyek kockázati tőkére támaszkodva szeretnének előrébb jutni a piacon.
Dizájncégből is lehet startup

Dizájncégből is lehet startup 

A kreatívipari vállalkozásokban kevesebben látják a nagy növekedési potenciált, pedig számos magyar példa is bizonyítja, hogy dizájncégből is lehet igazi startup. De mit keres benne a befektető?
Többet hozhat a dizájn mint a technológia

Többet hozhat a dizájn mint a technológia 

Egy dizájn projekt akár jobb pénzügyi mutatókkal is rendelkezhet, mint egy technológiai innováció - ezt már a kockázati tőke befektetők is látják. Egy iparág sikere kulturális elfogadottság, tőke és üzleti kompetenciák kérdése - de első lépés a magas minőségű termék.
Újra mentorprogramot hirdet a Design Terminál

Újra mentorprogramot hirdet a Design Terminál 

A Design Terminál ismét várja azoknak a kreatívipari vállalkozásoknak a jelentkezését, akik üzletfejlesztési, márkaépítési és szabadalmi jogi területen is felkészülten szeretnének a nemzetközi piacra lépni. A féléves mentorprogramra 2015. március 1-ig lehet jelentkezni.
Vonzza a pénzt a kreatív ipar, de miért?

Vonzza a pénzt a kreatív ipar, de miért? 

Bár a kreatív szektort kevésbé sorolják a tőkebefektetők fő célpontjai közé, több kutatás is azt támasztja alá, hogy évek óta, a gazdasági válság ellenére is folyamatosan bővülő, a szó szoros értelmében vett önálló iparágról van szó. Erre a tényre pedig már a kockázatitőke-piac is egyre inkább épít. De miért is kezd egyre népszerűbbé válni a szektor az üzleti világ szemében?
Fejlesztési támogatás kreatívipari vállalkozásoknak

Fejlesztési támogatás kreatívipari vállalkozásoknak 

Mentorprogramot indít kreatívipari vállalkozások számára a Design Terminál. A program célja, hogy a magyar kreatívipar képviselői szabadalmi jogi, üzletfejlesztési és márkaépítési területen is felkészülten lépjenek a nemzetközi piacra.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére
Mindig az ember a leggyengébb láncszem a kibervédelemben

Mindig az ember a leggyengébb láncszem a kibervédelemben 

Kétféle ember, és kétféle cég van: akit már meghekkeltek, és akit meg fognak.
Privátbankár
Mfor
Piac és Profit

Professzionális online sales és marketing vezetőt keresünk!

Részletek

Privátbankár
Mfor
Piac és Profit

Munkatársakat keresünk!

Online lapcsaládunk bővítéséhez újságírókat, szerkesztőket keresünk.

Részletek

Pénzszerzés

Külföldi piacra lépne a cége? Itt a lehetőség

Külföldi piacra lépne a cége? Itt a lehetőség  

 A Nemzeti Innovációs Ügynökség április 26-án induló XPAND programja a külföldi piacszerzésben segíti az innovatív magyar vállalkozásokat.

Gazdaság

Lassan 300 ezer forint az átlagos bérleti díj Budapesten

Lassan 300 ezer forint az átlagos bérleti díj Budapesten  

A fővárosban 1,8, országos átlagban pedig 0,8 százalékkal nőttek az átlagos lakbérek márciusban.

Infokom

Hol tartanak a cégek a digitalizációban?

Hol tartanak a cégek a digitalizációban? 

A Digiméter negyedik alkalommal mérte fel a hazai kis- és középvállalkozások digitalizációjának szintjét.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo