luxus

bill gates, felső tízezer, luxus, mark zuckerberg, milliárdos, nyaralás, utazás

Így nyaral a felső tízezer

Kriston László

Hogyan pihen a globális elit? Ők nem a last minute ajánlatokat böngészik, nem várnak délután kettőig, hogy becsekkoljanak a szállodába, nem mennek ki a fapados járat indulása előtt három órával a reptérre. Saját pilóta, személyzet lesi kívánságaikat. Lehetőleg a pórnéptől jól elszeparált helyen.

Tovább olvasom »
költségkímélés, lottó, luxus, milliárdos, pénzspórolás

5 dolog, amire figyelj, ha milliárdossá válsz

piacesprofit.hu

A fél országot lázban tartja az ötöslottó közel 3 milliárd forintos heti nyereménye. A hirtelen jött hatalmas pénz azonban legalább akkora felelősség, mint öröm. Az átlagosnál nagyobb vagyonnal rendelkező ügyfelek igényeit jól ismerő Horváth István, a K&H Private banking igazgatója ezért 5 jó tanácsot is ad a bűvös öt szám mellé.

Tovább olvasom »
2017-es trendek, luxus, szálláshelyek, turizmus, utazásszervezés

Mit várnak 2017-től a luxusturisták?

piacesprofit.hu

Az esernyővel hadonászó idegenvezetős, savanyú utazásoknak vége. A luxusturisták egzotikus kalandokat, kényelmes, zökkenőmentes ügyintézést várnak. Ezek azok a trendek, amelyekre a szállodásoknak figyelniük kell, ha több felső kategóriás utazót szeretnének.

Tovább olvasom »
afrika, arany, bank, beszállítói lánc, dokumentumfilm, fair trade, film, harmadik világ, kizsákmányolás, luxus, luxusmárkák, nyersanyag, svájc

Az arany ára: emberéletek és környezetszennyezés

KlimaBlogger

A luxuscikkek iparának nagy vétke, hogy a beszállítói lánc végén álló aranykitermelők gyakran jogsértő milíciák Afrikában. Az arany ezért számos esetben „konfliktusásványnak” minősül. A problémáról a Dirty Gold War című film ad képet, melyet a Thessaloniki Dokumentumfilmfesztiválon láttunk.

Tovább olvasom »
értékesítési stratégia, luxus, luxusmárkák, pozícionálás

Kis forgalom, nagy haszon

piacesprofit.hu

Nem feltétlenül nélkülözhetetlen a talpon maradáshoz a tömeges értékesítés. Léteznek olyan igencsak jól működő butikok, melyek tulajdonosai akkor sem kezdenek aggódni az üzlet jövőjéért, ha olykor napi egy-két terméket sikerült értékesíteni – vagy esetleg annyit sem.

Tovább olvasom »
luxus, luxusmárkák, növekedés

Szárnyal a szükségtelen élvezetek piaca

Timár Gigi

A luxus mindig is drága volt, de most még annál is többe kerül. Így foglalható össze tömören, hogy merre is megy ez a szabad szemmel beláthatatlan piac. És nem csak a hétköznapi emberek „alacsony perspektívájából” tűnik így. Nemrég a rapper világsztár, Kanye West is a „túl drága” kritikával illette a luxuspiac emblematikus márkáját, a Louis Vuittont, holott korábban közös – és nem épp filléres – cipőkollekciót dobott vele a piacra.

Tovább olvasom »
luxus, turizmus, világörökség

Magyarországot is érinti a világ legdrágább utazása

piacesprofit.hu

Mindenki álmodott már arról, hogy hátratolja irodai székét, fogja a táskáját és befizet egy világkörüli útra. Aki meg is szeretné tenni, annak nincs másra szüksége, mint egymillió fontra és két évre, ennyibe kerül és ennyi ideig tart ugyanis a világ minden bizonnyal legdrágább utazása, amely 962 világörökségi helyszínt érint, Magyarországon például a tokaji borvidéket.

Tovább olvasom »
autó, divat, fogyasztó, luxus

A luxusnak nem árt a válság

Sebők Orsolya

Az álomautó, a csillogó jacht, az üvöltően drága órák, a különleges ékszerek, kozmetikumok, egyes pezsgők és néhány divatcikk – ezek a luxustermékek legfontosabb kategóriái. A 80-100 milliárd dollárra becsült piacot a világgazdasági válság sem rázta meg.

Tovább olvasom »
divat, luxus, telefon, válság

Márkát venni életforma

Sebők Orsolya

Nem érinti a válság a luxuscikkeket gyártó cégek szárnyalását. Aki egyszer megszokta a magas színvonalat és kiváló szolgáltatásokat, az ugyanis az utolsó lehetőségéig ragaszkodik hozzá.

Tovább olvasom »

Segítünk kiszámolni

EKÁER kalkulátor

kalkulátor

Céges bankszámla

kalkulátor

Pályázatkereső

kalkulátor