Új márkanév Magyarországon

A nyár végére a Bank Austria Creditanstalt Hungary Rt. és a HypoVereinsbank Hungária Rt. egyesülésével létrejövő új magyar bank márkaneve HVB Hungary lesz.

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

A márka a HVB csoport „Régiók bankja” koncepcióját optimálisan juttatja kifejezésre: az erős, regionális bankok kiváló piacismeretet, erős ügyfélkötődést és gyors döntéseket garantálnak. Ezt a koncepciót erősíti az országnév „Hungary” márkanévben való megjelenítése. A nagy nemzetközi bank előnyeit a szolgáltatások egységesen magas színvonala, integrált rizikó- és tőkemenedzsment és a központi backoffice jelentik. Ezeket a tulajdonságokat egyesíti a „HVB” elnevezés. Az ország angolul történő megjelölése a nemzetköziséggel egyidejűleg a regionális kötődést is hangsúlyozza. A logó „HVB” és „Hungary” elemeit a Bank Austriát szimbolizáló piros hullám köti össze, hiszen a Bank Austria a HVB csoporton belül Közép-Kelet-Európa piacaiért felelős. A piros hullám tehát a HVB Hungary-nek a Bank Austriához mint feltörekvő régió vezető bankcsoportjához való tartozását fejezi ki.

A HVB Hungary 1, 8 Mrd euró mérlegfőösszeggel rendelkezik és 46 fiókban több mint 70 000 ügyfelet fog kiszolgálni. Ezzel Magyarország 5. legnagyobb bankintézete jött létre, amely 6%-os piaci részesedést tudhat magáénak. A közép-kelet-európai régiót tekintve a Bank Austria 750 fiókból álló hálózatot működtet, 18 600 munkatársa 2,5 millió ügyfél igényeit elégíti ki.

HVB Hungary márkanév egy átfogó koncepció része. A HypoVereinsbank márkaépítését a Bank Austriával és konszernvállalataival történt integráció által megnyitott új dimenziókhoz igazította és újra értelmezte azt: a csoport márkaneve HVB Group lett. Ez a márka tükrözi a csoport ütőképességét, és a bank integrációra való képességét bizonyítja, melynek segítségével hatékonyan valósíthatja meg a növekedési stratégiáját Európában.

Véleményvezér

Fordult a kocka, illúziónak bizonyult az a várakozás, hogy Kína lehagyja az USA-t

Fordult a kocka, illúziónak bizonyult az a várakozás, hogy Kína lehagyja az USA-t 

Nem biztos, hogy annyira jó gondolat volt a keleti nyitás. Az USA és Európa vezeti a világgazdaságot.
Aláírásgyűjtő ellenzéki aktivitákat támadtak meg Budapesten

Aláírásgyűjtő ellenzéki aktivitákat támadtak meg Budapesten 

Tettlegesséig fajult a választási kampány a fővárosban.
Magyarországon a legnagyobb az állami beavatkozás mértéke a gazdaságba

Magyarországon a legnagyobb az állami beavatkozás mértéke a gazdaságba 

A nagy újraelosztási ráta ellenére alig jut az egészségügyre.
Argentínában kidobták a korrupt politikai elitet és kilőtt a gazdaság

Argentínában kidobták a korrupt politikai elitet és kilőtt a gazdaság 

Négy hónap alatt tűnt el a költségvetési hiány.
Újra lőnek az ukrán tüzérek

Újra lőnek az ukrán tüzérek 

Nagy hatótávolságú rakétákat is kapnak az ukránok.
Szégyenteljes helyre került Magyarország a jogállamisági index alapján

Szégyenteljes helyre került Magyarország a jogállamisági index alapján 

A magyar jogásztársadalom levizsgázott.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo