marketing stratégia

budapest, marketing stratégia, turizmus

Új stratégia a turizmusfejlesztésért

PP/MTI

A kormány elfogadta a turizmusfejlesztési stratégiát az előző héten. Az október 16-i Turizmus summit nemzetközi konferencián mutatják majd be – mondta Bánhegyi Zsófia, a Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ) marketing-kommunikációért felelős vezérigazgató-helyettese szakmai konferencián kedden Budapesten.

Tovább olvasom »
b2b, digitális marketing, közösségi média, LinkedIn, marketing stratégia, tartalommarketing

A buyer persona meghódítása

Szeicz András

Tartalommarketing már a 19. században is volt, azonban megfelelő startégiával a mai napig kevesen alkalmazzák. Itthon különösen nagy a tanácstalanság, főleg b2b vonalon, pedig az igényes tartalomra megéri erőforrást allokálni.

Tovább olvasom »
adatvezérelt marketing, célkitűzés, kkv marketing, marketing stratégia, marketing terv, smart célok

Pénz vagy határidő: melyik a jobb múzsa a marketinghez?

piacesprofit.hu

„A határidő a legjobb múzsa” – Kosztolányitól származik az idézet. Csakhogy ő távolról sem a 21. századi üzleti kommunikáció területére célzott ezzel az időközben közhelyessé vált mondással. Hanem inkább szépíróként ironizált egyet ezzel az állítólag magasztos ihlet állapotára vonatkozó leleplezéssel. Más szóval tehát még a halogatók által sietve magukévá tett szállóigénk is azt mondja: ne várj arra, hogy megszálljon az ihlet! A határidő mellett másik múzsánk: a pénz. Ennek kedvéért pedig, hogy 2017-ben bőven legyen belőle, most érdemes stratégiai tervet kidolgozni cégünk online kommunikációjára.

Tovább olvasom »
értékesítési stratégia, marketing stratégia, online értékesítés, online marketing, tudatos tervezés

Így tervezzünk reális büdzsét egy online kampányhoz

odora

Hogy mennyit kell költeni az online marketingre, arra nehéz általános választ adni. Minden vállalkozás más és más, így például az online marketing költségekben is komoly különbségek lehetnek. Adunk néhány mankót, amivel nagyjából belőhetjük, hogy mennyire lesz szükség és megúszhatjuk, hogy elszaladjon velünk a ló.

Tovább olvasom »
kkv marketing, marketing, marketing stratégia

Lógjunk ki a sorból!

piacesprofit.hu

Még több pénz, idő és energia befektetése helyett egyszerűsítéssel és a fantáziánk munkába állításával is eredményesek lehetünk. Ehhez gyakran elég, ha mások vagyunk. Mert aki más, az érdekes és ez a kkv-k marketingjében is nyerő stratégia lehet.

Tovább olvasom »
hűségprogram, kkv marketing, marketing stratégia, marketing tippek, ügyfélmegtartás, ügyfélszerzés

Sikeres marketing? Enélkül nem fog menni

odora

A marketinggel az a helyzet, hogy csak akkor lesz sikeres, ha akkor is foglalkozunk vele, amikor éppen nem megy annyira jól az üzlet és igyekszünk megvágni a költségeket. Lássunk 5 alapvető fogást, amire épülhet a rendszer!

Tovább olvasom »
kkv marketing, marketing stratégia, marketing terv, tudatos tervezés

A biztos bevételhez vezető út

piacesprofit.hu

Bizonyára nem lehet véletlen, hogy 10 induló cégből mindössze 1 éri meg az ötödik évét. Mint ahogy az sem, hogy vannak, akik győztesként, míg mások vesztesként kerülnek ki egy-egy válsághelyzetből – még ha teljesen ugyanazon a piacon, hasonló háttérrel rendelkeznek is. A biztos bevételhez vezető út az első jó lépéssel kezdődik. Szakértőnk segít, mi az!

Tovább olvasom »
kkv marketing, marketing stratégia, reklámajándék, üzleti ajándék

7 alapvető gond a reklámajándékokkal

piacesprofit.hu

A reklámajándékok sikeressége nem azon a pillanaton múlik, amikor azokat átadják egy kiállításon vagy céges rendezvényen. Sokkal előbb eldől, hogy sikeres lesz-e. A helyesen megválasztott reklámajándék és az ajándékozás módja hosszú időre előre megalapozhatja cég sikerét és eredményességét, de visszaesését is!

Tovább olvasom »

Segítünk kiszámolni

EKÁER kalkulátor

kalkulátor

Céges bankszámla

kalkulátor

Pályázatkereső

kalkulátor