vásárlói hűség

big data, crm, kkv, lead, marketing, piacesprofit.hu, ügyfélszolgálat, vásárlói hűség, vásárlók megtartása

Így segít a Bigdata-boom a vásárlók megtartásában

piacesprofit.hu

Az értékesítés sem menekülhet a big data elől. A hatékonyság növeléséhez a vásárlók minél mélyebb megismerésére, viselkedésük előrejelzésére lesz szükség a jövőben. Az adatok viszont mit sem érnek az emberek nélkül, akik képesek értelmezni azokat, és a vásárlók számára érzelmekké, élménnyé alakítani a belőlük kiolvasott tudást.

Tovább olvasom »
e-kereskedelem, házhozszállítás, logisztika, omnichannel értékesítés, omnichannel marketing, online értékesítés, vásárlói hűség, webshop

Így lehet versenyben maradni az online piacon

Timár Gigi

Az e-kereskedelemben egyre többen látnak lehetőséget, nem is alaptalanul. Tévedés lenne azonban azt hinni, hogy könnyű terepről van szó. A hazai piacon az újak helyett a visszatérő vásárlókban lehet a pénz, de csak akkor fog menni, ha követjük a trendeket. Megmutatjuk, mit érdemes!

Tovább olvasom »
akció, e-kereskedelem, felhasználói élmény, házhozszállítás, internetes kerskedelem, internetes vásárlás, jövő, logisztika, ügyfélélmény, vásárlói hűség

Ettől döglik a légy a neten

Timár Gigi

A jövőben talán már meg sem kell rendelnie a vevőnek a termékeket ahhoz, hogy leszállítsunk – az okoseszközök intézik majd a dolgot. Egyelőre viszont a jó sztorik mellett a jó akciók és a gyors szállítás az, ami hoz a konyhára. Az internetes vásárlás napja apropóján lássuk a legforróbb online kereskedelmi trendeket!

Tovább olvasom »
márkaépítés, márkaérték, márkahűség, vásárlói hűség

Ki akar a névtelen másik lenni?

Timár Gigi

Az elmúlt évtizedekben a piaci verseny a márkát tette a megkülönböztetés egyik legfőbb eszközévé. A márka segít a víz fölött maradni a gyilkos versenyben, értékének növelése pedig kemény forintokat hoz a cégnek.

Tovább olvasom »
áder jános, felmérés, gazdasági előrejelzés, innováció, it-biztonság, kiberbiztonság, vásárlói hűség

A következő 3 év kritikusabb lehet, mint az előző 50

piacesprofit.hu

Az előttünk álló éveket mérsékelt gazdasági növekedés jellemezheti, a kihívások ellenére azonban optimisták a vezérigazgatók – derül ki a KPMG 2016-os vezérigazgatói (Global CEO Outlook) felméréséből. Bár a megkérdezettek jelentős többsége (72 százaléka) úgy gondolja, hogy a következő 3 év kritikusabb lehet az adott iparág számára, mint az előző 50, bíznak abban, hogy vállalatuk képes lesz tovább növekedni. A tavalyi 12 százalék után idén a vezérigazgatók 40 százaléka mondta, hogy jelentősen átalakítaná cégének működési modelljét a következő három évben.

Tovább olvasom »
digitális marketing, fogyasztó, fogyasztói élmény, gamification, hűségprogram, marketing, ügyfélélmény, vásárlói hűség

Így játsszunk hűségre

Kriston László

Mindenki szeret versenyezni, több pontot gyűjteni, mint mások, szereti a jutalmakat, és szeret szórakozni. A játékosítás pontosan erre a viselkedésre épít, és a marketingben is használható. A gamification segítségével a vásárló többször lép érintkezésbe a márkával.

Tovább olvasom »
cégfejlesztés, felelős vállalat, képzés, motiváció, munka-magánélet egyensúly, vásárlói hűség

Sikerre vágyik? Ezt fogadja meg!

Timár Gigi

Ha már túl vagyunk a személyes újévi fogadalmakon, kipihentük a karácsonyi fáradalmakat, szembe kell néznünk vele, hogy menthetetlenül beindult az új év az üzletben is. De ne hagyjuk, hogy elsodorjanak az események! Most van itt az alkalom, hogy átgondoljuk kissé, mit is akarunk másképp csinálni idén.

Tovább olvasom »
facebook, hatékony kommunikáció, közösségi oldalak, kritika, ügyfélkapcsolat, ügyfélkezelés, vásárlói hűség

Negatív komment? Így reagáljunk rá!

piacesprofit.hu

Amíg régen legfeljebb szájról-szájra járt, ha valaki kritizálta a cégünket vagy panaszt tett, most az internetnek hála, néhány percen belül több száz vagy ezer emberhez is eljuthat. Ezért egyáltalán nem mindegy, hogyan reagálunk ezekre.Szakértőnk segít!

Tovább olvasom »
hűségprogram, kkv marketing, vásárlói hűség

Könnyen adjuk a hűséget

piacesprofit.hu

Ajándékokkal és kedvezményekkel csábíthatjuk magunkhoz a vásárlókat. A törődés meghozza gyümölcsét és újabb vásárlásokat generálhat. A tapasztalatok szerint a vevők már az egészen kicsiny gesztusokat is értékelik.

Tovább olvasom »

Segítünk kiszámolni

EKÁER kalkulátor

kalkulátor

Céges bankszámla

kalkulátor

Pályázatkereső

kalkulátor