pr

amerika, botrány, bűncselekmény, éghajlatváltozás, exxon, fosszilis energiahordozók, hazugság, klimatológus, klímaváltozás, multi, olajvállalat, pr, tőzsdei cég, tudomány, usa, vizsgálat

Negyven évig hazudott a klímaváltozásról az Exxon

Kriston László

A Harvard University két kutatója közel 200 dokumentumot tanulmányozott, melyek a cég klímatudományról szóló kommunikációjához kapcsolódtak. A vállalat elferdítette a tényeket és félrevezette a közvéleményt, köztük a részvényeseit. Utóbbiak megtévesztése bűncselekménynek számít, ezért folyik vizsgálat az Exxon ellen.

Tovább olvasom »
brand, karizma, márka, márkaérték, marketing, pr, rajongók

Brandfanatizmus

Kriston László

A legnépszerűbb márkákat kultikus imádat övezi az elszánt rajongók körében. A világcégek lábnyoma óriási, fogyasztói bázisuk több nagy ország lakosságának számát is túlszárnyalja. CSR-akcióikkal felelős fogyasztásra inspirálhatnának, de leginkább arra használják a vásárlók márkahűségét, hogy függővé tegyék és ezáltal állandó fogyasztásra késztessék őket. A rajongó a legjobb nagykövete a brandnek: ingyen hirdeti a termék nagyszerűségét.

Tovább olvasom »
adomány, csr, marketing, menedzsment, pr, társadalmi felelősségvállalás, vállalatok társadalmi felelősségvállalása

Kicsikként is lehetünk filantrópok

Szeicz András

Néhány évtizede elindult, és egyre erőteljesebben működik a CSR mint menedzsmentirányzat, amely a környezettudatos szervezeti tevékenység megvalósítására törekszik. A kisvállalatok számára is lehetőség ez arra, hogy felvegyék a versenyt a nagyokkal. Versenyelőnyt jelent, ha a cégnek nemcsak mennyiségi, hanem minőségi követői is vannak. Azonban nem minden CSR tevékenység olyan, hogy arról megéri PR-közleményt kiadni! Könnyen kínos eredménye lehet annak, ha nem tudjuk, hol van a határ az alapvetően korrekt viselkedés, az adományozás és a vállalati társadalmi felelősségvállalás között.

Tovább olvasom »
brand, cégvezető, cégvezetők csúcstalálkozója, elbocsátás, felszámolás, márka, márkaépítés, marketing, munkaerő megtartás, munkaerőhiány, munkáltatói márka, munkavállaló, pr

B2B és B2C helyett jön a H2H

piac-profit.hu

A cég renoméja fontosabb, mint valaha, a termék helyett egyre inkább az emberre kell koncentrálni – mondták a Cégvezetői Csúcs 2017 konferencia előadói. A negatív vélemények nemcsak a fogyasztói oldalon gyengítik egy vállalkozás pozícióját, de a munkaerővonzó erejét is elveszik. Ez pedig komoly gond, hiszen amúgy is munkaerőhiány van Magyarországon.

Tovább olvasom »
csr, greenwashing, környezetbarát, környezetbarát üzlet, környezetterhelés, ökobarát, pr, project red, reputáció, társadalmi felelősségvállalás

Markánsan ítélkeznek a dolgozók a hazug cégek felett

KlimaBlogger

Immár harminc éve, hogy a 80-as évek közepén megszületett a greenwashing kifejezés. A magyarul zöldre mosásnak fordítható kifejezés azt jelenti, hogy a cégek valamilyen látványos, környzetvédő programmal terelik el a figyelmet az alapjában véve mégis masszívan környezetszennyező tevékenységükről.

Tovább olvasom »
krízis, kríziskommunikáció, márkaépítés, márkaérték, pr

Ha felkészülünk, kisebb a pofon

Timár Gigi

Két kulcsfontosságú mutató is azt bizonyítja, hogy a Samsung egész brandjének megítélése zuhant a mélybe a visszahívott, felrobbanó csúcstelefonok miatt. Ha egy ekkora óriást megrenget a hiba, az mindennél jobban mutatja, megéri felkészülni egy esetleges krízisre.

Tovább olvasom »
céges kommunikáció, employer branding, kommunikációs csatornák, kríziskommunikáció, marketingkommunikáció, munkáltatói márka, pr

Mire jó a PR-os?

Timár Gigi

A kkv-k többsége ma már tisztában van vele, hogy a marketingre muszáj figyelmet fordítani, de a PR súlyát még nem mindenki érzi. Pedig ez az elsőre talán nehezen megfogható terület valódi védőháló egy vállalati krízis esetén.

Tovább olvasom »
kiszervezés, költségkímélés, költségtakarékosság, outsoucing, pénzügyi intelligencia, pénzügyi tudatosság, pr, spórolás, zöld iroda

Bevált spórolási trükkök kisvállalatoknak

Timár Gigi

A legtöbb vállalkozás számára a költséghatékony működés – na jó, pontosabban fogalmazva a spórolás – a mindennapi döntések fontos része. Sok-sok tanácsot lehet kapni, hogy hogy lehet megfogni pár forintot. Mi most olyanokat mutatunk az Open Forum bejegyzése alapján, amelyeket konkrét vállalkozók már kipróbáltak és hasznosnak találtak.

Tovább olvasom »

Segítünk kiszámolni

EKÁER kalkulátor

kalkulátor

Céges bankszámla

kalkulátor

Pályázatkereső

kalkulátor