Mobilbank cikkek


Ebben a mobilbankban már a legnépszerűbb biztosítások is elérhetőek

Ebben a mobilbankban már a legnépszerűbb biztosítások is elérhetőek 

A digitális offenzívában megjelenő újabb és újabb megoldások népszerűek és egyre inkább beépülnek a hétköznapjainkba, hiszen a mesterséges- és emberi intelligencia szoros együttműködésében van a jövő. A cél, hogy ahol lehetséges, ott teljesen képesek legyünk automatizálni a folyamatokat – derül ki a K&H előrejelzései alapján.
Kiszivárgó adatok, kártyáról leemelt összegek - ezektől tartanak a magyarok

Kiszivárgó adatok, kártyáról leemelt összegek - ezektől tartanak a magyarok 

A mobilbanki alkalmazást a magyar internetezők 43 százaléka használja, 31 százalék pedig legalább hetente egyszer belép. A fiatalok körében jóval népszerűbb ez a digitális megoldás, 40 százalékuk lép be erre a felületre hetente - derül ki a K&H e-dukáció információbiztonsági programhoz készült kutatásából. Azonban többen még mindig tartanak az elektronikus bankolástól: tartja magát az az elképzelés, hogy a farzsebekben tárolt érintéses fizetésre alkalmas bankkártyáról a tulajdonos tudta nélkül lehet pénzt leszedni, illetve a megkérdezettek több mint felének a mobiltelefonos fizetéssel is vannak fenntartásai. 
Még csak tanuljuk a mobilbankolást

Még csak tanuljuk a mobilbankolást 

Digitális átalakulás zajlik a világban és Magyarországon is, egyre nagyobb az internetes és mobilbanki alkalmazások kínálata. Ennek ellenére a lakosság egy jelentős része még igényli a személyes kiszolgálást, ha pénzügyekről van szó.
Egyre többet járunk mobilbankba

Egyre többet járunk mobilbankba 

A K&H várakozásai szerint az idén tovább nő a mobilbank szerepe: év végére már 180 ezer felhasználóra számítanak, mindezzel együtt pedig a mobiltárcás forgalomban is növekedés várható.
Már a leggazdagabbak is csak mobilon bankolnak

Már a leggazdagabbak is csak mobilon bankolnak 

Évtizedek óta volt általános vélemény a bankoknál a gazdagok vagyonának kezelésénél: a személyes kapcsolat a legfontosabb. Napjainkban viszont a svájci milliomos gyakrabban veszi fel a mobiltelefont, mint hogy bankárával tárgyaljon.
Agyő bankfiók?

Agyő bankfiók? 

A fogyasztók hozzászoktak az appok nyújtotta felhasználóélményhez, és ugyanazt az egyszerűséget várják el az élet több területén, akár a pénzügyeik intézésekor is. Épp ezt kínálják a gombamód szaporodó fintech startupok, és hamarosan bizonyos területeken a hagyományos bankok is, ha nem akarnak a piac korszerűtlen és népszerűtlen szereplőivé válni.
Megszoktuk, hogy mobil a pénztárca

Megszoktuk, hogy mobil a pénztárca 

2015-re megháromszorozódott azoknak a száma Európában, akik gyakran használják fizetésre mobil eszközüket a Visa friss tanulmánya szerint. A mobil bankolás is ugrásszerűen nőtt, és nem csak a fejlett országokban.
Mobilfizetési boom lesz jövőre a közműcégeknél

Mobilfizetési boom lesz jövőre a közműcégeknél 

Vidéki közművek a mobilfizetés úttörői: a Szegedi Vízmű októbertől teszi lehetővé Szeged közel 80 ezer háztartásában a QR-kód alapú számlafizetést, nagymértékben elősegítve ezzel a mobiltelefonon történő számlakiegyenlítés térhódítását a dél-alföldi régióközpontban.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére
Mindig az ember a leggyengébb láncszem a kibervédelemben

Mindig az ember a leggyengébb láncszem a kibervédelemben 

Kétféle ember, és kétféle cég van: akit már meghekkeltek, és akit meg fognak.
Privátbankár
Mfor
Piac és Profit

Professzionális online sales és marketing vezetőt keresünk!

Részletek

Privátbankár
Mfor
Piac és Profit

Munkatársakat keresünk!

Online lapcsaládunk bővítéséhez újságírókat, szerkesztőket keresünk.

Részletek

Költségkímélés

Durván felpörgött az elektromos autók eladása Magyarországon

Durván felpörgött az elektromos autók eladása Magyarországon  

Magyarországon nőtt a második legnagyobb arányban a tisztán elektromos autók értékesítése márciusban.

Pénzszerzés

Külföldi piacra lépne a cége? Itt a lehetőség

Külföldi piacra lépne a cége? Itt a lehetőség  

 A Nemzeti Innovációs Ügynökség április 26-án induló XPAND programja a külföldi piacszerzésben segíti az innovatív magyar vállalkozásokat.

Cégblog

Fontos mutatóban van lemaradásban Magyarország a régióhoz képest

Fontos mutatóban van lemaradásban Magyarország a régióhoz képest  

A tíz- és húszéves időtávon kirajzolódó trendek alapján a magyar gazdaság gyengébben áll a többi régiós országhoz képest.

Infokom

Hol tartanak a cégek a digitalizációban?

Hol tartanak a cégek a digitalizációban? 

A Digiméter negyedik alkalommal mérte fel a hazai kis- és középvállalkozások digitalizációjának szintjét.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo