online kereskedelem

adminisztrációs terhek, áfa, e-kereskedelem, európai unió, külföldi adózás, online értékesítés, online kereskedelem

Olcsóbb és könnyebb lesz a weben eladni

piacesprofit.hu

Több lépcsőben csökkentené az EU a közösségen belüli elektronikus kereskedelemmel, illetve távértékesítéssel foglakozó cégek adminisztrációs terheit és költségeit – derül ki a Mazars legfrissebb összefoglalójából. A kérdés, hogy engedi-e a magyar jogalkotó.

Tovább olvasom »
e-kereskedelem, fogyasztóvédelem, gki, online értékesítés, online kereskedelem

A fogyasztóvédelem is az e-kereskedelemre figyel idén

piacesprofit.hu

2017-ben – folytatva a megkezdett irányokat – a szabályozói oldal is kiemelt figyelmet szentel az e-kereskedelmi szektor hatékonyabb szabályozásának, valamint azon belül fogyasztóvédelem kérdéskörének – derül ki a GKI Digital és az Árukereső.hu közös, Online Kiskereskedelmi Index kutatássorozatának idei első felméréséből.

Tovább olvasom »
adózás, online kereskedelem, uniós szabályozás, webshopok

A webshopok hóna alá nyúl Brüsszel

piacesprofit.hu

2016. december 1-én az Európai Bizottság az uniós internetes kiskereskedelem áfakörnyezetének modernizálása érdekében intézkedéscsomagot terjesztett elő az áfáról szóló irányelv módosítására, mely különösen a startup cégeket, illetve a kis- és középvállalkozásokat segítené. A legfontosabb tervezett változásokat az RSM Hungary szakértőjének segítségével foglaltuk össze.

Tovább olvasom »
kiskereskedelem, online kereskedelem, webes értékesítés

A cégadatokból is látszik: az onlineban van a pénz

piacesprofit.hu

Változatlanul egyre többen élnek az internet nyújtotta lehetőségekkel, és szerzik be a karácsonyi ajándékokat a világhálóról. A növekvő népszerűségnek köszönhetően az online kereskedelemmel foglalkozó cégek bevétele egyötödével lett magasabb 2015-ben. Persze a forgalom nem minden, a piaci szereplők közel harminc százaléka – köztük a legnagyobbak is – veszteségesen működnek.

Tovább olvasom »
játékpiac, karácsonyi szezon, online kereskedelem

31 milliárd ment el játékra

piacesprofit.hu

A karácsonyi szezonban átlagosan 7550 forint értékben kerül gyermekeknek szánt ajándék a kosárba, a top termékek a társas- és kreatív játékok, valamint a babák. Ebben az időszakban az éves eladások 60 százaléka realizálódik a REGIO JÁTÉK eladási statisztikái szerint – a teljes piaci forgalom így elérheti a 31 milliárd forintot is. A legnagyobb roham a Black Friday és Mikulás között, valamint a szentestét megelőző héten volt.

Tovább olvasom »
fogyasztóvédelem, online kereskedelem, webshopok

Kemény ellenőrzésekre számíthatnak a webshopok

PP/MTI

Jövőre az e-kereskedelem kerül a fogyasztóvédelem fókuszába, kiemelte ellenőrzésekre számíthatnak a webshopok. január elsejétől változik a fogyasztóvédelem intézményrendszere, 197 járásban megjelenik a fogyasztóvédelmi feladatkör, itt első fokú hatóságként járnak el, a másodfok országos illetékességgel a Pest megyei kormányhivatalhoz kerül.

Tovább olvasom »
közösségi oldalak, marketing, online kereskedelem, ügyfélkezelés

Mire kattintanak a vásárlók az ünnepek alatt?

piacesprofit.hu

A hi-tech vásárlókat a termékkritikák és értékelések befolyásolják leginkább, több forrást és csatornát is megvizsgálnak a vásárlási döntés meghozatalakor. Őket érjük el a legkönnyebben a közösségi oldalakon, de a termékek cserélésére bizony fizikai üzlethelyiségre is szükség van.

Tovább olvasom »
fogyasztóvédelem, jogszabályvá, online kereskedelem

Retteghetnek a tisztességtelen webshopok

PP/MTI

A tisztességesebb elektronikus kereskedelem érdekében módosította kedden az Országgyűlés az elektronikus hírközléssel és a fogyasztóvédelemmel kapcsolatos törvényeket a kormány kezdeményezésére, így adatbázis készül jövőre a tisztességtelen online kereskedőkről.

Tovább olvasom »
black friday, e-kereskedelem, fekete péntek, karácsonyi szezon, online értékesítés, online kereskedelem, ünnepi szezon, webáruház, webshop

Erősen sikerült a szezon rajt

piacesprofit.hu

Idén minden eddiginél koncentráltabban indult az ünnepi szezon az e-kereskedelemben: a webáruházak 54%-a készült akciókkal a múlt heti Fekete Péntekre. Az óriási láznak pedig úgy tűnik meg is lesz a hatása: a kereskedők 18%-os bővülést várnak az idei ünnepi szezontól – derül ki a GKI Digital és az Árukereső.hu közös, Online Kiskereskedelmi Index kutatás-sorozatának idei negyedik felméréséből.

Tovább olvasom »
balck friday, fekete péntek, fogyasztóvédelem, kiskereskedelem, online kereskedelem

Piros betűs ünnep lehet a Fekete Péntek

kfarkas

Idén minden eddiginél nagyobb lehet a forgalom a Black Friday, azaz a Fekete Péntek napján. A vásárlók tizede tudatosan készül az eseményre, a kereskedők pedig egyre nagyobb számban csatlakoznak a kezdeményezéshez. Ugyanakkor ilyenkor megszaporodnak a fogyasztóvédelemmel kapcsolatos panaszok.

Tovább olvasom »
black friday, fekete péntek, karácsonyi szezon, online kereskedelem, ügyfélélmény, ügyfélszerzés, ügyfélszolgálat, vevőszerzés

Ne csak egyetlen napról szóljon a Black Friday

kfarkas

Az idei Black Friday a szakemberek várakozásai szerint még a tavalyinál is nagyobb durranás lehet a kereskedelemben. Az akciókkal, leárazásokkal becsábított fogyasztók tömegeinek azonban hosszú távon is hasznát veheti egy vállalat. Mutatjuk, hogyan!

Tovább olvasom »
black friday, céges karácsony, e-kereskedelem, fekete péntek, online kereskedelem

A magyarok is ráharaptak a Black Fridayre

piacesprofit.hu

Egyre nő a magyar online kiskereskedelemben a Black Friday jelentősége. Bár csak néhány éve gyűrűzött be hazánkba az amerikai szokás, népszerűségét jól mutatják a Google-keresések növekvő számai, valamint a gomba módjára szaporodó, különleges hazai Black Friday akciók.

Tovább olvasom »

Segítünk kiszámolni

EKÁER kalkulátor

kalkulátor

Céges bankszámla

kalkulátor

Pályázatkereső

kalkulátor