verseny 2.0

amazon, apple, cégfejlesztés, digitális gazdaság, dolgok internete, e-kereskedelem, együttműködés, jövő, m2m, p2p, technológia, verseny, verseny 2.0

Több lóra tesznek a nagyok a túléléshez

Kriston László

A technológiai fejlődés villámgyors. Úgy száguld, hogy a nagyvállalatok sem tudják eldönteni, melyik megoldásba fektessenek, így többfelé próbálkoznak, hátha valamelyik befut. Nem ágazatokban kell gondolkodni, mert azok nem jellemzik kellőképpen a termelési folyamatokat. A termékfunkció számít és az, hogy találkozik-e a vevő igényeivel .Szakkifejezés is van már erre. Platformagnosztikus cégeknek hívják az ilyeneket. Nekik van esélyük a fennmaradásra.

Tovább olvasom »
digitális értékesítés, online kereskedelem, verseny 2.0, webshopok

Az egész világgal meg kell küzdeniük a magyar cégeknek

piacesprofit.hu

A magyar online vásárlók 75 százaléka rendszeresen rendel külföldi webáruházakból. A legnépszerűbbek a kínai, németországi, egyesült királyságbeli, és az egyesült államokbeli webshopok. Emellett egyre többen látunk pénzkeresési lehetőséget az e-kereskedelemben: 10% értékesít már nem használt személyes tárgyakat az interneten, és 8% kap online kifizetéseket az interneten nyújtott szolgáltatásokért.

Tovább olvasom »
bank, banki ügyintézés, fintech, pénz, verseny 2.0, versenytárs

Akiktől a bankok félnek

piacesprofit.hu

A hagyományos pénzügyi cégek 83 százaléka véli úgy, hogy piacaikat veszélyeztetik a pénzügyi technológiai szolgáltatást nyújtó, ún. fintech cégek a PwC friss tanulmánya szerint. A bankok esetében ez az arány 95 százalék. A fintech cégek várakozásaik szerint akár a piac egyharmadát is elhódíthatják a hagyományos szereplőktől.

Tovább olvasom »

Segítünk kiszámolni

EKÁER kalkulátor

kalkulátor

Céges bankszámla

kalkulátor

Pályázatkereső

kalkulátor