marketing

fogyasztói figyelem, fogyasztók, kampányok, kommunikáció, márkaépítés, marketing

Harcolni kell a fogyasztók figyelméért

piacesprofit.hu

Egyre inkább meg kell küzdeniük a márkáknak a fogyasztói figyelemért, de nem mindegy, hogy azt milyen eszközökkel teszik. Az ADDICT Interactive és a MITTE Communications közös iparági felmérést készített, melyből kirajzolódik: a brandinget és a performance marketinget ötvöző kampányok értékesítéstámogatás, márkaismertség és költséghatékonyság terén is jóval nagyobb eredményességet hozhatnak.

Tovább olvasom »
facebook, közösségi média, marketing, online maraketing, social media

Mi a baja a kkv-knak a Facebookkal?

piacesprofit.hu

Sűrű éve volt a Facebooknak 2017-ben. Megújult a küldetése, közel 150 millió új emberrel bővült a felhasználói kör, és majd 100 millióval azoknak a száma akik naponta használják a közösségi hálózatot. A cég bevétele pedig az egekben szárnyal, az első háromnegyed évben a cég bevétele 50%-kal volt több, magasabb, mint 2016-ban.

Tovább olvasom »
2018, big data, brand, értékesítés, fogyasztók, márka, marketing, marketing automatizálás

4+1 marketingjóslat 2018-ra

piacesprofit.hu

2018-ban megállás nélkül „okosodnak” az eszközök, miközben még inkább szegmentálódnak a fogyasztók – mindeközben pedig a marketingeseknek gyorsan le kell követnünk a változásokat, sőt azok élére kell állniuk. A következőkben azt mutatjuk meg, hogy milyen trendeket várnak a Magyar Marketing Szövetség keretén belül működő Marketing Döntéshozók Klubja tagjai 2018-tól, és melyek lesznek az előttünk álló esztendő fő szakmai kihívásai. 

Tovább olvasom »
cpc, facebook, marketing, online maraketing, ppc árak, ppc marketing, social media

Egyre drágább a Facebook

piacesprofit.hu

Aki régebb óta hirdet a Facebookon, az a saját bőrén érezheti, hogy drágultak a költségek. Nem elég, hogy többet kell hirdetni, az árak is emelkedtek, nem véletlen, hogy a cégek elbizonytalanodnak a Facebookos jelenlét létjogosultságával kapcsolatban.

Tovább olvasom »
digitális átállás, értékesítés, marketing, omnichannel, többcsatornás értékesítés, ügyfélélmény

Vásárlásgeneráló ügyfélélmény

Szeicz András

Míg régen azon volt a hangsúly, hogy minél nagyobb tömegeket érjünk el, ma már a személyességre kell összpontosítania annak, aki sikerekre vágyik. Ami ennél is fontosabb, hogy ezt a személyre szabott kommunikációt minden csatornán és minden eszközön gördülékenyen kell tudni lefolytatni, átjárást biztosítva a csatornák között.

Tovább olvasom »

Segítünk kiszámolni

EKÁER kalkulátor

kalkulátor

Céges bankszámla

kalkulátor

Pályázatkereső

kalkulátor