webáruház

eMAG, felmérés, gki, online kereskedelem, webáruház, webshop

A munkavállalók negyede munkahelyén is a webáruházak kínálatát böngészi

piacesprofit.hu

A dél-afrikai Naspers csoport érdekeltségébe tartozó eMAG.hu felkérésére a GKI Digital 1500 ember megkérdezésével elkészítette az E-Commerce riport második reprezentatív kutatását. Az eMAG arra kereste a választ, hol, mikor, hogyan vásárolnak az emberek az online áruházakban, mi motiválja őket, valamint milyen előnyöket és hátrányokat tapasztalnak ezek használata során. A kérdések egy része a webáruház-használat általános jellemzőire, mások kifejezetten az eMAG-ra vonatkoztak.

Tovább olvasom »
black friday, e-kereskedelem, felmérés, gki, karácsonyi szezon, online áruházak, online értékesítés, webáruház

Száguld az e-kereskedelem, de már látszik a vége

piacesprofit.hu

A forintban kifejezve mintegy 310 milliárdos online piac, 2016-ban arányaiban háromszor gyorsabban bővült a teljes hazai kiskereskedelemnél, a jelenlegi növekedési ütem korlátai azonban már látszanak – derül ki a GKI Digital és az Árukereső.hu közös, Online Kiskereskedelmi Index kutatássorozatának idei első felméréséből.

Tovább olvasom »
logisztika, online értékesítés, PP konferencia, webáruház, webes értékesítés, webshop kialakítása, webshopok

A legnagyobbak tippjei a sikeres webáruházhoz

Timár Gigi

Már az online kereskedelemben sem jön be minden, sokan már hosszú évek óta csiszolgatják a tökéletes értékesítési technikákat. A nagyokat már nem könnyű utolérni, ha valaki csak most indulna, de tanulni tőlük bőven lehet. A Piac & Profit konferenciáján három hazai e-kereskedelmi nagyágyú osztotta meg tapasztalatait.

Tovább olvasom »
black friday, e-kereskedelem, fekete péntek, karácsonyi szezon, online értékesítés, online kereskedelem, ünnepi szezon, webáruház, webshop

Erősen sikerült a szezon rajt

piacesprofit.hu

Idén minden eddiginél koncentráltabban indult az ünnepi szezon az e-kereskedelemben: a webáruházak 54%-a készült akciókkal a múlt heti Fekete Péntekre. Az óriási láznak pedig úgy tűnik meg is lesz a hatása: a kereskedők 18%-os bővülést várnak az idei ünnepi szezontól – derül ki a GKI Digital és az Árukereső.hu közös, Online Kiskereskedelmi Index kutatás-sorozatának idei negyedik felméréséből.

Tovább olvasom »

Segítünk kiszámolni

EKÁER kalkulátor

kalkulátor

Céges bankszámla

kalkulátor

Pályázatkereső

kalkulátor