Webkereskedelem cikkek


Gondolkodás nélkül belevágnak, mégis sokaknak bejön

Gondolkodás nélkül belevágnak, mégis sokaknak bejön 

A hazai webáruházak több mint fele könyvelt el forgalomnövekedést a tavalyi évben – derül ki a ShopRenter legutóbbi kutatásából, ami a Kosárérték Magazin oldalán jelent meg. A felmérés alapján az online áruházak csupán 4%-a számolt be a forgalom csökkenéséről, ami igazán biztató jövőképet jelez.
Mit vár el a vásárló egy webáruháztól?

Mit vár el a vásárló egy webáruháztól? 

Az e-kereskedelemben nincsenek határok, ez óriási lehetőséget kínál a magyar webáruházaknak, de nem csak nekik! A nagykereskedelmi ellátók elvihetik a nagykereskedelmi piacot. Mi marad nekünk? A PSD2 fellendítheti az e-kereskedelmet? Hogyan használjuk ki előnyösen a fizetési feltételek felgyorsulását?
Nyolc napig vacakol egy táskán az átlag magyar vásárló

Nyolc napig vacakol egy táskán az átlag magyar vásárló 

Vajon mennyi idő alatt hozzuk meg az online vásárlási döntést? Meglepő eredmények születtek egy európai kutatáson. Bár mi magyarok viszonylag gyorsan vásárolunk, vannak dolgok, mint például a ruházati táskák, amelyekkel napokig vacakolunk.
Külpiaci terjeszkedésnél a kulcsszó a lokalizáció

Külpiaci terjeszkedésnél a kulcsszó a lokalizáció 

Bőven van még lehetősége a magyar webáruházaknak a terjeszkedésre, de a sikeres megjelenésnek a külpiacokon van egy kulcsfontosságú eleme, mégpedig a lokalizáció. Az Expandeco szakértőinek segítségével ezt a kérdést jártuk körül.
Terjeszkedjünk külföldön, de merre induljunk?

Terjeszkedjünk külföldön, de merre induljunk? 

Magyarország határán túl több millió potenciális vásárló vár a hazai e-kereskedőkre, éppen ezért a legtöbb webáruház tulajdonosában előbb vagy utóbb felmerül a kérdés: miért is kellene kizárólag a magyar piacra összpontosítani, ha külföldi terjeszkedéssel meg lehet növelni a cég nyereségét? Ha már jelen van a magyar piacon, miért ne lehetne Európa többi országaiban is szerencsét próbálni? Melyik országok a legmegfelelőbbek terjeszkedés szempontjából? Most induló cikksorozatunk első részében ezt vesszük górcső alá az Expandeco szakértőinek segítségével.
Ezzel az aprósággal is megfoghatjuk a vevőt

Ezzel az aprósággal is megfoghatjuk a vevőt 

Ismert és bevált, mégsem túl gyakran alkalmazott gyakorlat az e-kereskedők körében, hogy a csomagokba a megrendelt termékeken kívül valamilyen egyéb tárgyat is elhelyeznek. Ez az apró "ajándék" a kereskedő számára sokoldalú marketing- és promóciós eszköz, amely arra szolgál, hogy fokozza az ügyfélelégedettséget, lojalitást építsen és természetesen növelje a bevételt.
Így készítse fel vállalkozását az ünnepi rohamra

Így készítse fel vállalkozását az ünnepi rohamra 

A következő ünnepi időszak a nemzetközi e-kereskedelem egyik legforgalmasabb periódusa, ilyenkor az európai e-vásárlók egyharmada böngészik külföldi weboldalakon ajándékok után kutatva. Ez a néhány hét meghatározó az egész év nyeresége szempontjából, megéri előre felkészíteni webshopunkat a megnövekedett forgalomra. 
Egy hónap és Black Friday: hasznos tippek eladóknak

Egy hónap és Black Friday: hasznos tippek eladóknak 

Már gőzerővel folyik a felkészülés a Fekete Péntekre, azaz a Black Friday-re, a karácsonyi szezont megnyitó akciós napra. A 7 Digits szakértőjének segítségével adunk néhány gyakorlati tippet azoknak a cégeknek, amelyek szintén harapnának egyet az ünnepi tortából.
Azonnal eltűnhet a veszélyes termék az online boltokból

Azonnal eltűnhet a veszélyes termék az online boltokból 

Négy nagy online piactér, az Alibaba (az AliExpress nevében), az Amazon, az E-Bay és a Rakuten-France kötelezettséget vállal az online piacterükön értékesített veszélyes termékek gyorsabb eltávolítása érdekében.
Nagyot szakítanak az eBay-en a magyar vállalkozók

Nagyot szakítanak az eBay-en a magyar vállalkozók 

Jól keresnek az eBay-en a magyar vállalkozók, idén még többen szállhatnak be az e-kereskedelembe. A legnagyobb kereskedők bevétele közel 250 millió volt tavaly, a mindennapi használati cikkek mellett volt, aki gyűjtőknek szánt termékek eladásával lett sikeres. Tavaly több mint 2700 új eBay-felhasználó regisztrált Magyarországról, volt, aki egy év alatt 73 milliós bevételt könyvelhetett el.

Így vásárol többet egyetlen vevő 

A kosárérték növelésével foglalkozni webkereskedőként vidám dolog, hisz ez azt jelenti, hogy megy a bolt, vannak vevőink, és arra koncentrálhatunk, hogy aki vásárol, vásároljon többet. Lássuk, hogyan!

A 10 legfontosabb trend, amit követni kell a sikeres webáruházhoz 

Az online kereskedelem már korántsem a munkanélküliek megmentője. Hatalmas a verseny, és nőnek a vásárlói elvárások is. Ha valódi sikert akarunk elérni, muszáj a trendeknek megfelelően folyamatosan fejleszteni. Zajdó Csaba, a Webshop-experts ügyvezető igazgatója a legfontosabbakat osztotta meg a Piac & Profit konferenciáján.

Idén is az online a nagy lehetőség a kereskedőknek 

Magyarországon az online költések volumene 10 százalékkal nő 2017-ben, a külföldi webshopokból pedig várhatóan 19 százalékkal emelkedik a rendelések értéke az Ipsos előrejelzése szerint.

8 tipp, hogy jól jöjjünk ki a karácsonyi hajrából 

A karácsony előtti időszakot minden online kereskedőnek maximálisan ki kell használnia. Ahhoz, hogy a roham ne katasztrófa, hanem örömünnep legyen, fel kell készülni! Van 8 tippünk, hogy járassa csúcsra a karácsonyi szezont.

Nem szabad kihagyni a bankkártyás fizetést 

Szinte sehol sincs akkora zűrzavar a fejekben, mint az online fizetési lehetőségek területén, és azon belül konkrétan a bankkártyás fizetésnél. Ezért szakértő partnerünk cikkében igyekszik bemutatni a bankkártyás fizetés előnyeit egy webshop esetén.

Senki nem vásárol vakon 

Az online kereskedelemben pillanatnyilag még annál is nagyobb a verseny, mint amivel a hagyományos kiskereskedelem szembenéz. Ebben a harcban viszont nem csak az ár dönt! A vevők az információt igen sokra értékelik, ami a bevételben is meglátszik.

Ez vár ránk a weben 

Az online értékesítés ma már nem lehetőség, hanem maga a jövő. Lássuk a legfontosabb trendeket. Ideje felkészülni!

Hárommilliónál is több okostelefon lehet a hazai piacon 

Évente egymillió új okostelefont vásárolnak a magyar fogyasztók, és szakértői becslések szerint most nyáron már átléphettük a bűvös hárommilliós határt is. A legtöbben még mindig a közösségi oldalakat böngészik, de egyre többen vásárolnak is a készülékeken keresztül.

Ön webáruház-tulajdonos? Így csinálhat kedvet a vásárláshoz! 

Divatos manapság webáruház-tulajdonosnak lenni, de ritkaság a jó webshop, amelyikben szívesen vásárol a felhasználó. Mitől függ, hogy a webáruházunkba látogató, rögtön továbbáll, szörföl egy kicsit az oldalon, rákattint a termékekre vagy vesz is valamit? Íme néhány tanács, hogyan csinálhatunk kedvet a vásárláshoz.

5 konverziónövelő tipp webshopoknak 

Van az úgynevezett három másodperces teszt: képzeljük magunkat a vevő helyébe, és nézzünk rá a webshopunkra. Kiderül három másodperc alatt, hogy mit árulunk? Odaadnánk a saját hitelkártyánkat ismeretlenül az oldal alapján? Ha őszintén bármelyik kérdésre nemmel válaszolunk, van teendőnk.

A kényelem még az árnál is fontosabb 

Bár mindeddig sok szó esett arról, hogy elsősorban bizalmat kell építeni a webkereskedőknek a sikeres eladáshoz, mostanra úgy tűnik, megszokták ezt a formát a vásárlók. A kényelem, a gyorsaság, de a kínálat is előbbre került a fontossági sorrendben.

5 tipp szakértőnktől a sikeres online kereskedéshez  

Az online kereskedelem vitathatatlanul nagy lehetőség sok kis cég számára. Azonban a siker itt sem tuti. Hogy jobb esélyekkel induljunk, érdemes követni a legújabb trendeket - szakértőnk megmutatja mi az az 5, ami 2014-ben kihagyhatatlan.

Nagy lehetőség az online piac: Ön ne maradjon le! 

Minél gyorsabb a technikai fejlődés, annál veszélyesebb, ha valaki nem tart lépést azzal. Saját webáruház nélkül például ma már nem lehet versenyben maradni. A Piac & Profit konferenciáján Ön is megismerheti a legfrissebb trendeket, a legfontosabb szabályokat és a legjobb vevőszerző trükköket!
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére
Kiemelkedő évet zárt 2023-ban a BioTechUSA-cégcsoport

Kiemelkedő évet zárt 2023-ban a BioTechUSA-cégcsoport 

Magasabb fokozatba kapcsolt 2023-ban a tisztán magyar tulajdonban lévő cégcsoport.
Privátbankár
Mfor
Piac és Profit

Professzionális online sales és marketing vezetőt keresünk!

Részletek

Privátbankár
Mfor
Piac és Profit

Munkatársakat keresünk!

Online lapcsaládunk bővítéséhez újságírókat, szerkesztőket keresünk.

Részletek

Biztonságos és fenntartható nyomtatás a digitalizáció korában

Biztonságos és fenntartható nyomtatás a digitalizáció korában 

Amikor a világ változik, akár kis mértékben is, valaki éppen dokumentálja azt fényképezőgéppel, mozgó- vagy állóképen.
Mindig az ember a leggyengébb láncszem a kibervédelemben

Mindig az ember a leggyengébb láncszem a kibervédelemben 

Kétféle ember, és kétféle cég van: akit már meghekkeltek, és akit meg fognak.

Jogi kisokos

Új világ kezdődhet a taxisok, futárok foglalkoztatásában

Új világ kezdődhet a taxisok, futárok foglalkoztatásában 

A platform alapú munkavégzés az elmúlt években egyre jelentősebbé vált, legyen szó akár az ételkiszállítást, vagy a taxis szolgáltatást nyújtó applikációkról.

Cégblog

Kamu csomagokra figyelmeztet a posta

Kamu csomagokra figyelmeztet a posta  

A Magyar Posta elhatárolódik a "kamu csomagok" tartalmi ellenőrzésének felelősségétől. 

Klímablog

Hódítanak a balkon napelemek Bécsben

Hódítanak a balkon napelemek Bécsben  

Míg 2022-ben nem egészen ezer, addig tavaly már több mint négyezer balkon napelemet telepítettek Bécsben.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo