Szőlővásárlás cikkek


Mag nélkül szeretjük a szőlőt

Mag nélkül szeretjük a szőlőt 

A magyar emberek átlagosan évente 2,5-3 kg csemegeszőlőt esznek, és egyre többen keresik a magnélküli fajtákat. Jellemzően import csemegeszőlőt kínálnak az áruházak, ugyanakkor a saszla (Chasselas) mellett egyre népszerűbb a magyar nemesítésű Arkadija, Pannónia kincse és Éva is. Hazánkban mintegy 1000 hektáron termesztenek csemegeszőlőt, a legnagyobb területen Bács-Kiskunban, Somogyban és Tolnában.
Hosszú távra szeretnék rendezni a szőlőfelvásárlás viszonyrendszerét

Hosszú távra szeretnék rendezni a szőlőfelvásárlás viszonyrendszerét 

Magyarország jelentős szőlőfelvásárló pincészeteivel folytatott egyeztetést a Földművelésügyi Minisztérium és a Hegyközségek Nemzeti Tanácsa, amelynek során a borszőlő értékesítését és vásárlását szabályozó HNT piacszervezési intézkedés gyakorlati kérdéseit vitatták meg.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére
Mindig az ember a leggyengébb láncszem a kibervédelemben

Mindig az ember a leggyengébb láncszem a kibervédelemben 

Kétféle ember, és kétféle cég van: akit már meghekkeltek, és akit meg fognak.
Privátbankár
Mfor
Piac és Profit

Professzionális online sales és marketing vezetőt keresünk!

Részletek

Privátbankár
Mfor
Piac és Profit

Munkatársakat keresünk!

Online lapcsaládunk bővítéséhez újságírókat, szerkesztőket keresünk.

Részletek

Pénzszerzés

Külföldi piacra lépne a cége? Itt a lehetőség

Külföldi piacra lépne a cége? Itt a lehetőség  

 A Nemzeti Innovációs Ügynökség április 26-án induló XPAND programja a külföldi piacszerzésben segíti az innovatív magyar vállalkozásokat.

Gazdaság

Lassan 300 ezer forint az átlagos bérleti díj Budapesten

Lassan 300 ezer forint az átlagos bérleti díj Budapesten  

A fővárosban 1,8, országos átlagban pedig 0,8 százalékkal nőttek az átlagos lakbérek márciusban.

Infokom

Hol tartanak a cégek a digitalizációban?

Hol tartanak a cégek a digitalizációban? 

A Digiméter negyedik alkalommal mérte fel a hazai kis- és középvállalkozások digitalizációjának szintjét.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo