Márkaérték cikkek


Dráma, a McDonald's kiesett a top 10-ből

Dráma, a McDonald's kiesett a top 10-ből 

10 éve verhetetlen az Apple.
Nagyot nőtt a kínai cégek márkaértéke

Nagyot nőtt a kínai cégek márkaértéke 

Egy év alatt negyven százalékkal nőtt a kínai vállalatok márkaértéke az amerikai-kínai kereskedelmi ellentétek közepette is.
Ne becsüld alá a márkád értékét

Ne becsüld alá a márkád értékét 

Mérhetőbb hatékonyság, vállalatfelvásárlás esetén akár többszörös felár elérése, illetve jelentősen javuló finanszírozási és befektetési esélyek – néhány fontos előny, ami mindenképpen indokolttá teszi egyes immateriális javak, így például a márkaérték meghatározását és a mérlegben való szerepeltetését – hívja fel a figyelmet a BDO Magyarország.
Egyre értékesebbek a kínai márkák

Egyre értékesebbek a kínai márkák 

A BrandZ évente kiadott, egyes márkák értékét mérő toplistáján először fordult elő, hogy két kínai cég szerepeljen a legjobb tízben. A Tencent és az Alibaba ráadásul nagyobb lendületben van, mint a riválisok.
A márkaimázs védelme – árulhat-e a viszonteladó az online piactereken?

A márkaimázs védelme – árulhat-e a viszonteladó az online piactereken? 

A szelektív forgalmazási rendszerek létfontosságúak egy-egy márka imázsának fenntartása szempontjából, az árusítás e formáját az Európai Bizottság már korábban az uniós versenyszabályokkal összeegyeztethetőnek találta. Az internetes piac közelmúltbeli fejlődése, a Vaterához és az Amazonhoz hasonló oldalak széleskörű használata azonban új kérdéseket vet fel az ilyen értékesítési rendszerek előírásaival kapcsolatban. Ezeket tekintik át Paseczki Loránd és Virág Péter, a Horváth és Társai Ügyvédi Iroda DLA Piper munkatársai.
Brandfanatizmus

Brandfanatizmus 

A legnépszerűbb márkákat kultikus imádat övezi az elszánt rajongók körében. A világcégek lábnyoma óriási, fogyasztói bázisuk több nagy ország lakosságának számát is túlszárnyalja. CSR-akcióikkal felelős fogyasztásra inspirálhatnának, de leginkább arra használják a vásárlók márkahűségét, hogy függővé tegyék és ezáltal állandó fogyasztásra késztessék őket. A rajongó a legjobb nagykövete a brandnek: ingyen hirdeti a termék nagyszerűségét.
Márkaépítési tippek induló vállalkozásoknak

Márkaépítési tippek induló vállalkozásoknak 

A kisvállalkozások hajlamosak azt hinni, hogy a márkaépítés a nagyok terepe, amivel ráérnek még foglalkozni. Valójában viszont az indulástól sokat segíthet, ha tudatosan foglalkoznak vele.
Ez a márkaépítés igazi alapja

Ez a márkaépítés igazi alapja 

Az egyik legfontosabb dolog, amit vállalkozásunk építése érdekében tehetünk, hogy márkát építünk. Hogy mire alapozzuk, azt leginkább az önismeretünk határozza meg. Építsük arra, amiben hiszünk - ez a siker alapja szakértőnk szerint.
Ezért fizet sokkal többet a vevő

Ezért fizet sokkal többet a vevő 

A piaci versenyben évtizedek óta a megkülönböztetés egyik legfőbb eszköze a márka. A márka segít a víz fölött maradni a gyilkos versenyben, és minél erősebb, annál inkább súlyos pénzeket hoz a cégnek. Hogy mennyit? Az Apple márkanév például többet ér, mint a teljes magyar GDP.
Ha felkészülünk, kisebb a pofon

Ha felkészülünk, kisebb a pofon 

Két kulcsfontosságú mutató is azt bizonyítja, hogy a Samsung egész brandjének megítélése zuhant a mélybe a visszahívott, felrobbanó csúcstelefonok miatt. Ha egy ekkora óriást megrenget a hiba, az mindennél jobban mutatja, megéri felkészülni egy esetleges krízisre.

Ki akar a névtelen másik lenni? 

Az elmúlt évtizedekben a piaci verseny a márkát tette a megkülönböztetés egyik legfőbb eszközévé. A márka segít a víz fölött maradni a gyilkos versenyben, értékének növelése pedig kemény forintokat hoz a cégnek.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére
Kiemelkedő évet zárt 2023-ban a BioTechUSA-cégcsoport

Kiemelkedő évet zárt 2023-ban a BioTechUSA-cégcsoport 

Magasabb fokozatba kapcsolt 2023-ban a tisztán magyar tulajdonban lévő cégcsoport.
Privátbankár
Mfor
Piac és Profit

Professzionális online sales és marketing vezetőt keresünk!

Részletek

Privátbankár
Mfor
Piac és Profit

Munkatársakat keresünk!

Online lapcsaládunk bővítéséhez újságírókat, szerkesztőket keresünk.

Részletek

Biztonságos és fenntartható nyomtatás a digitalizáció korában

Biztonságos és fenntartható nyomtatás a digitalizáció korában 

Amikor a világ változik, akár kis mértékben is, valaki éppen dokumentálja azt fényképezőgéppel, mozgó- vagy állóképen.
Mindig az ember a leggyengébb láncszem a kibervédelemben

Mindig az ember a leggyengébb láncszem a kibervédelemben 

Kétféle ember, és kétféle cég van: akit már meghekkeltek, és akit meg fognak.

Költségkímélés

A szomszédtól félünk legjobban Budapesten

A szomszédtól félünk legjobban Budapesten  

Márciusban felbolydult a lakásbiztosítási piac, először válthattunk lakásbiztosítást évfordulótól függetlenül.

Adózás

Használtautó-kereskedő bukott a NAV-nál

Használtautó-kereskedő bukott a NAV-nál  

Elhasalt az adóellenőrzésen az a kereskedő, aki nyilvántartásait meghamisítva fiktív kölcsönszerződésekkel fedte el bevételeit.  

Jogi kisokos

Új világ kezdődhet a taxisok, futárok foglalkoztatásában

Új világ kezdődhet a taxisok, futárok foglalkoztatásában 

A platform alapú munkavégzés az elmúlt években egyre jelentősebbé vált, legyen szó akár az ételkiszállítást, vagy a taxis szolgáltatást nyújtó applikációkról.

Cégblog

Biztonságos és fenntartható nyomtatás a digitalizáció korában

Biztonságos és fenntartható nyomtatás a digitalizáció korában 

Amikor a világ változik, akár kis mértékben is, valaki éppen dokumentálja azt fényképezőgéppel, mozgó- vagy állóképen.

Klímablog

Hódítanak a balkon napelemek Bécsben

Hódítanak a balkon napelemek Bécsben  

Míg 2022-ben nem egészen ezer, addig tavaly már több mint négyezer balkon napelemet telepítettek Bécsben.

Társadalom

Hazaárulók-e az egykori oroszbarát ukrán parlamenti képviselők?

Hazaárulók-e az egykori oroszbarát ukrán parlamenti képviselők? 

Ukrajnai háború - Az ukrán korrupcióellenes bíróság elkobozta a Zaporizzsja megye orosz ellenőrzés alatti részét vezető Jevhen Balickij vagyonát.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo