Egy vásárlási szokásokról készített felmérés is bizonyította, hogy a férfiak a Marsról, a nők p

Egy, a magyar lakosok körében végzett vásárlási szokásokkal kapcsolatos felmérés kimutatta, hogy az ember vásárolgatás közben megéhezik, a vevők egyharmada türelmetlenül közlekedik a bevásárló kocsival, valamint a nők szórakozásból vásárolgatnak, míg a férfiak többsége csak akkor tér be egy-egy üzletbe, ha valóban szüksége van valamire!

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

A Tesco 200 budapesti lakos válaszai alapján végeztette a felmérést a világ két legnagyobb Tesco hipermarketje a pesterzsébeti és a budaörsi megnyitását megelőzően. A felmérés célja az volt, hogy röpke bepillantást nyújtson a nemek vásárlási szokásainak sajátosságaiba, a megkérdezettek válaszaiban találhatunk olyanokat, amelyek általánosságnak hitt tényeket cáfolnak meg.

• A nők türelmetlenebbek, mint a férfiak – több nő, mint férfi vallotta, hogy agresszíven közlekedik a bevásárló kocsival.
• A férfiak óvatosabban bánnak a pénzükkel, mint a nők – a hölgyek 71 százaléka rendszeresen vásárol olyan dolgokat, amelyekre igazából nincs is szüksége, míg ez az arány a férfiak körében csupán 50 százalékos volt.
• A férfiak válaszai szerint még nem halt ki a lovagi szellem, bár a hölgyek kevésbé vannak erről meggyőződve – a férfiak 60 százaléka állította, hogy szokott segíteni a hölgyeknek cipelni a kosarukat, azonban a nőknek csak 30 százaléka tapasztalt valaha is ilyen jellegű szívélyességet!

Míg a felmérés néhány vásárlási szokásokkal kapcsolatos hiedelmet kétségbe von, másokat viszont megerősít:

• A megkérdezett hölgyek csupán 50 százaléka bízná rá partnerére a bevásárlást, a férfiak 75 százalékos arányához képest.
• A nők leghosszabb ideig a kozmetikumok között válogatnak, míg a férfiak a zenei részlegen időznek a legtovább, és leggyorsabban a tisztítószereknél végeznek.
• A nők számára nélkülözhetetlenek a kozmetikumok, míg a férfiak sör nélkül nem távoznak az üzletből.
• A nők háromnegyede átöltözik, mikor vásárolni indul, míg a férfiaknak csak a fele.
• A nők egyharmada vélte úgy, hogy a partnerével való vásárlás alkalmával ő a domináns személy, aki eldönti, hogy mi kerüljön a kosárba, míg a férfiaknak csak egytizede vallotta magáénak a döntést.

A Tesco arról is megkérdezte az embereket, hogy melyik hírességet kérné meg a legszívesebben arra, hogy intézze el a bevásárlást helyette. A férfiak egyharmada Erős Antóniát vagy Hernádi Juditot választaná erre a célra, azonban csaknem 25 százalékuk Pamela Andersont is szívesen látná bevásárló kosárral a kezében, míg csupán 7 százalék voksolt a pár évvel ezelőtti szépségkirálynő-választás egyik győztesére, Bálint Antóniára. A hölgyek Kepes András vagy Vágó István kezébe nyomnák legszívesebben a bevásárló listát.

Véleményvezér

Magyarországon a legnagyobb az állami beavatkozás mértéke a gazdaságba

Magyarországon a legnagyobb az állami beavatkozás mértéke a gazdaságba 

A nagy újraelosztási ráta ellenére alig jut az egészségügyre.
Argentínában kidobták a korrupt politikai elitet és kilőtt a gazdaság

Argentínában kidobták a korrupt politikai elitet és kilőtt a gazdaság 

Négy hónap alatt tűnt el a költségvetési hiány.
Újra lőnek az ukrán tüzérek

Újra lőnek az ukrán tüzérek 

Nagy hatótávolságú rakétákat is kapnak az ukránok.
Szégyenteljes helyre került Magyarország a jogállamisági index alapján

Szégyenteljes helyre került Magyarország a jogállamisági index alapján 

A magyar jogásztársadalom levizsgázott.
Schmitt Pál szelleme kísért Norvégiában

Schmitt Pál szelleme kísért Norvégiában 

A makulátlanság egy elengedhetetlen szempont Norvégiában.
Lengyelországnak jót tett a kormányváltás

Lengyelországnak jót tett a kormányváltás 

A lengyel gazdasági csoda nem három napig tart.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo