online értékesítés

black friday, e-kereskedelem, fekete péntek, karácsonyi szezon, online értékesítés, online kereskedelem, ünnepi szezon, webáruház, webshop

Erősen sikerült a szezon rajt

piacesprofit.hu

Idén minden eddiginél koncentráltabban indult az ünnepi szezon az e-kereskedelemben: a webáruházak 54%-a készült akciókkal a múlt heti Fekete Péntekre. Az óriási láznak pedig úgy tűnik meg is lesz a hatása: a kereskedők 18%-os bővülést várnak az idei ünnepi szezontól – derül ki a GKI Digital és az Árukereső.hu közös, Online Kiskereskedelmi Index kutatás-sorozatának idei negyedik felméréséből.

Tovább olvasom »
építőipar, online értékesítés, tudatos vásárlók

Van pofája visszakérdezni a vevőnek?!

piacesprofit.hu

Az internet egyre nagyobb hatással van az építőiparra is. Az építőanyag-kereskedők 61, a kőműves és burkoló szakemberek 45 százaléka a saját bőrén érzi, hogy online tájékozódnak a lakossági építtetők, főleg a „csok-os” megrendelők. Képeket mutatnak, szakmai kérdéseket tesznek fel, néha tudálékosak, és sokan használják ki, hogy online bizony lehet olcsóbbat találni.

Tovább olvasom »
online értékesítés, online marketing, PP konferencia, remarketing, remarketing tippek, webshop

9 remarketing stratégia az online kalandpályára

kfarkas

Az egyre gyorsabban fejlődő online kereskedelemben mind fontosabbá válik, hogy ne csak várjuk az ügyfeleket, hanem azoknak is nyúljunk utána, akik valamilyen okból visszahőköltek a vásárlástól, különben lemaradunk a versenytársaink mögött – hívták fel a figyelmet a szakemberek a Piac & Profit konferenciáján. Lássuk, hogyan!

Tovább olvasom »
általános szerződési feltételek, ászf, jogi kisokos, online értékesítés, online kereskedelem

ÁSZF: jó lesz a konkurenciáé?

piacesprofit.hu

Az online értékesítéssel foglalkozó kkv-k többsége szerencsére azt már tudja, hogy a jogszerű működéshez szükség van az Általános Szerződési Feltételek (ÁSZF) megfogalmazására és közzétételére. Azonban sokan nem akarnak ügyvédet megfizetni, hogy egyedi szerződést hozzon létre a cég számára. Használhatjuk másokét? Szakértőnk segít!

Tovább olvasom »
e-kereskedelem, elektronikus kereskedelem, online értékesítés, webáruház

Tízszeres növekedés egyetlen év alatt

piacesprofit.hu

2015-ben 300 milliárd forint fölé emelkedhetett a hazai elektronikus kiskereskedelem B2C forgalma a SzEK.org eNET kutatásain alapuló becslése szerint. A magyarországi internetes kereskedelem követi a nemzetközi trendeket, az amerikai és európai piac mellett itthon is folyamatos a növekedés.

Tovább olvasom »

Segítünk kiszámolni

EKÁER kalkulátor

kalkulátor

Céges bankszámla

kalkulátor

Pályázatkereső

kalkulátor