mesterséges intelligencia

ai, mesterséges intelligencia, okostelefon, technológiai forradalom

A mesterséges intelligencia hozza magával a következő forradalmat

piacesprofit.hu

A mesterséges intelligencia (AI) a technológiai forradalom küszöbén áll, az AI elterjedése pedig alapvetően változtatja meg a társadalmunkat – áll az IDC piackutató intézet legfrissebb előrejelzésében. A Huawei által támogatott jelentés szerint az AI algoritmusokat rövidesen az élet szinte minden területén alkalmazzák majd – a vásárlástól az önvezető autókon és a robotikán át az egészségügyi diagnosztikáig –, a mesterséges intelligencia szerepe pedig olyan alapvető lesz, mint a gőzgépé az ipari forradalomban. Az AI terjedésében kulcsszerepet játszó okostelefonok mindenki kezébe elviszik a technológiát, minthogy 2021-re a világ lakosságának 60 százaléka használ majd okostelefont.

Tovább olvasom »
deloitte, e-sport, felhő technológia, megafelhő, mesterséges intelligencia, virtuális világ

Az ember és gép közötti kapcsolatok új korszaka jön

piacesprofit.hu

A Dell Technologies és az Institute for the Future (IFTF) által ezen a nyáron közzétett, „Next Era of Human-Machine Partnership” (Az ember és gép közötti partnerség következő korszaka) című jelentés alapján a Dell Technologies vezetőit megosztják, hogy milyen módon segíti majd elő a mesterséges intelligencia, a kiterjesztett valóság, a dolgok internete és a felhő alapú számítástechnika a szervezetek és a mindennapi élet digitális átalakulását 2018-ban.

Tovább olvasom »
adminisztráció, automatizálás, hr folyamatok, mesterséges intelligencia, robotika, robotizált folyamat-automatizáció

Van, ahol már robotok segítik a dolgozókat

piacesprofit.hu

Jelenleg mintegy 1,5 millió robot segít minket, embereket a munkavégzésben, de a gondolkodó és önmagukat tanító gépek száma néhány éven belül elérheti a 6 milliót is. A technológia gyors fejlődése, az automatizálás, a digitalizált gyártás és a mesterséges intelligencia alapjaiban alakítja át a munkavégzés világát a következő években. A hatás nem csak az iparban, de a szolgáltató szektorban is érezhető lesz.

Tovább olvasom »
chatbot, csőd, fintech, mesterséges intelligencia, pénzügyek, szabályozás

Az egész pénzvilágot bedöntheti a mesterséges intelligencia

piacesprofit.hu

Új típusú kockázatok jelennek meg, ahogy a pénzügyi szektorban egyre szélesebb körben kerülnek bevezetésre a különféle automatizált, mesterséges intelligenciára alapuló szolgáltatások. A problémát nem a mesterséges intelligencia jelenti, hanem a pénzügyi intézményekre kiterjedő szigorú szabályozás hatáskörén kívül elhelyezkedő fintech vállalatok.

Tovább olvasom »
adminisztráció, autóipar, chatbot, digitalizáció, hr, mesterséges intelligencia, robotika

Nulladik típusú találkozás az irodában

piacesprofit.hu

Az egyre több területen alkalmazott robotizálással már irodai környezetben is találkozhatunk. Ahhoz, hogy a vállalatok életben maradjanak – vagy egyáltalán képesek legyenek tartani a lépést a világ technológiai fejlődésével –, a cégvezetők felelőssége felismerni és elfogadni, hogy a robotizálás elkerülhetetlen, valószínűleg hosszútávon az egyetlen megoldást jelenti a hatékony és zökkenőmentes működéshez. A megfelelő kompetencia a – MOTIMENT módszertannal pontosan mérhető irodai folyamatokból kimutatható – káros adminisztráció megszüntetésével érhető el, ez minden robotizálás előtt nulladik lépés a teljes sikerhez.

Tovább olvasom »
algoritmus, hamisítás, mesterséges intelligencia, startup

Hamis vagy valódi? A mesterséges intelligencia eldönti

piacesprofit.hu

Egy New York-i székhelyű startup találmánya képes arra, hogy a luxustermékhez érintve pár perc alatt kielemezze, valódi-e vagy hamisítvány. Az eszköz mesterséges intelligencia segítségével, hatalmas adatbázisból dolgozik. Az algoritmus több száz anyagot, mintát, stílusjegyet ismer fel, többek közt a vásznat, bőrt fémet, fát.

Tovább olvasom »
algoritmus, internet, korosztály, marketing, mesterséges intelligencia, online marketing, y generáció, z-generáció

Robotok adnak el, és lassan vásárolnak is

Kriston László

A csetbotok és a mesterséges intelligencia is “személyiségek” kreálására irányul. A jövő reklámarcai virtuális personák lesznek. Sőt minden cégnek az algoritmusok és botok felé is kell marketingelnie, mert végeredménynek “ők” fogják nyomni a termékeinket a neten. Bizarr? Félelmetes? Az.

Tovább olvasom »

Segítünk kiszámolni

EKÁER kalkulátor

kalkulátor

Céges bankszámla

kalkulátor

Pályázatkereső

kalkulátor