többcsatornás értékesítés

digitális átállás, értékesítés, marketing, omnichannel, többcsatornás értékesítés, ügyfélélmény

Vásárlásgeneráló ügyfélélmény

Szeicz András

Míg régen azon volt a hangsúly, hogy minél nagyobb tömegeket érjünk el, ma már a személyességre kell összpontosítania annak, aki sikerekre vágyik. Ami ennél is fontosabb, hogy ezt a személyre szabott kommunikációt minden csatornán és minden eszközön gördülékenyen kell tudni lefolytatni, átjárást biztosítva a csatornák között.

Tovább olvasom »
e-kereskedelem, multichannel marketing, omnichannel értékesítés, omnichannel marketing, online értékesítés, többcsatornás értékesítés

Nem ellenfelek már az online és fizikai boltok

piacesprofit.hu

A vásárlási szokások átalakulásának eredményeként a hagyományos kereskedők fokozatosan erősítik online jelenlétüket, míg az eddig kizárólag virtuálisan működő webáruházak valódi üzleti egységeket nyitnak. A valóságos vs. virtuális boltok összevetés immár a múlté: a valóságos és virtuális boltok szimbiózisa sokkal helytállóbb – a Nielseng globális felmérése szerint.

Tovább olvasom »
e-kereskedelem, értékesítés, online értékesítés, többcsatornás értékesítés, trend

A net vihet vevőket a boltokba

Timár Gigi

A digiális világ már nem a jövő, a kereskedőknek pedig fel kell készülniük azokra a vásárlókra, akik le se teszik a kezükből az okostelefont. Az online térhódítása azonban nem veszély, hanem lehetőség is lehet a fizikai boltok számára – erre épít a többcsatornás (multi channel) értékesítés és marketing.

Tovább olvasom »

Segítünk kiszámolni

EKÁER kalkulátor

kalkulátor

Céges bankszámla

kalkulátor

Pályázatkereső

kalkulátor