Pár módszer, hogy ne csak nézelődjenek, vásároljanak is honlapunkon - 2. rész

A CTA, vagyis a call-to-action típusú ikonok azok, amelyek aktivitásra csábítják a júzereket. Kommentelésre, megosztásra, regisztrálásra, sőt vásárlásra. Íme, a tranzakcióhoz terelés utolsó lépései.

Mit remélt Magyarország az EU-tagságtól és mi lett mindebből 20 év alatt?
Devizahitelezés, euróbevezetés, uniós pénzek, kilátások - online Klasszis Klubtalálkozó élőben Medgyessy Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is Magyarország korábbi miniszterelnökétől!

2024. április 22. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A fogyasztó diszkrét elcsábításának első lépéseit cikkünk előző részében tárgyaltuk ki, itt lehet elolvasni. Nézzük, hogyan nyerjük el és építsük a tovább a vásárló bizalmát!

Még több infó

Nem biztos, hogy a hosszabb szövegeket a látogató egy az egyben akarja látni. Érdemes olyan ikont rakni ide, amire klikkelve feltárul a szöveg többi (nagyobbik) része. Angol szövegkörnyezetben ez a "read more" ikon szokott lenni. A klikkelés beiktatása az olvasásba azért is fontos, mert így a látogatónak meg kell erősítenie, hogy belép az adott oldalra, ráadásul így mérhető is a lokális aktivitás.

Tanulni, tanulni, tanulni

A látogatónak lehetővé kell tenni, hogy tanuljon valamit a cégről, a termékről, s ezt a lehető legegyszerűbb módon kell hozzáférhetővé tenni, ne legyenek eldugva az ismeretek a honlapon valami távoli helyre. A megrendelés ikonjának nem feltétlenül kell csicsásnak vagy feltűnést keltőnek lennie, lehet egyszerű dizájnú is. Csak üssön el, különüljön el a háttértől.

Kép:PP archív

Közösségi megosztás

Ha a honlap látogatója megoszt egy tartalmat a közösségi médián, az egy viszonylag alacsony szintű elköteleződést jelentő online aktus. De fontos, mert láthatóvá teszi a cégünket ott, ahol lassan már az emberek többsége beszerzi a számára legfontosabbnak ítélt információkat. Ha pedig nemcsak megosztják és lájkolják, hanem még kommentelik is a honlapunk valamely szegmensét, még nagyobb figyelmet kelt az ismerőseik között. Éppen ezért kulcsfontosságú, hogy a megosztást és lájkolást lehetővé tevő ikonok jól látható helyen legyenek elhelyezve az oldalunkon. És ott szerepeljen, ahol funkciója van. A honlap azon oldalain, ahol nincs értelme (pl. ahol a látogató megoszt információkat magáról) ne szerepeljen ilyen ikon.

Lead-kényeztetés

Az érdeklődő érdeklődését fenn kell tartani, kínálni kell neki újabb és újabb dolgokat. Ez lehet egy termékdemo, ingyenes próbaidőszak, amíg megkapja a szolgáltatásunkat, vagy valamilyen más speciális ajánlat. Az ezekről szóló CTA-ikonokat olyan helyre rakjuk a honlapon, amely a leglátogatottabb.

Tranzakció

A leadet, vagyis az érdeklődőt végső soron vásárlóvá akarjuk tenni. A CTA-ikonoknak itt már eladásra fókuszálónak kell lenniük, és érdemes azokat a blogposztok alján vagy közvetlenül a terméket leíró oldalakon elhelyezni.

 

Forrás: Entrepreneur, blog.hubspot.com

Mentés

Véleményvezér

Szégyenteljes helyre került Magyarország a jogállamisági index alapján

Szégyenteljes helyre került Magyarország a jogállamisági index alapján 

A magyar jogásztársadalom levizsgázott.
Schmitt Pál szelleme kísért Norvégiában

Schmitt Pál szelleme kísért Norvégiában 

A makulátlanság egy elengedhetetlen szempont Norvégiában.
Lengyelországnak jót tett a kormányváltás

Lengyelországnak jót tett a kormányváltás 

A lengyel gazdasági csoda nem három napig tart.
Magyarország Európában az utolsó helyen az egészségügyi kiadások rangsorában

Magyarország Európában az utolsó helyen az egészségügyi kiadások rangsorában 

Mindenképpen javítani kellene a finanszírozáson.
Magyarország a technikai államcsőd felé tart, megszorítások jöhetnek

Magyarország a technikai államcsőd felé tart, megszorítások jöhetnek 

A világgazdaság számai egyre javulnak, miközben a magyar államháztartás senyved.
Magyar Péter szerint levitézlett, idegen nyelven nem beszélő magyar politikusok vannak Brüsszelben

Magyar Péter szerint levitézlett, idegen nyelven nem beszélő magyar politikusok vannak Brüsszelben 

Tényleg ciki Brüsszelben az idegen nyelvet alig tudó magyar képviselők jelenléte.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo