ügyfélelégedettség

digitális forradalom, iparág, munkaerőhiány, ssc, szolgáltató központok, ügyfélelégedettség

Az embereken és a robotokon múlik az SSC szektor jövője

piacesprofit.hu

A magyarországi szolgáltató központok elmúlt három éve egyértelmű sikertörténet: a 25%-ot meghaladó mértékű növekedés mellett a komplex, magas hozzáadott értékű szolgáltatások révén a magyar iparág a nemzetközi élmezőnyben helyezkedik el. A prognosztizált további növekedéshez ugyanakkor alapvető feltétel a magasan képzett, több nyelven beszélő munkaerő megfelelő mennyiségben való rendelkezésre állásra. Az iparág jövőjét e mellett a digitális technológiai forradalom is jelentős mértékben alakítani fogja, és ennek valódi következményeit egyelőre minden szereplő csak találgatja – derül ki a PwC Magyarország által készített felmérésből.

Tovább olvasom »
marketing, turizmus, ügyfélelégedettség, ügyfélélmény

Ahol egyszer jó volt, szívesen visszatérünk

PP/MTI

A magyarok harmada több alkalommal is visszatér ugyanarra a településre nyaralásai alkalmával, és minden ötödik ember ugyanoda foglal szállást, ahol egyszer már elégedett volt a kiszolgálással – derült ki a Szallas.hu legfrissebb, az Év Szállása versenyhez készített statisztikáiból.

Tovább olvasom »
beszerzések, költségkímélés, lojalitás, minőségbiztosítás, minőségirányítás, ügyfélelégedettség, vásárlói elégedettség

Így spórol nekünk a minőségellenőrzés

piacesprofit.hu

A szabvány alapú menedzsment rendszerekkel szemben gyakran felmerül a kritika, hogy csak viszik a pénzt. Ezért is szánják rá magukat könnyebben a bevezetésére a cégvezetők, ha valamilyen támogatási lehetőség is használható hozzá. A másik ilyen, hajlandóság-növelő tényező, ha a tanúsítvány hiányában szankciókkal kell számolnia a vállalkozásnak. Megéri akkor is, ha nincs rá teljes támogatás és nincs szankció?
Kimutatható egyáltalán a spórolás? Hol jelentkezik a cég számára a megtakarítás? Egy kivállalkozás kasszáját különösen érzékenyen érinti minden kiadás. Érdemes körüljárni ezeket a kérdéseket, mielőtt az „ISO vagy nem ISO” kérdésben döntenek.

Tovább olvasom »
csomagolás, környezetbarát csomagolás, ügyfélelégedettség, vásárlói elégedettség

Vásárlásnál azért a külső a lényeg

piacesprofit.hu

A termékek ára és a minősége mellett a csomagolás milyensége is egyre fontosabbá válik egy-egy termék fogyasztói megítélésében. Így nemzetközi felmérések szerint a fogyasztók több mint egyharmadánál fordult már elő, hogy egy új csomagolás miatt váltottak márkát.

Tovább olvasom »
direkt marketing, kommunikációs csatornák, marketing, online marketing, ügyfélelégedettség, ügyfélkezelés

Van hova fejlődni ügyfélkezelésben

piacesprofit.hu

Az utazási irodák alig több mint fele reagál az emailes megkeresésekre, van olyan légitársaság, amelyet csak emelt díjas vonalon lehet elérni, sok étteremben azt sem tudják mi az a gluténérzékenység, a múzeumok negyede nem akadálymentesített. Több szálloda fogad viszont kisállatot is és azonnal felkapják a telefont.

Tovább olvasom »

Segítünk kiszámolni

EKÁER kalkulátor

kalkulátor

Céges bankszámla

kalkulátor

Pályázatkereső

kalkulátor