online értékesítés

értékesítési stratégia, marketing stratégia, online értékesítés, online marketing, tudatos tervezés

Így tervezzünk reális büdzsét egy online kampányhoz

odora

Hogy mennyit kell költeni az online marketingre, arra nehéz általános választ adni. Minden vállalkozás más és más, így például az online marketing költségekben is komoly különbségek lehetnek. Adunk néhány mankót, amivel nagyjából belőhetjük, hogy mennyire lesz szükség és megúszhatjuk, hogy elszaladjon velünk a ló.

Tovább olvasom »
e-kereskedelem, fogyasztóvédelem, gki, online értékesítés, online kereskedelem

A fogyasztóvédelem is az e-kereskedelemre figyel idén

piacesprofit.hu

2017-ben – folytatva a megkezdett irányokat – a szabályozói oldal is kiemelt figyelmet szentel az e-kereskedelmi szektor hatékonyabb szabályozásának, valamint azon belül fogyasztóvédelem kérdéskörének – derül ki a GKI Digital és az Árukereső.hu közös, Online Kiskereskedelmi Index kutatássorozatának idei első felméréséből.

Tovább olvasom »
black friday, e-kereskedelem, felmérés, gki, karácsonyi szezon, online áruházak, online értékesítés, webáruház

Száguld az e-kereskedelem, de már látszik a vége

piacesprofit.hu

A forintban kifejezve mintegy 310 milliárdos online piac, 2016-ban arányaiban háromszor gyorsabban bővült a teljes hazai kiskereskedelemnél, a jelenlegi növekedési ütem korlátai azonban már látszanak – derül ki a GKI Digital és az Árukereső.hu közös, Online Kiskereskedelmi Index kutatássorozatának idei első felméréséből.

Tovább olvasom »
e-kereskedelem, házhozszállítás, logisztika, omnichannel értékesítés, omnichannel marketing, online értékesítés, vásárlói hűség, webshop

Így lehet versenyben maradni az online piacon

Timár Gigi

Az e-kereskedelemben egyre többen látnak lehetőséget, nem is alaptalanul. Tévedés lenne azonban azt hinni, hogy könnyű terepről van szó. A hazai piacon az újak helyett a visszatérő vásárlókban lehet a pénz, de csak akkor fog menni, ha követjük a trendeket. Megmutatjuk, mit érdemes!

Tovább olvasom »
e-kereskedelem, ikea, multichannel marketing, omnichannel értékesítés, omnichannel marketing, online értékesítés

Online-ra vált az Ikea is

piacesprofit.hu

A legnagyobb svéd bútoráruház is belép az online értékesítési piacra. A tesztüzem most indul, nyárra jön a következő lépés. A nagyoknak is fel kell vennie a tempót, a vásárlók online is élményt akarnak.

Tovább olvasom »
e-kereskedelem, multichannel marketing, omnichannel értékesítés, omnichannel marketing, online értékesítés, többcsatornás értékesítés

Nem ellenfelek már az online és fizikai boltok

piacesprofit.hu

A vásárlási szokások átalakulásának eredményeként a hagyományos kereskedők fokozatosan erősítik online jelenlétüket, míg az eddig kizárólag virtuálisan működő webáruházak valódi üzleti egységeket nyitnak. A valóságos vs. virtuális boltok összevetés immár a múlté: a valóságos és virtuális boltok szimbiózisa sokkal helytállóbb – a Nielseng globális felmérése szerint.

Tovább olvasom »
logisztika, online értékesítés, PP konferencia, webáruház, webes értékesítés, webshop kialakítása, webshopok

A legnagyobbak tippjei a sikeres webáruházhoz

Timár Gigi

Már az online kereskedelemben sem jön be minden, sokan már hosszú évek óta csiszolgatják a tökéletes értékesítési technikákat. A nagyokat már nem könnyű utolérni, ha valaki csak most indulna, de tanulni tőlük bőven lehet. A Piac & Profit konferenciáján három hazai e-kereskedelmi nagyágyú osztotta meg tapasztalatait.

Tovább olvasom »

Segítünk kiszámolni

EKÁER kalkulátor

kalkulátor

Céges bankszámla

kalkulátor

Pályázatkereső

kalkulátor