Prezentáció cikkek


Mindig kell egy jó sztori

Mindig kell egy jó sztori 

A sikeres pitch, vagyis villámprezentáció titka, ha 3 percben úgy be tudjuk mutatni cégünket, hogy azzal akár egy cápa, azaz befektető figyelmét is fel tudjuk kelteni. Erre a 4 kritikus részletre mindenképpen érdemes odafigyelni a bemutatkozás során.
Betiltotta a Powerpointot az Amazon

Betiltotta a Powerpointot az Amazon 

Az Amazon alkalmazottjai nem használhatnak prezentációt, Jeff Bezos azt várja a dolgozóktól, hogy minimum hat oldalas beszámolókkal készüljenek az üzleti megbeszélésekre.
Öt tipp egy ütős évértékelőhöz

Öt tipp egy ütős évértékelőhöz 

Egy év végi partin sok feladat hárul a cég vezetőjére. Amellett, hogy tökéletes vendéglátónak kell bizonyulnia, ilyenkor gyakran elhangzik egy rövidebb-hosszabb beszéd is.  Sokan nem rajonganak a beszéd gondolatáért sem, mások annyira fontosnak tarják, hogy fél-, illetve negyedévente is összehívják a munkatársakat egy rövid helyzetértékelésre.
Az autóiparban is hódít a virtuális realitás

Az autóiparban is hódít a virtuális realitás 

A kiterjesztett valóságot, vagyis az augmented reality-t szemünk elé varázsoló headsetekkel könnyebben lehet például autót vagy bármilyen összetett masinát tervezni, aminek megtervezése többezer döntést, választást igényel.
7 titka, hogyan prezentáljuk üzleti ötletünket befektetőknek

7 titka, hogyan prezentáljuk üzleti ötletünket befektetőknek 

Egy vállalkozónak vagy leendő cégvezetőnek képesnek kell lennie összeszedetten, lényegre törően elmondania üzleti ötletét, hogy meggyőzze és maga mellé állítsa az embereket, kollégákat és befektetőket egyaránt. A pitching művészetét mindenkinek meg kell tanulnia, ha vállalkozóként kezdeni akar valamit az üzleti életben.
Így fogadjuk a kritikát, hogy legyen értelme

Így fogadjuk a kritikát, hogy legyen értelme 

A kritikát nagyon nehéz elfogadni, különösen, ha jól megkomponált nyilvános szereplésünket, előadásunkat éri. Pedig sok esetben tényleg jobbá válhatunk általa. Mutatunk három tippet, amit ha megfogadunk, hatékonyabban adhatunk – és fogadhatunk el – visszajelzést, és így jobb előadóvá válhatunk.
Egy bűvész tanácsai a sikeres prezentációhoz

Egy bűvész tanácsai a sikeres prezentációhoz 

Az el(ő)adni tudás nem csak az előadóművészek sikerének titka, hiszen a hétköznapi életben is gyakran azon múlik egy megszerzett munka vagy egy elnyert pályázat, hogy milyen volt a prezentáció. Hajnóczy Soma, a kétszeres bűvészvilágbajnok most elárulja sikerének titkát, amit 8 pontban foglalt össze.
A sikerhez sztori kell

A sikerhez sztori kell 

Sajnos a társadalmunk arra kondicionál, hogy a történetnek – a fecsegésnek – a magánéletben, egy kávé mellett van a helye, nem az üzleti előadásokban. Pedig nagyon fontos lenne, hogy többet meséljünk történeteket, mert ez az, ami megjegyezhetővé tehet minket – mondja Győrffy Kinga kommunikációs tanácsadó.
Ezt ne mondja soha egy befektetőnek

Ezt ne mondja soha egy befektetőnek 

A Jeremie programoknak és a rengeteg különféle támogatásnak köszönhetően könnyű azt hinni, hogy manapság akinek van egy jó ötlete, csak hátra kell dőlnie és várni, hogy a pénz az ölébe hulljon.
Nem előadás, prezentáció!

Nem előadás, prezentáció! 

Prezentáció? Előadás? Bemutató? Szinonimáknak tűnhetnek, de korántsem azok. Az előadói képességek fontosak a munkaerő kiválasztásnál, de az is, hogy pontosan értsük, mit is takarnak az egyes fogalmak. Szakértőnk segít!

Hallgatni arany! 

A beszédkészség egy üzletember, vagy cégvezető egyik legfontosabb kompetenciája. A képesség, hogy megragadja a hallgatósága figyelmét nélkülözhetetlen az üzleti életben. Sokkal kevesebb hangsúlyt kap azonban a hallgatás művészete, pedig éppolyan fontos, mint a szónoki fordulatok és a jó előadásmód.

Tippek a profi prezentációhoz 

Manapság aki az üzleti világban tevékenykedik, nem kerülheti el, hogy időről időre prezentálnia kelljen. A prezentáció az értékesítés fontos része akár egy konkrét termék eladásáról beszélünk, akár „csak” önmagunkat, az énmárkánkat erősíti vagy gyengíti. A Piac&Profit szakértője dr. Baranyai Attila segít, hogy eredményes és követhető legyen az előadásunk!

Hová tegyük a pénzünket? 

Megjelent a Piac&Profit legújabb száma, benne hasznos információkkal a bankbetéteket kiütő befektetési alapokról. Foglalkozunk azzal, hogy milyen az igazán jó alkalmazott, tippeket adunk az eredményes prezentáció elkészítéséhez és segítünk átlátni a felszámolási eljárás menetét.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére
Mindig az ember a leggyengébb láncszem a kibervédelemben

Mindig az ember a leggyengébb láncszem a kibervédelemben 

Kétféle ember, és kétféle cég van: akit már meghekkeltek, és akit meg fognak.
Privátbankár
Mfor
Piac és Profit

Professzionális online sales és marketing vezetőt keresünk!

Részletek

Privátbankár
Mfor
Piac és Profit

Munkatársakat keresünk!

Online lapcsaládunk bővítéséhez újságírókat, szerkesztőket keresünk.

Részletek

Pénzszerzés

Külföldi piacra lépne a cége? Itt a lehetőség

Külföldi piacra lépne a cége? Itt a lehetőség  

 A Nemzeti Innovációs Ügynökség április 26-án induló XPAND programja a külföldi piacszerzésben segíti az innovatív magyar vállalkozásokat.

Gazdaság

Lassan 300 ezer forint az átlagos bérleti díj Budapesten

Lassan 300 ezer forint az átlagos bérleti díj Budapesten  

A fővárosban 1,8, országos átlagban pedig 0,8 százalékkal nőttek az átlagos lakbérek márciusban.

Infokom

Hol tartanak a cégek a digitalizációban?

Hol tartanak a cégek a digitalizációban? 

A Digiméter negyedik alkalommal mérte fel a hazai kis- és középvállalkozások digitalizációjának szintjét.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo