vásárlói elégedettség

beszerzések, költségkímélés, lojalitás, minőségbiztosítás, minőségirányítás, ügyfélelégedettség, vásárlói elégedettség

Így spórol nekünk a minőségellenőrzés

piacesprofit.hu

A szabvány alapú menedzsment rendszerekkel szemben gyakran felmerül a kritika, hogy csak viszik a pénzt. Ezért is szánják rá magukat könnyebben a bevezetésére a cégvezetők, ha valamilyen támogatási lehetőség is használható hozzá. A másik ilyen, hajlandóság-növelő tényező, ha a tanúsítvány hiányában szankciókkal kell számolnia a vállalkozásnak. Megéri akkor is, ha nincs rá teljes támogatás és nincs szankció?
Kimutatható egyáltalán a spórolás? Hol jelentkezik a cég számára a megtakarítás? Egy kivállalkozás kasszáját különösen érzékenyen érinti minden kiadás. Érdemes körüljárni ezeket a kérdéseket, mielőtt az „ISO vagy nem ISO” kérdésben döntenek.

Tovább olvasom »
csomagolás, környezetbarát csomagolás, ügyfélelégedettség, vásárlói elégedettség

Vásárlásnál azért a külső a lényeg

piacesprofit.hu

A termékek ára és a minősége mellett a csomagolás milyensége is egyre fontosabbá válik egy-egy termék fogyasztói megítélésében. Így nemzetközi felmérések szerint a fogyasztók több mint egyharmadánál fordult már elő, hogy egy új csomagolás miatt váltottak márkát.

Tovább olvasom »
felhasználói élmény, fogyasztói élmény, ügyfélélmény, vásárlói elégedettség

Több százmilliárd múlik egy élményen

piacesprofit.hu

A magyar fogyasztók 26%-a hajlandó akár 10%-kal is többet fizetni a termékekért vagy szolgáltatásokért, ha egyúttal kimagasló ügyfélélményt kap – derül ki a Develor kutatásából. A vállalatvezetők szerint a bevételük 21,2%-át bukhatják azok a cégek, amelyek nem foglalkoznak ezzel.

Tovább olvasom »

Segítünk kiszámolni

EKÁER kalkulátor

kalkulátor

Céges bankszámla

kalkulátor

Pályázatkereső

kalkulátor