Saját márka cikkek


Hódít a saját márkás termék

Hódít a saját márkás termék 

Egyre nagyobb a vásárlói bizalom a saját márkás termékek iránt, a piac további erősödésére lehet számítani, ez a szegmens a magyar élelmiszergyártók sikerességének is egyik kitörési pontja lehet - közölte az Agrármarketing Centrum (AMC).
Élelmiszerben nagyon megy a saját márka

Élelmiszerben nagyon megy a saját márka 

Új lendületet kapott a saját márkás élelmiszerek térnyerése a globális kiskereskedelmi piacon. Az elmúlt évben a több mint 1700 milliárdos forgalom közel 29 százalékát hasítottak ki. A vegyi áruk piacán továbbra is erősebbek a gyártói márkák.
Aranyos a Magyar Vöröskereszt saját márkás kínálata

Aranyos a Magyar Vöröskereszt saját márkás kínálata 

Hazánk legnagyobb humanitárius szervezete az adománygyűjtés mellett tavaly kezdett önálló kereskedelmi tevékenységbe azért, hogy szabadon felhasználható forráshoz jusson. Ezzel azoknak a területeknek a fejlesztését szeretné finanszírozni, amelyek kevésbé ismertek az adományozók előtt.
Rendületlenül nő a saját márkák piacrésze

Rendületlenül nő a saját márkák piacrésze 

A GfK 2001 óta elemzi évről évre a kereskedelmi márkák teljesítményét a napi fogyasztási cikkek piacán. A 2016. évi fejleményeket elemző tanulmány szerint tavaly – újabb növekedést követően – piacrészük elérte a 25 százalékot, azaz már a teljes FMCG-forgalom egynegyedét a kereskedelmi láncok saját márkái adják. Szociodemográfiai szempontból egyetlenegy háztartástípus sem emelhető ki az e márkákat választók köréből, tavaly minden háztartás legalább egy alkalommal saját márkás termék mellett döntött vásárláskor.
Már nem csak az olcsóra hajtanak a vásárlók?

Már nem csak az olcsóra hajtanak a vásárlók? 

Megállt a kereskedelmi márkás termékek évek óta tartó térnyerése az élelmiszer-kiskereskedelemben idén az első félév során. Forgalmuk ugyanúgy 3,0 százalékkal nőtt az élelmiszerek bolti eladásából, mint a gyártói márkás árucikkeké, tavaly január-júniushoz viszonyítva.
Minden negyedik forintot saját márkára költötték a fogyasztók

Minden negyedik forintot saját márkára költötték a fogyasztók 

Tavaly ötéves stagnálás után enyhén, de emelkedett a kereskedelmi láncok saját márkáinak piaci részaránya a GfK évente készülő Kereskedelmi Márkák Analízisének legfrissebb adatai szerint. E márkák legfőbb bázisául a diszkontok, drogériák és a szupermarketek szolgálnak. A saját márkák iránti kereslet kiemelkedő a fagyasztott és konzerv-élelmiszerek, valamint az állateledelek piacán, és egyedül a háztartás lakóhelye befolyásolja a kereskedelmi márkák vásárlását.
Viszi a saját márkás terméket a magyar

Viszi a saját márkás terméket a magyar 

Kereskedelmi márkás élelmiszert, háztartási vegyi árut és kozmetikumot a magyar fogyasztók az idei első félévben mintegy 240 milliárd forintért vásároltak, ami 7 százalékkal több, mint tavaly január–június között. Többek között ezt állapítja meg a Nielsen legfrissebb felmérése.
Tovább bővült a saját márkás termékek piaca

Tovább bővült a saját márkás termékek piaca 

A kereskedelmi márkás termékek értékbeli piacrésze a napi fogyasztási cikkek piacán 2012-ben 2011-hez képest kissé csökkent és éves átlagban 25 százalékos szintet ért el. Elsősorban a B márkák tudtak erősödni a kereskedelmi márkák rovására. Az A márkák részesedése gyakorlatilag nem változott: 2012-ben is a teljes FMCG forgalom közel felét adták ezek a termékek – derül ki a GfK Hungária háztartások otthoni fogyasztását monitorozó Háztartáspaneljének legfrissebb, a kereskedelmi márkák teljesítményét bemutató tanulmányából.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére
Privátbankár
Mfor
Piac és Profit

Professzionális online sales és marketing vezetőt keresünk!

Részletek

Privátbankár
Mfor
Piac és Profit

Munkatársakat keresünk!

Online lapcsaládunk bővítéséhez újságírókat, szerkesztőket keresünk.

Részletek

Pénzszerzés

A 13. havi fizetés mindent visz

A 13. havi fizetés mindent visz  

Tovább nőtt a tervezett fizetésemelés mértéke a kkv-szektorban, átlagosan 10 százalékkal magasabb bérre számíthatnák a munkavállalók.

Gazdaság

A 13. havi fizetés mindent visz

A 13. havi fizetés mindent visz  

Tovább nőtt a tervezett fizetésemelés mértéke a kkv-szektorban, átlagosan 10 százalékkal magasabb bérre számíthatnák a munkavállalók.

Infokom

Szokatlan helyről érkezhet a környezetvédelem csodafegyvere?

Szokatlan helyről érkezhet a környezetvédelem csodafegyvere? 

Sokan aggódnak az MI környezetre gyakorolt káros hatásai miatt, de vajon tényleg csak veszélyt jelent?


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo