marketing

digitális átállás, értékesítés, marketing, omnichannel, többcsatornás értékesítés, ügyfélélmény

Vásárlásgeneráló ügyfélélmény

Szeicz András

Míg régen azon volt a hangsúly, hogy minél nagyobb tömegeket érjünk el, ma már a személyességre kell összpontosítania annak, aki sikerekre vágyik. Ami ennél is fontosabb, hogy ezt a személyre szabott kommunikációt minden csatornán és minden eszközön gördülékenyen kell tudni lefolytatni, átjárást biztosítva a csatornák között.

Tovább olvasom »
kampány, marketing, promóció

Személyesítsd meg a termékedet és láss csodát

Promóció

Tudta, hogy a Coca-cola a híres „keresztneves üdítődoboz” kampányával megtöbbszörözte a sales eredményeit. A „Neked is egy Coca-Cola” kampány pár hónapja alatt, több mint 47 millió névvel ellátott üdítő készült emellett pedig több mint százezren készíttettek egyedi feliratot is a promóciók során.

Tovább olvasom »
marketing, marketing trendek, offline marketing, óriásplakát, újság, wolf

Eljött az offline marketing reneszánsza

piacesprofit.hu

Trendforduló küszöbén a marketing. Újra a márkaépítés és a kivitelezők kora, az offline marketing eszközök reneszánsza jön. A csináld magad marketingnek leáldozott – jelentette ki Wolf Gábor kisvállalati marketing szakértő a Kisvállalati Marketing Expo-n tartott előadásában a múlt héten.

Tovább olvasom »
algoritmus, internet, korosztály, marketing, mesterséges intelligencia, online marketing, y generáció, z-generáció

Robotok adnak el, és lassan vásárolnak is

Kriston László

A csetbotok és a mesterséges intelligencia is “személyiségek” kreálására irányul. A jövő reklámarcai virtuális personák lesznek. Sőt minden cégnek az algoritmusok és botok felé is kell marketingelnie, mert végeredménynek “ők” fogják nyomni a termékeinket a neten. Bizarr? Félelmetes? Az.

Tovább olvasom »
buyer persona, kommunikációs csatornák, közösségi média, marketing, social media, ügyfélszolgálat

Ezért fontos a marketing és az ügyfélszolgálat összehangolása

piacesprofit.hu

Ahogy a fogyasztók jelentős tábora a közösségi médián keresztül kommunikál a vállalatokkal, úgy válnak egyre fontosabbá azok a marketingstratégiák, amelyek figyelembe veszik és kihasználják a marketing és az ügyfélszolgálat közötti kapcsolatot. Egy nemrégiben publikált tanulmány szerint a közösségi médiát használó marketingesek 75 százaléka tekinti az ügyfélszolgálatot a közösségi média elsődleges felhasználási módjának. Amíg azonban a marketingesek többsége elismeri, hogy az ügyfélszolgálat a társadalomban való megjelenés egyik fő funkciója, a válaszadóknak mindössze 26 százaléka említette az ügyfélszolgálati szempontokat a közösségimédia-stratégiák vezető elemeként. Az alábbi 8 ok mutatja, miért fontos a marketing és ügyfélszolgálat szoros összehangolása.

Tovább olvasom »
7blog, digitális marketing, kkv, marketing, nagyvállalat, online maraketing, ppc, seo

Ezek voltak 2017 legnagyobb kihívásai marketing területen

piacesprofit.hu

Sokan azt gondolják, hogy egy nagyvállalati digitális marketing a legkönnyebb dolog a világon. Óriási marketing büdzsék, kiszervezett folyamatok, kiépített brand. Milyen nehézség is lenne egy ilyen környezetben? A 7blog megkérdezett 20 nagyvállalati marketing vezetőt arról, hogy mi volt 2017-ben a legnagyobb kihívás számukra a digitális marketing területén.

Tovább olvasom »
keresőoptimalizálás, marketing, online marketing

Lokális marketing: ez lesz a trendi 2018-ban

piacesprofit.hu

A kisebb helyi érdekeltségű üzletek jogosan érezhették elnyomva magukat az interneten, hiszen a nagyobb cégek online marketingesei nagyobb eszköztárukkal elérték, hogy jobb pozícióban és több ember számára tudnak megjelenni, mint kisebb kapacitással, büdzsével és szaktudással rendelkező társaik.

Tovább olvasom »
betűk, céges weboldal, design, digitális tartalom, fejlesztés, honlap, képek, marketing, online marketing, szerzői jog, tartalomgyártás, tipográfia

Kevés pénzből is lehet jó a honlap

Szeicz András

Akár éttermünk van, akár egyéni vállalkozóként keressük a megbízásokat, egy honlap segít abban, hogy megismerjék cégünket, megismerjenek minket. Az online jelenlét még mindig sok vállalkozónak idegen téma, vagy ami rosszabb, egy kötelező rossz, amennyiben nem látja meg az ezzel járó előnyöket. Ennek két eredménye szokott lenni: vagy nagyon sok pénzt fizetünk egy erre szakosodott cégnek, vagy nagyon kevés pénzből választunk egy összecsapott megoldást. Mondani se kell, hogy egyik sem jó. Ha programozni nem is tanulunk meg, már azzal, hogy a koncepciót magunk találjuk ki, sok pénzt spórolhatunk meg, és a végeredmény is nagyságrendekkel jobb lehet. De hogyan kezdjünk hozzá?

Tovább olvasom »
alkalmazás, app, applikáció, cset, hirdetés, instagram, internet, konferencia, közösségi média, lévai richárd, marketing, média, online, piac & profit, reklám, snapchat, social media, tartalom, x generáció, y generáció, z-generáció

Lévai Richárd: A közösségi médián is pontosan kell célozni

Kriston László

A social media marketing hazai guruja szerint a fókuszálatlan, túl nagy közönségnek szóló kampányok elvesznek a Facebook zsivajában. Minden közönségszegmenst máshogy kell megszólítani. Ráadásul a felhasználók azt is elvárják, hogy ha írnak egy márkának, fél órán belül kapjanak választ. Ha nincs gyors reakció, mennek a konkurenciához.

Tovább olvasom »
adatbányászat, adatvezérelt marketing, brand, crm, digitális, facebook, fogyasztó, gyorsaság, internet, kliens, követő, közösségi média, márka, marketing, minőség, okos adat, rajongó, ügyfél, ügyfélélmény

Megtörtént: az ügyfelek átvették a hatalmat

Kriston László

Felértékelődött az ügyfelek kezelése és az optimális ügyfélélmény nyújtása a cégek prioritásai között. Nem elég már a jó szándék, a vállalkozásoknak a kliens fejével és szívével kell vizsgálni a termékkel vagy szolgáltatással való érintkezés összes pontját. A szakma legjobbjai számos oldalról világították meg az ügyfélkezelés témáját a Piac & Profit Ügyfélélmény a 21. században című konferenciáján.

Tovább olvasom »

Segítünk kiszámolni

EKÁER kalkulátor

kalkulátor

Céges bankszámla

kalkulátor

Pályázatkereső

kalkulátor