ügyfél

adatbiztonság, adatrendelet, deloitte, gdpr, határidő, ügyfél

GDPR – Vészesen közeleg a határidő

piacesprofit.hu

Optimális esetben is 6-8 hónapot vehet igénybe az új európai uniós általános adatvédelmi rendeletnek (GDPR) történő megfelelésre való felkészülés, így nincsenek könnyű helyzetben azok a vállalkozások, amelyek még nem kezdték meg a folyamatot. A tapasztalatok azt mutatják, hogy a hazai cégek általában jogi, vagy informatikai projektként tekintenek a felkészülésre, pedig ennél jóval összetettebb feladatról van szó.

Tovább olvasom »
crm, facebook, internet, közösségi média, online, piac & profit, rajongó, social media, ügyfél, ügyfélélmény

6 titka, hogyan változtassuk az ügyfelet rajongóvá a neten

Kriston László

Az interenetes követők és lájkolók nem ugyanazok. Megkezdődött a szegmentálódás: a legértékesebb felhasználó a márka hardcore rajongója. A cégeknek el kell dönteniük, hogy a sociál médián imázst szeretnének-e építeni vagy konverziót. A Piac & Profit Ügyfélélmény a 21. században című konferenciáján hangzottak el a következő tanácsok.

Tovább olvasom »
adatbányászat, adatvezérelt marketing, brand, crm, digitális, facebook, fogyasztó, gyorsaság, internet, kliens, követő, közösségi média, márka, marketing, minőség, okos adat, rajongó, ügyfél, ügyfélélmény

Megtörtént: az ügyfelek átvették a hatalmat

Kriston László

Felértékelődött az ügyfelek kezelése és az optimális ügyfélélmény nyújtása a cégek prioritásai között. Nem elég már a jó szándék, a vállalkozásoknak a kliens fejével és szívével kell vizsgálni a termékkel vagy szolgáltatással való érintkezés összes pontját. A szakma legjobbjai számos oldalról világították meg az ügyfélkezelés témáját a Piac & Profit Ügyfélélmény a 21. században című konferenciáján.

Tovább olvasom »
bank, elégedettség, számítógép, tőzsde, ügyfél, utalás

Több idő jut az ügyfélre

piacesprofit.hu

Immár megszokott, hogy a pénzintézeteknél számítógépes rendszerek intézik a számlavezetést, az utalásokat, a tőzsdei megbízásokat. Amerikai nagybankok már egyre bonyolultabb feladatokat is bíznak a számítástechnikára, aminek eredményeként munkatársaik többet tudnak foglalkozni az ügyfelekkel.

Tovább olvasom »
felmérés, ügyfél, ügyfél-élmény

Árbevételük ötödét bukhatják a cégek

piacesprofit.hu

Egy vállalat számára a pozitív ügyfélélmény megteremtése ma már elengedhetetlen a kiváló üzleti eredmények eléréséhez. De akár meg is fordíthatjuk: a negatív ügyfélélmény jelentős versenyhátrányba hozhatja az adott céget. Sőt, akár árbevétele ötödét is bukhatja emiatt a társaság.

Tovább olvasom »
kommunikáció, közösségi média, ügyfél, vevőszerzés

A vevőnek sincs mindig igaza

piacesprofit.hu

“A vásárlónak mindig igaza van!” – szól a marketing első törvénye, azonban mindannyian tudjuk, hogy ez nincs mindig így. Sőt, egészen gyakran nincsen így. És egy üzletvezetőnek a saját ép esze és a folyamatos ügymenet érdekében néha szembe kell szállnia a vevővel.

Tovább olvasom »
ügyfél, ügyfélkapcsolat, ügyfélmegtartás, üzleti tippek

Hogyan tartsuk meg ügyfeleinket?

Timár Gigi

Az üzleti életben mindenki a válság elleni csodaszert keresi, és a legtöbben a néhány még kószáló, fizetőképes új ügyfelet próbálják levadászni. A nagy küzdelemben sokan hajlamosak elfeledkezni azokról, akik egyszer már bizalmukat helyezték a cégbe. Pedig senki nem engedheti meg magának, hogy elveszítse akár egyetlen ügyfelét is. Ráadásul olcsóbb és hatékonyabb is a meglévők megtartására helyezni a hangsúlyt, mint újakat becserkészni.

Tovább olvasom »
mobil, mobilpiac, telefon, ügyfél, ügyfélkapcsolat

Mitől jó a mobilszolgáltató?

piacesprofit.hu

A fogyasztók a mobilszolgáltatókat az általuk nyújtott szolgáltatások és támogatás minősége, az ügyfélhűséget erősítő kezdeményezéseik, valamint számlázási és befizetési gyakorlatuk alapján ítélik meg az Ericsson ConsumerLab új jelentése, „Az optimális fogyasztói élmény” szerint. 

Tovább olvasom »

Segítünk kiszámolni

EKÁER kalkulátor

kalkulátor

Céges bankszámla

kalkulátor

Pályázatkereső

kalkulátor