munkáltatói márka

hatékony cégvezetés, munkáltatói márka, personal branding

A cégvezető is márka

Kriston László

Minden cégvezetőnek kötelessége a személyes márkaépítés, vallja dr. Serényi János, a personal branding elismert trénere. A McCann Erickson reklámügynökség egykori legendás igazgatója szerint versenyelőnyt jelent a vállalkozás számára, ha a vezető jól prezentálható, értéket közvetít, és hiteles figura.

Tovább olvasom »
családbarát munkahely, munkáltatói márka, nyaralás

Tízből csak három magyar munkahely családbarát

piacesprofit.hu

Tízből hét magyar munkahely nem működik családbarát módon, a szerencsésebb helyeken rugalmas munkaidő-beosztással vagy a távmunka lehetőségével segítik a szülőket – derült ki a REGIO JÁTÉK friss felméréséből. A legtöbb szülő 10 vagy 15 nap szabadságot tud kivenni idén nyáron, a vágyott állapot ennek minimum a duplája lenne, hogy ne okozzon fejtörést a szünidei gyermekfelügyelet megoldása.

Tovább olvasom »
boldog munkavállaló, brand, brandépítés, emberi erőforrás, kkv, munkáltatói márka, új kolléga

A jövő záloga

piacesprofit.hu

Az a cég, amelyiknek nem mindegy, hogy ki lesz nála új kolléga, nem úszhatja meg, hogy ne foglalkozzon a munkáltatói márkájával. Hogyan hozhat létre egy kisvállalkozás munkáltatói márkát, és találhatja meg azokat a pontokat, amelyekre felépítheti azt?

Tovább olvasom »
employer branding, hr, márkaépítés, munkaerőhiány, munkáltatói márka, vonzó munkahely

Elmondjuk, hogy születnek a legjobb céges mottók

piacesprofit.hu

Az első benyomás fontossága tagadhatatlan, és ez a kkv-k esetében sincs másként. Kutatások bizonyítják, hogy a 80-90-es években születettek számára, már nem a fizetés a döntő szempont munkahely választás során, így még nagyobb szerepet kap a munkáltatói márka és az öndefiníció. Szakértőnk segít, mi a jó céges mottó és bemutatkozás titka, amikkel beférkőzhetünk az érdeklődők szívébe.

Tovább olvasom »
álláshirdetés, márkaépítés, munkaerő felvétel, munkáltatói márka

Öt biztos módszer, amivel bemutathatjuk a cégünk

piacesprofit.hu

Ha pozicionálni szeretnénk vállalatunkat a kkv-k rengetegében, érdemes megfontolni, mit és hogyan mondunk el egy álláshirdetésben, vagy a nem értékesítési célú kommunikációnkban. Összegyűjtöttünk öt jó tanácsot, amit észben tartva minden vezető nagyot léphet előre a munkáltatói márkaépítés terén.

Tovább olvasom »
márkaépítés, munkáltatói márka, versenyképesség, versenyképesség javítás, vonzó munkahely

Plusz bevételért építsünk munkáltatói márkát!

piacesprofit.hu

Akár figyelünk rá, akár hanyagoljuk, munkáltatói márkánk létezik, és jelentős befolyással bír vállalatunk sikerére. Ahogy termékeinkről vagy szolgáltatásainkról véleményt alkotnak a vásárlók, magáról a cégről is kialakul egy kép jelenlegi és potenciális munkavállalóink fejében. Csak rajtunk áll, hogy élünk-e az azzal a lehetőséggel, hogy befolyásoljuk ezt a képet vagy hagyjuk, hogy külső hangok befolyásolják brandünket.

Tovább olvasom »
brand, cégvezető, cégvezetők csúcstalálkozója, elbocsátás, felszámolás, márka, márkaépítés, marketing, munkaerő megtartás, munkaerőhiány, munkáltatói márka, munkavállaló, pr

B2B és B2C helyett jön a H2H

piac-profit.hu

A cég renoméja fontosabb, mint valaha, a termék helyett egyre inkább az emberre kell koncentrálni – mondták a Cégvezetői Csúcs 2017 konferencia előadói. A negatív vélemények nemcsak a fogyasztói oldalon gyengítik egy vállalkozás pozícióját, de a munkaerővonzó erejét is elveszik. Ez pedig komoly gond, hiszen amúgy is munkaerőhiány van Magyarországon.

Tovább olvasom »
családbarát, családbarát munkahely, kkv pályázat, munkáltatói márka, pályázat, vonzü munkahely

Legyen az öné az Év Családbarát Vállalata!

piacesprofit.hu

Azok a vállalatok, akik a trendek előtt járnak, pár éve érzékelik már, hogy a munkaerő piacon erős változások lesznek/vannak. Alapvetővé vált a családbarát vállalati kultúra, a felhatalmazó, bizalmon alapuló vezetői szemlélet. Mutassa meg, hogy az ön cégében már így van!

Tovább olvasom »
fiatalok foglalkoztatása, munkáltatói márka, pwc, rugalmas foglalkoztatás, vonzó munkahely, y generáció, z-generáció

Már nem a fizetés a legfontosabb a fiataloknak

piacesprofit.hu

A rugalmas munkavégzés és a kollégák személye a legfontosabb tényezők a jövő munkavállalói számára. Az alapfizetés sem maradt le a dobogóról, de a relatív fontosságot tekintve a top öt elem között a javadalmazáshoz kapcsolódó tényező csupán a harmadik. A PwC Magyarország közel 13000 középiskolában vagy felsőoktatási intézményben tanuló diák és pályakezdő munkahely-választási preferenciáit tárta fel 2016 novembere és 2017 márciusa között.

Tovább olvasom »
bér, bérek, béremelés, employer branding, munkaerőhiány, munkáltatói márka, versenyképesség, vonzó munkahely

Nem vesztegethetjük az időt versenyképtelen ajánlattal

piacesprofit.hu

A mai munkaerőhiányos helyzetben nem engedhetjük meg magunknak, hogy „a múltban legyünk” a bérekkel, és felesleges köröket fussunk azzal, hogy versenyképtelen juttatásokat ajánlunk a nagy nehezen megtalált és válogatós jelölteknek. Tisztában kell lennünk a szokásos juttatásokkal és egyéb munkát érintő tényezőkkel is.

Tovább olvasom »

Segítünk kiszámolni

EKÁER kalkulátor

kalkulátor

Céges bankszámla

kalkulátor

Pályázatkereső

kalkulátor