marketing

élménymarketing, luxusmárkák, marketing, reklám

Az élmény az új reklám

piacesprofit.hu

Az emberek sokáig inkább tárgyi javakra költötték a pénzüket, mert azok tartósabbak, így hosszabb ideig szereznek örömet. Friss kutatások szerint azonban ez tévedés, a vásárlók egyre inkább élményt keresnek, ami miatt a marketingesek is átgondolják a stratégiájukat.

Tovább olvasom »
Földi Miklós, marketing, online marketing, reklám

A reklámipar korszakai

piacesprofit.hu

Ma már reklám nélkül nemigen lehet sikeres egyetlen vállalkozás sem, ez az iparág azonban sok cégvezető szemében még mindig kissé misztikus homályba burkolózik. Ha meg akarjuk érteni a reklámipar jelenlegi trendjeit és ajánlásait, érdemes egy gyors pillantást vetni, hogy milyen trendek uralkodtak az elmúlt 50–70 év marketingtörténetében.

Tovább olvasom »
értékesítés, kérdezéstechnika, marketing

Nem mernek kérdezni

piacesprofit.hu

Nem a hagyományos mumusok fenyegetik a legtöbb értékesítőt – vélekedik Sándor András üzleti mentor. Tapasztalatai szerint a gond inkább a kérdezéstechnikában van, pontosabban annak hiányában.

Tovább olvasom »
kkv marketing, marketing, pozícionálás

Keresd az űrt: pénzt fogsz találni

piacesprofit.hu

Egy vállalkozás életében a pozícionálás marketing stratégiája az egyik döntő eleme a tudatos és pontos üzleti stratégiának, akár kicsi akár nagy a cég. A pozícionálás amilyen egyszerű, ha megérted ugyanolyan könnyű is elrontani – ahogyan azt sokan teszik. De kezdjük az alapoktól. Mi az a pozícionálás?

Tovább olvasom »
influencer marketing, marketing, véleményvezér

Véleményvezér: neveljük, vagy vásároljuk?

piacesprofit.hu

Azt már nem kell hangsúlyoznunk, hogy az influencer kommunikációnak van létjogosultsága, hisz az elmúlt két évben minden erről szólt. Ránézésre egyszerű a képlet, a látszattal ellentétben azonban sok kérdésre kell választ találnunk, mire elkészülhet az első márkázott influencer tartalmunk.

Tovább olvasom »
marketing, online marketing, tartalommarketing

A nagy tervek kis képernyőkön születnek

piacesprofit.hu

Marketing szempontból a legnagyobb változást az ügyfelek szinte folyamatos online jelenléte jelenti. De vajon megjósolható, kiszámítható-e egy felhasználó viselkedése? Hogyan használhatjuk, vagy alakíthatjuk a tartalmat a cégünk javára? A megfigyelések azt mutatták, hogy az emberek, ha keresnek valamit a neten, akkor úgy viselkednek, mint egy nyomkereső vadászkutya.

Tovább olvasom »
digitális marketing, marketing, reklám, reklámbevétel

240 milliárdosra nőtt a torta, amiből mindenki akar egy szeletet

piacesprofit.hu

A Magyar Reklámszövetség társzövetségeivel együtt ismét az Evolution konferencián ismertette a 2017-es reklámköltési adatokat. A 2017-es Reklámtorta mérete 240,98 milliárd Forint, amely az előző évhez képest (216,09 milliárd Ft) 11,52 százalékos – a tavalyihoz hasonló ütemű – növekedést jelent. A Reklámtortában minden szegmens megőrizte az előző évi helyét és valamennyi média típus növekedést könyvelhetett el.

Tovább olvasom »
értékesítés, generációs különbségek, marketing, y generáció

Fókuszban a harmincasok

Kriston László

Az elmúlt évtized felgyorsult technológiai változásai miatt a mai harmincas-negyvenes korosztály nehezebben ért szót a nálánál fiatalabbakkal, mint ezelőtt. Mi jellemzi a vállalkozások számára akár munkavállalóként, akár fogyasztóként mind fontosabb Y-okat és az őket követő Z-ket? Kurucz Imrét, az NRC kutatási vezetőjét kérdeztük a generációs különbségekről.

Tovább olvasom »
algoritmus, chatbot, facebook, felhasználó, hírlevél, honlap, influencer, internet, közösségi média, kreativitás, lévai richárd, mark zuckerberg, márka, marketing, online, online marketing, social listening, social media, spam, y generáció, youtube

Nem árt résen lenni: új kihívások közösségi oldalak világában

Kriston László

Változik a közösségi média. Mark Zuckerberg megelégelte, hogy a Facebookot politikai tévhírek terjesztőjének látja a világ, ezért a platform új algoritmusa kevésbé kedvez majd a hírfolyamban a hirdetéseknek és újságcikkeknek. Vagyis kevesebb lesz a reklámfelület. Hogyan rúghatnak így labdába a cégek? Erre is keresték a választ a Piac & Profit Social Media – Változás! című konferenciájának előadói.

Tovább olvasom »

Segítünk kiszámolni

EKÁER kalkulátor

kalkulátor

Céges bankszámla

kalkulátor

Pályázatkereső

kalkulátor